夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 975


1#
發表於 12-3-8 15:37 |只看該作者
本帖最後由 山貓 於 12-10-29 15:45 編輯

del


子爵府

積分: 11204

好媽媽勳章 大廚勳章


92#
發表於 12-3-15 07:37 |只看該作者
樓主,比你慘得多,我是個養講慘,我女,親生父母還健在的,養母已過身,自細我就經常問自己一個問題,為何是我,為何別家的孩子都可在父母身邊長大.

在這環境長大的孩子,你估下心路歷程是怎樣的,相信,你無法想像.


長大後的我,對人,對事都非常負面,包括對自己的伴侶.

現在的我是三孩之母,如果你問我可有任何期望回報,我可答你是無的,記得自己生小孩時,我祇問自己,到底我可給她,他什麼?得出的結論是,我無法保證什麼,祇是懷有胎時,婚姻是o.k.的.

我曾為生小孩之事和丈夫討論,我話,不如,我們無孩好嗎?他當然反對


今天,我萬幸自己有一女二子,他們是我的精神支持,老公,一早掉埋一邊




男爵府

積分: 7498


91#
發表於 12-3-15 02:52 |只看該作者
本帖最後由 JOJA 於 12-3-15 02:54 編輯

未ready 千萬不要做父母

做人亞媽亦不能望亞爸會盡責
我相信亦沒有一個老婆擔保老公會盡責一生好老公的責任

選擇做得亞媽
都只要做好自己的方式
並要隨時ready要做埋亞爸的方角

始終沒有人能擔保
老公長命百歲

今天我有兩孩
大仔10 yrs
細囡6 yrs

剛剛收到亞仔用存來的利事錢
買了一隻鑽石介指給我
銀行只餘$1xx-

就是因為他說感恩
有一個愛錫他的媽咪
想送一個真的鑽石介指給媽媽
讓她開心

來生再讓我選
我也要生孩子
希望與仔仔和囡囡再續下生緣



大宅

積分: 2332


90#
發表於 12-3-14 23:19 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

你咁望回報,真係唔好生,但我建議你同老公講清楚,費時到時佢想生,你生唔出怪你





複式洋房

積分: 186


89#
發表於 12-3-14 23:13 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

我認為生仔唔係講價值,都確保唔到佢將來係孝順,出類拔卒之類定係殺人放火金腰帶。唔通佢將來唔養你唔要你就唔值得?換轉諗,我係咪一個可以依靠既媽媽,願意無施付出甘對待自己既小朋友,愛佢如愛己。不過現實係複雜的,生仔未必係你一個人既事情,係真的。但你有權堅持自己決定,最重要既係你同先生有共識。付出不付出沒得計,假若我生仔唔洗做,老公養就叫各有付出;生仔又要做,老公又唔比家用,仲要不忠就叫女人太付出?你諗既問題係:點解呢個世界甘唔公平!但其實世界好公平,因為人人都面對不公平,不只你。快點由牛角鑽返出黎啦。




別墅

積分: 974


88#
發表於 12-3-14 19:19 |只看該作者

回覆:joey211 的帖子

講得好!




別墅

積分: 974


87#
發表於 12-3-14 19:17 |只看該作者

回覆:gk678 的帖子

Agree!!!


大宅

積分: 2497


86#
發表於 12-3-14 17:42 |只看該作者
所以香港出生率偏低正正就係好似樓主呢種想法,其實無話值得與唔值得,只在乎你自己如何想,若真的無心理準備,那就不用想生不生吧!!
~~就算我曾淌著淚,狠心放棄自己,然而袮卻說不會把我遺棄~~


男爵府

積分: 5272


85#
發表於 12-3-14 17:42 |只看該作者

引用:為男人生未必值 為自己生值 為孩子生不要計

原帖由 shpfamily 於 12-03-08 發表
為男人生未必值
為自己生值
為孩子生不要計值唔值,因為蝕硬!
為自己



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/Hj3Hp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


84#
發表於 12-3-14 10:00 |只看該作者

回覆:WenKe 的帖子






珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


83#
發表於 12-3-14 09:48 |只看該作者

回覆:joey211 的帖子

講得好




男爵府

積分: 9231

陪月勳章


82#
發表於 12-3-14 09:13 |只看該作者
如果真係鍾意小朋友而生佢出來,係唔會去計較自己失去d咩


珍珠宮

積分: 37389


81#
發表於 12-3-14 08:37 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

順來享受,逆來接受;
不要每事憂慮,就可以無憂無慮。

樓主你未免太杞人憂天了,生當然有好多野要顧慮,但唔生,係咪又等於安然無恙?
如果有一日你老公嫌你唔生,同你感情轉淡,甚至搵其他人生,你又覺得點?
如果你硬要發掘得失,生同唔生都有得有失?咁點比?係咪真係要分析得咁仔細?無人知將來會點,點解唔順其自然咁生活?
不過如果你未生就咁多負面野諗出黎,我都見議你唔好生,我怕你到時有產前/產後抑鬱。




瑪瑙宮

積分: 139312

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 12-3-14 06:06 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

為自己想要嘅而付出,我覺得絕對值得




複式洋房

積分: 276


79#
發表於 12-3-14 01:24 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

可能係童年陰影影響咗你對生小孩嘅睇法,你怕你好似你媽媽咁要付出很多,一個人獨力承擔,而又唔肯定可以俾一個快樂嘅童年佢。
我自小父母關係好差,成日打打鬧鬧,我亦有童年陰影,所以我好想我嘅BB有個快樂嘅童年,我不介意付出,亦不求他朝長大會養我,我只希望佢可以快樂成長,將來做個有責任感、善良嘅人已足夠




複式洋房

積分: 276


78#
發表於 12-3-14 01:15 |只看該作者

引用:我沒有$400萬..+但都生左個女..+阿女18個月

原帖由 Vijoyce 於 12-03-08 發表
我沒有$400萬.. 但都生左個女.. 阿女18個月大
由阿女出世開始..無一晚係我可以寧靜睡覺..
自己唔食唔著..都 ...
我個囡17個月,經歷嘅同你一模一樣:funny
自己嘅時間全部俾晒佢,放咗工趕住番屋企見佢,自己唔買衫,留番D$買俾佢,每一日睇住佢開心成長,無嘢可取替到。




大宅

積分: 2560


77#
發表於 12-3-13 23:27 |只看該作者
生小朋友係得著, 當然一個起二個止, 唔係付出.
睇住佢大, 學東西由唔識到識. 到叻過你. (例如彈琴...)
係一件好開心的事.
那樂趣不能筆墨形容.
.
佢可能係世界上最靚嘅貓


男爵府

積分: 6221


76#
發表於 12-3-13 23:12 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

只能說,我沒有天秤去計算所有得與失,亦由我在媽媽肚裏中,也沒有得選擇,我也想李嘉誠是我爸爸,我也希望人生事事順利及如意,我什至希望六合彩頭獎每次都是我中獎,更多更多的希望。
你有冇問過你亞媽,為什麼要生你出來?為什麼她沒有李嘉誠這麼有錢?為什麼沒有半山豪宅,家裏為什麼沒有工人、沒有司機、很多沒有......
所以最後,是沒有答案的。你想做與不想做是你的自由,值得不值得梗本冇人可以話你知,只知將來大家都會到另一個世界,無論你有錢或冇錢。在我人生觀裏,是得這點是最公平,亦冇人可改變。



這是不可能的,其實"凡事都能"...................


大宅

積分: 1058


75#
發表於 12-3-13 23:08 |只看該作者

回覆:山貓 的帖子

我冇諗咁多,未有小朋友之前,我係一個唔鐘意小朋友嘅人,我覺得啲小朋友好煩!到左某年齡,就想有個小朋友。自從啊囡出世之後,我嘅人生充實左好多,亦好開心!只要囡囡叫聲媽媽,抱抱我,己經好滿足感,所付出嘅心血,失去嘅自由時間,一切都係值得嘅。可能哩啲就係母親嘅天性!比信心自己,比信心你嘅伴侶,唔好想得咁負面啦




珍珠宮

積分: 30213


74#
發表於 12-3-13 22:19 |只看該作者

回覆:山貓 的帖子

女人為了子女真係負出好多,但只係負母責任嘅女人,有d朋友一樣唔會比太多時間子女,交比工人或老人家就算。
但我真係好感恩能夠生到小朋友,窩心情度比起老公更勝更甜,真係好特別嘅感覺,冇野可代替。果種親密信任純真感覺,其他人無法比到,生命有更加多動力,要做好自己去照顧同教育佢。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo