興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-10 12:09 |只看該作者

屋企隻史立莎食緊canidxe, 佢D皮膚唔好, 想同佢轉糧, 各位養史立莎既你地俾狗狗食邊隻牌子既狗糧呀?



男爵府

積分: 8164


27#
發表於 12-3-21 02:54 |只看該作者
我剛剛又諗起佢, 向著天對牠說話, 又起來, 感覺真的很難受, 而家先發現怇係我心中原來咁重要, 可惜現在講咩都無用, 已經太遲了, 想對佢好都唔可以...經此一次, 令我更珍惜身邊人和牠的仔女, 一定要對值得你愛的人好...

點評

lovebobo    發表於 12-3-21 09:20


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-3-20 11:21 |只看該作者
回覆 leeyin 的帖子

你隻狗同我之前隻狗一樣, 都係突然間咁走左, 一邊睇住你個post, 一邊回憶返佢


男爵府

積分: 8164


25#
發表於 12-3-18 05:53 |只看該作者
其實我好內疚, 因為呢隻狗係我第一隻養, 我唔知道老狗唔食野幾日係好嚴重既事, 佢2次無食野幾日我先睇佢去睇獸醫, 或者係佢走既原因, 我到而家仲怪緊自己, 希望佢在天之靈可以原諒我...


男爵府

積分: 8164


24#
發表於 12-3-18 05:50 |只看該作者
回覆 lovebobo 的帖子

佢走之前二星期, 開始時行路都行到反轉, 又無力, 之後無食野幾日, 我就帶佢睇醫生, 獸醫話佢缺水, 叫我幫佢驗血, 驗左話佢腎考素高及唔食野已數天, 叫我帶佢去旺角某一間獸醫處入院住幾日及吊炎水, 我話明日早上先有時間, 到了那一晚, 我煲了湯, 試比豬展怇食, 佢又肯食喎, 咁我咪無帶佢去囉, 仲成日餵佢飲水, 之後佢食番野幾日, 唔知係唔係無力, 佢無大便, 只有尿, 同埋身上開始爛, 我咪又帶佢去睇開果一間獸醫處, 醫生又開左通便水同搽身既膏比佢, 我咪又餵佢飲同幫佢搽, 之後幾日又開始唔食野只飲水, 打去問睇開既醫生, 佢話幫我約旺角獸醫處留院, 第二天早上我帶佢去, 又照了超聲波, 照完佢地打電話話佢心, 腎, 肝都唔係咁好, 同佢吊住炎水先, 住了一晚院, 佢地就話佢食又唔食企又企唔到, 話佢辛苦勸我幫佢人道, 我同家人話一日時間唔想咁快決定, 睇多一日先, 我地問狗狗, 係咪好辛苦, 想走就吠出來給我們知道, 佢一直都無吠, 聽完之後一分鐘係咁吠, 我地都係唔想有咁既決定, 希望有奇蹟, 到了第二日獸醫打電話來, 叫我地去, 都話隻狗唔得, 結果就幫佢安樂去...佢好有人性, 一直都無聲, 走之前吠了二聲, 好像說再見...

不過我最唔滿意, 睇開果一間無驗血無比番我, 之後轉介旺角個間又無比我睇超聲波資料結果, 所以我隻狗仔轉左去自由道果間睇, 醫生有驗血正本比番我, 同埋佢解釋埋超聲波圖片...


伯爵府

積分: 16289

貓狗褓姆 DHA勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-3-14 21:21 |只看該作者
宜家食羊紅飯,想轉無穀物條line


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-3-14 16:24 |只看該作者
amychann 發表於 12-3-14 16:22
我啲狗狗食過fish4, burns, supetgold都起粒粒,但食左canidxe又無事無哂啲粒粒
我隻狗同你一樣, 轉左其他糧就起粒粒, 而家食緊canidxe, 雖然都仲有粒粒, 但D毛滑左好多, 同埋比起以前少左粒粒. 不過見有人話呢隻牌子D糧唔係咁好, 所以心思思幫轉糧.


伯爵府

積分: 16289

貓狗褓姆 DHA勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-3-14 16:22 |只看該作者
我啲狗狗食過fish4, burns, supetgold都起粒粒,但食左canidxe又無事無哂啲粒粒


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-3-14 09:22 |只看該作者
leeyin 發表於 12-3-14 04:23
回覆 lovebobo 的帖子

而家我都唔知佢仲可以有幾多日子, 唯有對佢好些, 再比佢食多一些佢喜歡食既野啦, 同 ...
你狗狗阿媽點走架? 係咪突然走左呀?
我而家未知轉唔轉狗糧好呀!


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 12-3-14 04:38 |只看該作者
回覆 leeyin 的帖子

其實Canidae係唔差架,相比起好過好多其他牌子來講。不過唔知點解話到最天然最好既佢都要落好多不知名既成份入去。

我阿仔而家食緊Primal,HK應該冇得賣,不過有其他牌子。

http://www.barf.com.hk/en/index.html
你去到鋪頭或者仲有其他牌子,叫店主介紹吓。
你今日backup左未?


男爵府

積分: 8164


18#
發表於 12-3-14 04:28 |只看該作者
回覆 眼訓 的帖子

我剛剛上網查過, 我搵唔到資料, 請問有無人知邊一個網站可以訂到??


男爵府

積分: 8164


17#
發表於 12-3-14 04:25 |只看該作者
回覆 leeyin 的帖子

獸醫就話應該唔係, 不過有朋友話佢隻狗都係食呢隻狗糧出事, 所以就算唔肯定係咪食呢隻狗糧攪到咁, 我都會幫佢轉, 因為仲有一隻狗女, 唔通要佢有埋事先轉咩, 更何況市面狗糧多的是, 無謂再博...


男爵府

積分: 8164


16#
發表於 12-3-14 04:23 |只看該作者
回覆 lovebobo 的帖子

而家我都唔知佢仲可以有幾多日子, 唯有對佢好些, 再比佢食多一些佢喜歡食既野啦, 同埋希望佢走既時候唔好似佢亞媽咁就算...


男爵府

積分: 8164


15#
發表於 12-3-14 04:20 |只看該作者
回覆 眼訓 的帖子

其實我唔介意比佢地食價錢貴的狗糧, 只是狗舖既人話呢隻好, 所以先食呢隻, 而家既然你話食呢隻好, 我會幫佢試試轉的, 睇少些醫生, 價錢都係番到啦, 佢咁樣照一照, 驗一驗都用左5000幾~


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 12-3-13 11:28 |只看該作者
本帖最後由 眼訓 於 12-3-13 11:47 編輯

不如試吓轉raw food/急凍糧呀。

一個月前去覆趁,獸醫話阿仔(12歲)肝ALT指數高左。
我已經買到數一數二最好既狗糧俾佢,當時都R晒頭。

其實我聽過BARF diet好耐,不過就一路都唔敢試。
不過既然來到呢步,乜都試吓啦。

咁我同獸醫講話我轉raw food喎,唔知有冇幫助。
由佢聲氣聽得出佢抱樂觀態度,話兩個禮拜後抽血再驗。
結果個肝指數由240跌到落189(好似120-130屬正常)。

下個禮拜會再去驗血,希望會再跌多d啦。

我好後悔而家阿仔老來有病痛先來轉raw food。
轉狗糧呢個月睇到佢好似生猛左,日頭訓小左,仲會主動揾我同佢玩。
啤酒肚細左。冇痾爛。
係貴好多,咪當希望睇少次獸醫囉。

不妨一試。
你今日backup左未?


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-3-13 09:02 |只看該作者
回覆 leeyin 的帖子

sorry, 我見到你個post好難過, 因為我之前都有隻西施. 對於你隻狗狗既情況, 我俾唔到意見你, 希望其他人可以幫到你啦


男爵府

積分: 8164


12#
發表於 12-3-13 05:52 |只看該作者
昨日帶牠照了超聲波, 發現了肝有一舊舊, 已經全個肝有事了, 醫生抽取了一些細胞去照, 雖然暫時未知道發生咩事, 不過佢話99%有壞消息, 因為如果良性的話唔會成個肝都係咁, 現在已經無得醫了...而家想知轉狗糧都唔知轉邊一隻好, 都去到呢個地步...

點評

amychann  唔好意思,我想問下醫生話你知係隻狗糧問題,所以個肝有事?  發表於 12-3-13 11:20


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-3-12 16:03 |只看該作者
kammielee 發表於 12-3-12 16:01
回覆 lovebobo 的帖子

牛油果
牛油果係牌子名? 咁得意既


大宅

積分: 3098


10#
發表於 12-3-12 16:01 |只看該作者
回覆 lovebobo 的帖子

牛油果


男爵府

積分: 8164


9#
發表於 12-3-12 04:12 |只看該作者
回覆 露B澄澄 的帖子

未知, 因為明日先帶佢去照, 照完睇佢點講先, 番黎再話大家知...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo