懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 451


1#
發表於 12-3-10 14:45 |只看該作者
如題




大宅

積分: 4297

陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-3-12 12:29 |只看該作者
火龍果就無食,
橙差唔多一日一個, 都OK 呀


大宅

積分: 1841


26#
發表於 12-3-12 11:29 |只看該作者
蓮冒,我有食,食左好多,雪梨都有食,火龍果暫時未食過,因降血壓.


大宅

積分: 1199


25#
發表於 12-3-11 15:42 |只看該作者

引用:火龍果好寒。未有之前日日食。試過長時間停

原帖由 tisomoso 於 12-03-10 發表
火龍果好寒。未有之前日日食。試過長時間停經。調理左好耐先正常返。依家有左我怕怕了。平均d食多d唔同嘅蔬 ...
我寒底,但日日食火龍果,如果唔食冇便便... 點算




No.1 mama


別墅

積分: 952


24#
發表於 12-3-11 14:49 |只看該作者

回覆:想問大肚食唔食得火龍果,蓮冒架?

兩樣都有食




別墅

積分: 553


23#
發表於 12-3-11 07:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy922+於+12-03-10+發表宜

原帖由 ivylai82 於 12-03-11 發表
D老人家話不要食橙,因為會令寶寶有濕「陳」,我個仔係我奶奶第11個孫,真係唔食橙,個個無濕陳。



...
我中醫話橙唔係點濕果噃,我仲問佢食唔落橙,佢話飮唔凍既鮮橙汁都ok




別墅

積分: 553


22#
發表於 12-3-11 07:01 |只看該作者

引用:火龍果好寒。未有之前日日食。試過長時間停

原帖由 tisomoso 於 12-03-10 發表
火龍果好寒。未有之前日日食。試過長時間停經。調理左好耐先正常返。依家有左我怕怕了。平均d食多d唔同嘅蔬 ...
每個人體質唔同,我又唔覺依兩隻生果涼噃




複式洋房

積分: 408


21#
發表於 12-3-11 04:45 |只看該作者

引用:宜家32w,我吃左勁多火龍果同橙...如果無吃

原帖由 cathy922 於 12-03-10 發表
宜家32w,我吃左勁多火龍果同橙...如果無吃呢兩樣,無便便
D老人家話不要食橙,因為會令寶寶有濕「陳」,我個仔係我奶奶第11個孫,真係唔食橙,個個無濕陳。




禁止訪問

積分: 6786

畀面勳章


20#
發表於 12-3-11 04:23 |只看該作者

回覆:mic_sin_mic 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6786

畀面勳章


19#
發表於 12-3-11 04:21 |只看該作者

回覆:Dior8 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4584


18#
發表於 12-3-11 00:22 |只看該作者
我兩樣都有食, 我覺得人人體質唔同, 受唔到既就唔好食/食咁多.


大宅

積分: 2735

月餅勳章


17#
發表於 12-3-10 22:51 |只看該作者
我都有食火龍果..因為食左先有便便...


別墅

積分: 964


16#
發表於 12-3-10 22:50 |只看該作者

回覆:想問大肚食唔食得火龍果,蓮冒架?

西醫話食㥂

中瞖話寒涼

我冇食呀




大宅

積分: 2468


15#
發表於 12-3-10 22:47 |只看該作者

回覆:想問大肚食唔食得火龍果,蓮冒架?

宜家32w,我吃左勁多火龍果同橙...如果無吃呢兩樣,無便便




男爵府

積分: 5819


14#
發表於 12-3-10 22:29 |只看該作者

回覆:想問大肚食唔食得火龍果,蓮冒架?

我都有食。不過個個都話涼




子爵府

積分: 11124

BK Milk勳章


13#
發表於 12-3-10 22:17 |只看該作者

回覆:想問大肚食唔食得火龍果,蓮冒架?

火龍果好寒。未有之前日日食。試過長時間停經。調理左好耐先正常返。依家有左我怕怕了。平均d食多d唔同嘅蔬果都正常便便




男爵府

積分: 9115


12#
發表於 12-3-10 21:08 |只看該作者

回覆:Dior8 的帖子

係咪軟芝士?啲人話軟嗰啲(Brie, camembert) 好多菌

我都食咗好多火龍果




伯爵府

積分: 17156

熱血勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-3-10 21:06 |只看該作者

回覆:想問大肚食唔食得火龍果,蓮冒架?

火龍果有助排便




大宅

積分: 4260


10#
發表於 12-3-10 20:44 |只看該作者

引用:我啱啱生左。我陀b時除左生肉生芝士外,乜

原帖由 gelgelma 於 12-03-10 發表
我啱啱生左。我陀b時除左生肉生芝士外,乜都有食。包括豬古刀,咖啡,茶,花生,蝦,蟹等。



...
請問咩係生芝士呀?




大宅

積分: 2977


9#
發表於 12-3-10 16:17 |只看該作者

引用:我啱啱生左。我陀b時除左生肉生芝士外,乜

原帖由 gelgelma 於 12-03-10 發表
我啱啱生左。我陀b時除左生肉生芝士外,乜都有食。包括豬古刀,咖啡,茶,花生,蝦,蟹等。



...
Bb皮膚靚唔靚?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo