夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1173


1#
發表於 12-3-11 01:40 |只看該作者
係結o左婚之後,你地有無同人keep住一段有緣無份,永藏心底的好朋友關係?


大宅

積分: 3293


61#
發表於 12-3-18 09:40 |只看該作者

回覆:係結婚後,無同人keep住一段永遠好友的關係?

有!




大宅

積分: 1173


60#
發表於 12-3-18 02:04 |只看該作者
aidan08 發表於 12-3-17 00:38
我有一個曾經一起不長時間的ex,分開至今11年了,但呢個人好怪,喺分開呢十一年裡面,佢會突然千方百計咁搵 ...

好高興原來大家都有很多浪漫回憶,重有你都好勇敢呀,比我說得更心底話 !!


大宅

積分: 1173


59#
發表於 12-3-18 01:57 |只看該作者
回覆 viffy 的帖子

人與人之間很奇妙的,有些位置,就是大家去到點夾點有好感都好,但亦只可以維持係朋友的關係。我覺得最重要係你要信任佢麻。每個人都有佢既空間、朋友和回憶,所以如果只是互相關心的朋友,咁就比o的空間對方。

老公曾經都迫我放棄一個對我很重要的朋友,果時都幾傷心架,原因係因為佢唔信我,同埋我始終覺得人是獨立個體,點解因為他一點自私要我放棄一個好朋友,最後 ... 我都堅持立場。

而時間亦證明了,至今我和他都只是好朋友,所以呢,朋友就是朋友,不必想太多麻!


侯爵府

積分: 21125


58#
發表於 12-3-17 00:38 |只看該作者
我有一個曾經一起不長時間的ex,分開至今11年了,但呢個人好怪,喺分開呢十一年裡面,佢會突然千方百計咁搵我,會試好多方法 (因為有時轉了電話、轉了工等失去聯絡,我亦唔會話佢知新的聯絡方法),聯絡番之後佢會約我出嚟,好明顯地做D嘢係表示想喺番埋一齊,不過我一次都無比佢發生,因為我真係覺得同佢做朋友會幾好,想同佢做朋友多D。分開至今佢每年都會在我生日send句祝福說話比我......

其實呢個人一直喺我心裡面,我知道同佢唔可以一齊,因為性格價值觀唔同,我其實都覺得自己真係算好定力,佢咁多次明示暗示我都無動搖,尤其識咗我老公後,我絶對唔會做一D有可能破壞我哋感情的事,我一定會後悔,我覺得我好彩識到個自己真係好鍾意的老公,而且老公都對我好,呢個ex雖然喺我心,但我知道如果同佢一齊個後果九成唔會好,如果我係嫁咗比個自己唔算好鍾意的人,真係唔知會唔會動搖..........

同老公一齊後,每年收到佢個message我都只說一句多謝,唔想有咩麻煩,但每年都會等呢個message。有時諗返起同佢一齊時的事,同埋咁多年嚟大家的經歷,個感覺都好浪漫,我諗,呢個係我哋兩個最好的距離、最好的結局,大家都有美好的回憶,大家喺對方心裡面都有一個特別位置.......


子爵府

積分: 11854


57#
發表於 12-3-16 23:28 |只看該作者
我唔知算唔算有, 因我同呢個ex無乜聯絡, 我地分手都有8年了, 生日/大時大節佢會send msg問候我. 佢同我講過同我分開後一直單身因為放唔低呢段感情. 我知佢仲鍾意我. 不過佢唔肯同我見面, 我估佢係怕會佢會更加放唔低.


大宅

積分: 4963


56#
發表於 12-3-16 19:18 |只看該作者

回覆:係結婚後,無同人keep住一段永遠好友的關係?

我咁問,係因為我c6有一個。結婚前佢曾講大話呃我,去左同嗰個女的二人單獨慶生,揭發後再發現原來佢之前有同佢單獨去過街,有影相,自拍,人地同佢影,有搭膊頭。好心痛,有諗過唔結婚,有要求過佢不要再聯絡,佢冇應承,認為只係朋友,點解我不可當她只是一般朋友⋯⋯

不了了知,婚是結了,c6自嗰次電話電腦set晒密碼,我不知仲有冇聯絡,後來佢又有一次俾我揭發兩個人一齊去打波(又是作籍口),佢話唔講只係唔想我唔開心,又嘈左一輪⋯

最近,我偷看了他的what's app, 其實佢地仲有傾計,不過都係一般對話,工作呀、冇理上司呀嗰D

成件事好似有野又好似冇野,佢從來冇,亦冇打算介紹我識,亦冇同我講任何與佢有關嘅野(嘈交後平靜了少少時有講DD),她是c6剛出來工作認識的舊同事

佢一直對我非常好,人品本身也好正直,但我一直放不下⋯




大宅

積分: 3136


55#
發表於 12-3-16 15:06 |只看該作者
有~我老公都有.....不過我地大家都知道我地O既位置響邊...


男爵府

積分: 5471


54#
發表於 12-3-16 14:01 |只看該作者
HYJune 發表於 12-3-16 13:46
回覆 smileemily 的帖子

我諗如果你可以知道老公有個咁既朋友,相信佢地之間都只係朋友。但如果佢地係有O ...
你咁講都有道理.....就憑你哩句, 我放下心頭大石了!!thanks


大宅

積分: 1173


53#
發表於 12-3-16 13:46 |只看該作者
回覆 smileemily 的帖子

我諗如果你可以知道老公有個咁既朋友,相信佢地之間都只係朋友。但如果佢地係有O野,我亦相信你唔會知有黎個人存在 ... 所以,有O的野,唔駛想太多如果了 ... 哈哈!


子爵府

積分: 13918


52#
發表於 12-3-16 11:29 |只看該作者
smileemily 發表於 12-3-16 10:21
如果發現老公有一個咁樣既朋友....你地又會點?

我接受唔到老公個心有第二個, 而因為我地既婚姻在先, 所以 ...
所以,每次有0甘既朋友聯絡翻我,我都會照顧到其妻既感受同敏感程度。絕對唔會畀那男-朋友覺得有需要隱瞞其妻 我兩既純友誼關系。若果其妻接受唔到既,我絕對唔會顧惜這段純友誼關系。亦明白這是我甚少有已婚唐人(中華)男士繼續有好友關系的原因。我兩知沒有0野,但為了那男-朋友和其妻既婚姻關系好些,放棄友誼是值得的。注意:婚姻關系好些不等於那男-朋友會與其妻生活愉快。我要明白這不是我能給的,而是其妻能給的。

至於 “精神出軌?” 如何去測量呢?
我同老公都有深入探討過這問題。其實 “精神出軌” 並不是我和老公探討的焦點,因為我同老公沒有領受“精神不能出軌”的誡命,但卻共同領受了“愛人如己” 和 “不犯姦淫罪” 的誡命。 所以我和老公所探討既出發點與“精神出軌” 有點唔同但有關。應該系話如何做到“愛人如己” 的誡命 而又“不犯姦淫罪”呢? 這兩邊的界定寬窄有幾多呢?
我們要愛人 但在那方面去愛人 呢? 在男女關系上要如何去愛呢? 這方面夫妻要同步。若不同步,問題自然會產生。 這方面,我很幸福,我與老公有共同量度准則。就是我在 貼子第#44 舉個例。老公同我既好吻合。如果一個人唔緊密聯絡我唔得既,那人竟然唔控制自己 (沒有節制)。0甘就要正視這情況了。是個警號既亮起,但还未到 犯姦淫罪 (这是我同老公共同既领受)。要幫那人排除引誘不至于思想上犯姦淫 (我同老公既领受,若思想上有与人行性交已经犯姦淫 罪)。所以我们才要把他太太也邀請來“攤牌”。好讓那作妻子既明白其丈夫的軟弱之處後幫其丈夫一把日後能抵擋引誘。 然後,我和老公漸漸與他們斷絕聯絡。


子爵府

積分: 13918


51#
發表於 12-3-16 10:36 |只看該作者
Ocean11 發表於 12-3-13 11:52
有, 對方有好感老公都感覺到, 不過我心入面只得老公. 所以我只當對方好朋友, 而呢位朋友有時會約食飯, 會 ...
0甘既心態好安全。
我不用當,直系(真系)好朋友嘛。老公得一個。有性關系既又只得同老公一個。 其他既唔系朋友,唔通系老公咩。我一個老公都應付唔來,點應付多個呢。呵呵呵!


男爵府

積分: 5471


50#
發表於 12-3-16 10:21 |只看該作者
如果發現老公有一個咁樣既朋友....你地又會點?

我接受唔到老公個心有第二個, 而因為我地既婚姻在先, 所以令佢停止....咁樣係咪已經算精神出軌?


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-3-16 09:59 |只看該作者

引用:多謝你的提醒,但我只係突然有感而發,因為

原帖由 HYJune 於 12-03-11 發表
多謝你的提醒,但我只係突然有感而發,因為剛剛見到朋友的相片,覺得原來只要對方開心,自己亦會開心。

其 ...
我有都會祝福佢



我是一隻喵


子爵府

積分: 13918


48#
發表於 12-3-16 07:07 |只看該作者
viffy 發表於 12-3-13 11:47
如果有一段咁嘅關係嗰個係c6,大家又點睇?
噢!對不起,我誤會了你的問題。
我都好想老公聯絡翻距D失去左既朋友關系。好讓我們能有機會做好見證。最近老公先有機會揾翻一D他已失掉了的ex的近況如現住哪裡,仍結婚,或做全職媽媽,或做工麼?找到了一一與我傾。我覺得可惜太遠了,會不到。


大宅

積分: 3581


47#
發表於 12-3-16 07:02 |只看該作者

引用:Quote:happyday2701+發表於+12-3-16+03:19+

原帖由 ndw 於 12-03-16 發表
“有時真係覺得想同佢反面算了”
我有同感,就系位有婦之夫常打電話來同我煲電話粥個排。老公中響我旁邊。 ...
其實跟本就無得間,由結婚第一日開始就已經簡左



點評

ndw  同意,由結婚時起就已經揀定、、、“離手”。  發表於 12-3-16 07:11


子爵府

積分: 13918


46#
發表於 12-3-16 06:57 |只看該作者
viffy 發表於 12-3-13 11:47
如果有一段咁嘅關係嗰個係c6,大家又點睇?
我0念老公會比而家容易過活。我嘛,我都認為同老公做朋友容易過做夫妻。我同老公既關系除左有性,共同經營一個家,共同教養子女,共同支持雙方理行其兒女,手足,朋友之位份外,其實同知己朋友沒有兩樣。互相之間有信任。


子爵府

積分: 13918


45#
發表於 12-3-16 06:35 |只看該作者
talkative 發表於 12-3-12 07:30
我老公都知我有一個咁樣既朋友,大家時不時仲會相約出嚟飯聚。
真系好好既人際關系,朋友相聚之喜。我有位大學同學也如是,每次我跟老公般到一個新城市,他總有機會去那城市或公幹,或度假順來我家住過夜。上一次,就幾個月前,我特意趁他在我家,還邀請一位單身女朋友,想看看他倆是否會產生發展感情既機會。他很可愛,對人示意還要望望我的臉看反應。搞得我不好意思連忙DUB 低頭不知何為恰當。
這朋友,上次來過後,我老公終於表示覺得他對我有心。


子爵府

積分: 13918


44#
發表於 12-3-16 06:18 |只看該作者
happyday2701 發表於 12-3-16 03:19
有,我而家都好煩,佢成日送野比我,我次次都要靜雞雞收怕老公知道嬲,同佢都已經沒交流好耐了,真係唔明佢 ...
“有時真係覺得想同佢反面算了”
我有同感,就系位有婦之夫常打電話來同我煲電話粥個排。老公中響我旁邊。我問距老婆介唔介意,距話唔介意。我唔信,距中可以叫距老婆同我確定。距原來個籍口話距需要同我傾D intellectual 既話題,系同距老婆溝通唔到既。

我老公話,距同我講既內容有乜0甘高超智慧0者。所以,我同距做個測試。我叫距唔好0甘勤打電話來畀我。每次打來傾計時間暫短。我唔想距同我既投契近過距同我老公既投契。結果距做唔到。我畀左好多次機會,距都做唔到。(LEE 個我老公都知。系我老公話翻我知既。老公中話當年聽到我同距講唔好在打電話畀我,距都中繼續如是。因為事隔多年,細節我都唔記得D。)結果無計,唯有我、老公、距同距老婆,再加一共同朋友陪同下,三口六面講清條數。
系LEE 段關系裡,我系常爭取機會同距老婆做好朋友。距老婆又真系好值得做朋友。待我如妹妹般好。後來就此終結聯絡。真可惜。


子爵府

積分: 13918


43#
發表於 12-3-16 05:39 |只看該作者
HYJune 發表於 12-3-11 01:59
放低段關係定係放低晒o的記憶? 其實我覺得,大家有緣無份,但可以做到最忠心的好朋友,我覺得是件非常幸福 ...
我覺得記憶無需放低,只是不再認為是重要既就可以。朋友關系,若果雙方配偶不介意,保持也無妨。我與我既 EX 男朋友 就系0甘。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo