樓市動向

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3886


1#
發表於 12-3-11 01:42 |只看該作者
請問澳海城新樓1400尺或九龍塘舊樓2000尺好呢?邊區保值D?
PS.我不需要選校網的.謝謝


男爵府

積分: 9754


30#
發表於 12-3-19 09:40 |只看該作者
2000 呎 vs 1400. 面積真係差好遠. 兩公婆如果無小朋友. 樓下有無商場都不太重要.
你工人會唔會帶老人家去公園散步 ? 我住青衣mtr 樓上, 見到不少工人帶老人家到樓下平台曬下太陽,吹下風. 睇下d 其他小朋友周圍走.
or 工人陪老人家在商場行下. 日子好過d. 唔係洗日屈係屋企.

你選得九龍塘.屋企應該有車代步,有無mtr 問題不大. 反而老人家多不多看醫生 ? 容不容易上taxi or 要否去做body check 都會是一個考慮點. ?



男爵府

積分: 5503

畀面勳章


29#
發表於 12-3-19 08:14 |只看該作者

回覆:澳海城或九龍塘好?

買D十年樓齡樓好D,唔使維修!好似我朋友住的舊樓40年,一梯兩伙,每戶夾50萬!九龍塘都有好多新新地舊樓,尺價和澳運差不多!澳運現在好貴,但勝在多商埸。係多咗少少大陸人!




大宅

積分: 2235


28#
發表於 12-3-18 23:43 |只看該作者
九龍城陶源又如何?算唔算九龍塘呢? 覺得好似唔錯.....靜中帶旺, 各位點睇?


公爵府

積分: 29966

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


27#
發表於 12-3-16 18:54 |只看該作者
本帖最後由 Jasber 於 12-3-16 18:56 編輯
chigiwing 發表於 12-3-16 17:53
剛剛睇完九龍塘舊樓,睇咗5間,感覺唔係咁舒服,因為屋入面間間都好暗,係就係大d,不過三尖八角,個價仲要冇得點 ...

九龍塘舊樓間間個績都唔同,有自己個性, 唔同大屋苑, 間間差唔多, 係要比多D時間睇多D先揾到自己心水
至於暗呢, 有可能係個績唔靚, 但係間屋大左, 深左, 某D位會離窗遠左, 相對地會比起所謂差唔多呎數新樓暗D都唔定.
放盤幾年都未賣, 我信係業主有實力, 唔係等錢使賣黎換樓, 唔肯就價賣就真!


大宅

積分: 3886


26#
發表於 12-3-16 17:53 |只看該作者
剛剛睇完九龍塘舊樓,睇咗5間,感覺唔係咁舒服,因為屋入面間間都好暗,係就係大d,不過三尖八角,個價仲要冇得點傾,地產都話佢地每間最少都放咗一年,有間仲要放咗幾年都未賣得去.....我諗都可能要放棄舊樓喇


公爵府

積分: 29966

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


25#
發表於 12-3-16 12:26 |只看該作者
本帖最後由 Jasber 於 12-3-16 18:40 編輯

住九龍塘細既小朋友學喱學嘮,好方便,對青少年仔女,屋企樓下已經係大商場會好大誘惑,成日想落街行下,放學又行下睇下,住九龍塘,老公仔女都深閨d


水晶宮

積分: 55644


24#
發表於 12-3-16 07:46 |只看該作者

回覆:澳海城或九龍塘好?

之前住有會所新樓,九百几尺,七成實用,靚景...衣家住冇景舊樓,千二尺但100%實用,接近新樓至少1500尺模樣...覺得始終室內空間大舒服好多, 舊唔舊其實係講間屋外邊環境,裝修一番室內環境新舊分別不大,地方大左,衣家少左出街添,多左留係屋企的意願...舊屋就要預筆$ 裝修,可能需要換曬成屋電線水喉...不過我兩度地方隔開幾條街,方便程度差唔多,但新樓果條街靚d靜d, 衣家樓下街嘈d,但揀多次都係舊樓,空間真的好緊要...



少奶奶的身份,丫頭的命...


大宅

積分: 4475


23#
發表於 12-3-15 23:43 |只看該作者
i like 奧運站


男爵府

積分: 7009


22#
發表於 12-3-15 11:58 |只看該作者

回覆:kitbebe 的帖子

好想住九龍塘呀!



**************************************** 芍妤bb 10/11/2004 在聖保祿醫院出世,體重 2.6Kg。 ****************************************


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 12-3-15 11:02 |只看該作者
九龍塘好住過奧海城果邊, 次次地鐵埋奧運站, 已經嗅到好大陣屎渠味

點評

naviegirl  yeah  發表於 12-3-16 12:36


禁止訪問

積分: 1463


20#
發表於 12-3-15 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1842


19#
發表於 12-3-15 09:56 |只看該作者
奧運站有b6人托住個市,所以個價炒得好高! 所以我一直都覺得唔值,但仍然貪戀住佢既方便, 行幾分鐘就去到旺角,去尖沙咀的士都係30蚊(所以我都唔揸車去旺區)!
九龍塘真係要睇下邊個位! 如果近太子道or界限街那邊, 馬路d巴士望到入屋,不過山上又唔方便! 奧運站就大部份都係開揚景, 由高望下既感覺唔同!
不過坦白講,如果同兩老住,我會揀九龍塘,因為1400呎奧運站根本唔夠你一家六口住,那些細房根本放唔落4呎床,兩個老人點住一間房?(老人通常都有好多雜物), 實在太擠逼啦!


公爵府

積分: 29966

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


18#
發表於 12-3-14 19:05 |只看該作者
hksunshine 發表於 12-3-14 19:02
Olympic expenisve than Kln Tong !??

九龍塘舊樓(20yr+)都未使$10K/呎


公爵府

積分: 29966

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


17#
發表於 12-3-14 19:03 |只看該作者
chigiwing 發表於 12-3-14 18:50
回覆 jasber 的帖子

剛有朋友買咗九龍塘,而家澳海城1400尺等如九龍塘2000尺價錢...

係架, 同樣資金投入, 但住大一倍, 你點揀?
另九龍塘同澳海城尺價比, 九龍塘都未去到咁"癲"


公爵府

積分: 28457


16#
發表於 12-3-14 19:02 |只看該作者
Olympic expenisve than Kln Tong !??


大宅

積分: 3886


15#
發表於 12-3-14 18:50 |只看該作者
回覆 jasber 的帖子

剛有朋友買咗九龍塘,而家澳海城1400尺等如九龍塘2000尺價錢...


禁止訪問

積分: 9162


14#
發表於 12-3-14 18:39 |只看該作者

回覆:澳海城或九龍塘好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29966

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


13#
發表於 12-3-14 18:01 |只看該作者
本帖最後由 Jasber 於 12-3-14 18:35 編輯

Location 唔講, 淨計呎數, 九龍塘2000呎 等如 2間 澳海 1400呎


公爵府

積分: 29966

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


12#
發表於 12-3-14 18:01 |只看該作者
本帖最後由 Jasber 於 12-3-14 18:29 編輯

九龍塘都有好多巴士小巴,落旺角或者九龍城買野或者食茶餐廳,都好方便,唔係去左美加,唔揸車唔等於跛脚,九龍塘係用家市場,唔会大升大跌,但長線實賺,實有租客同你守。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo