懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1619


1#
發表於 12-3-11 10:38 |只看該作者
岩岩入左廣華,醫生話陰超照唔到胎囊,懷疑宮外孕!請問幾多週先照到?而家好擔心!




男爵府

積分: 5744


14#
發表於 12-3-12 13:36 |只看該作者
祝福你和bb!!!

好奇一問, 點解5w可以去廣華照o既? 我排第一次照, 係13w照oscar 架喎


禁止訪問

積分: 262


13#
發表於 12-3-12 13:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1439


12#
發表於 12-3-12 12:43 |只看該作者
唔好咁擔心先。我有個朋友,初頭醫生都懷疑佢係宮外孕,立即入左廣華,點知驗左兩日,第三日醫院先出到個報告話係正常,冇宮外孕 !! 所以都祝福你冇事 ~


大宅

積分: 1619


11#
發表於 12-3-11 16:12 |只看該作者

岩岩入左廣華,醫生話陰超照唔到胎囊,懷疑宮外孕,好擔心!

而家唯有等,今晚仲要抽多次血,聽日下午先有報告,到時睇下駛唔駛再照!




男爵府

積分: 7199


10#
發表於 12-3-11 13:10 |只看該作者

回覆:岩岩入左廣華,醫生話陰超照唔到胎囊,懷疑宮外孕,好擔心!

我果時5w乜都睇唔到,唔駛驚,等多一兩個week再照啦




大宅

積分: 2670


9#
發表於 12-3-11 13:07 |只看該作者

回覆 回覆:znniechan的帖子

唔好擔心住,因人而異,我7wk幾先照到胎囊。




男爵府

積分: 5915

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-3-11 13:00 |只看該作者
祝你好運!!


大宅

積分: 1619


7#
發表於 12-3-11 12:22 |只看該作者

岩岩入左廣華,醫生話陰超照唔到胎囊,懷疑宮外孕,好擔心!

我又無好痛,只係小小陰陰痛,亦係一時時既,亦冇流血,等待既過程好難捱!




男爵府

積分: 5998


6#
發表於 12-3-11 11:19 |只看該作者

回覆:岩岩入左廣華,醫生話陰超照唔到胎囊,懷疑宮外孕,好擔心!

加油呀!等埋驗血report睇清楚再算!宮外孕通常都㑹好痛,你有冇?




大宅

積分: 1619


5#
發表於 12-3-11 11:16 |只看該作者

岩岩入左廣華,醫生話陰超照唔到胎囊,懷疑宮外孕,好擔心!

而家唔比我出院,要等埋聽日個驗血報告睇指數再定!




大宅

積分: 1357

BK Milk勳章


4#
發表於 12-3-11 11:05 |只看該作者
唔好擔心喇....6w-7w再去照過喇...


大宅

積分: 1619


3#
發表於 12-3-11 10:56 |只看該作者

岩岩入左廣華,醫生話陰超照唔到胎囊,懷疑宮外孕,好擔心!

佢話已經五週幾,但照唔到!




子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-3-11 10:47 |只看該作者

引用:岩岩入左廣華,醫生話陰超照唔到胎囊,懷疑

原帖由 znniechan 於 12-03-11 發表
岩岩入左廣華,醫生話陰超照唔到胎囊,懷疑宮外孕!請問幾多週先照到?而家好擔心!



...
五週左右陰超會照到架喇,八週前會見到心跳



36日咋...緊張緊張

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo