自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 63


1#
發表於 12-3-12 18:02 |只看該作者
我囡囡條頸好唔舒服,又緊又硬咗3、4個月
頸同埋肩嘅肌肉個個同距按摩過嘅人都話好緊
寫字睇書唔夠一陣就會好辛苦
睇咗幾個醫生,但系都系唔得,仲系無咩改善
我帶距睇過西醫(內科),又睇過脊醫,又做過中醫理療...睇到宜家都唔知究竟要睇邊科
前一陣頭痛咗幾個月,又睇咗唔少醫生,吃過唔少藥先至好翻
點知之後就變成甘樣
我囡囡都算堅強,好少系我地面前哭,但系都睇得出距好唔開心,成個人落曬型,自己見到心都好痛,而且自己家庭本身唔算富裕,又為左同囡囡睇病洗咗唔少錢
希望各位卑D意見我應該睇邊科,同埋順便介紹d相關嘅好醫生。
thank you so much

P.S. 我囡囡17歲


大宅

積分: 2697

陪月勳章


32#
發表於 12-3-13 16:45 |只看該作者
回覆 maple113 的帖子

我共睇左11次(350蚊一次,一星期3次),之後游水好番


複式洋房

積分: 132


31#
發表於 12-3-13 14:06 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-13 13:44
唉~~就系唔知要買咩枕頭好。就到網上有d脊醫推薦果d中間凹兩邊高嘅果種,但價錢好似幾貴下。我想問 ...

因人而異架,其實你可以用軟熟既大毛巾捲起俾佢用住先
太硬太高都唔適合有頸痛問題既人用


洋房

積分: 63


30#
發表於 12-3-13 13:46 |只看該作者
alan222z 發表於 12-3-13 13:38
通常一星期兩至三次,三個月內一定見效,睇下你係咩傷患 (我講緊係職業病果種重症)

你個女年青,筋骨未老化 ...

好啊~唔該曬你吖!


洋房

積分: 63


29#
發表於 12-3-13 13:44 |只看該作者
黯然銷魂 發表於 12-3-13 08:47
換左個枕頭佢,我幾年前條頸痛左成個月,係日夜都痛,足足有一個月多!行行下街見到有枕頭賣,買個返去枕, ...

唉~~就系唔知要買咩枕頭好。就到網上有d脊醫推薦果d中間凹兩邊高嘅果種,但價錢好似幾貴下。我想問下你宜家枕嘅系棉花定系d太空棉吖?形狀系咪同普通枕頭差唔多咖?高度如何?
thanks!


複式洋房

積分: 132


28#
發表於 12-3-13 13:38 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-13 13:31
撞車又無。。順便問下乜物理治療要做咁多次先至好咖?一般大約幾次會見效?
thanks!
...

通常一星期兩至三次,三個月內一定見效,睇下你係咩傷患 (我講緊係職業病果種重症)

你個女年青,筋骨未老化早D睇應該好快好

你要既話我一陣PM你


洋房

積分: 63


27#
發表於 12-3-13 13:31 |只看該作者
小孩爸爸 發表於 12-3-12 22:43
樓主,你個女有無撞過車(唔好唔會),小弟曾撞過車,好輕微個隻,俾條安全帶拉親都攪左幾個月,拉傷左軟組織,睇物 ...

撞車又無。。順便問下乜物理治療要做咁多次先至好咖?一般大約幾次會見效?
thanks!


洋房

積分: 63


26#
發表於 12-3-13 13:26 |只看該作者
alan222z 發表於 12-3-12 22:32
可以好老實同你講,香港既脊醫一係唔入流一係無醫德,反而物理治療師好簡單咁指出我既問題

我係肉食偏食者, ...

原來系咁~多謝你嘅提醒
系啦,可唔可以pm幫你做物理治療果個醫生d資料卑我參考下?


洋房

積分: 63


25#
發表於 12-3-13 13:20 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-3-12 22:13
因我個推拿師, 前排整親隻腳,
而家都未好番, 我自己都未有期 book 佢幫我推,

宜家d好醫生真系好難求~有唔敢亂信咩名醫窩,唯有小心d,周圍問下人咯~多謝你嘅提醒!


男爵府

積分: 9515


24#
發表於 12-3-13 08:47 |只看該作者

回覆:maple113 的帖子

換左個枕頭佢,我幾年前條頸痛左成個月,係日夜都痛,足足有一個月多!行行下街見到有枕頭賣,買個返去枕,當晩就枕,點知訓醒條頸勁舒服一D都唔痛,係一D都唔痛,之前痛個時成日唸唔知咩事冇理由成日咁痛,買個比你女換左個枕頭試下啦!我都係買個幾十蚊的枕頭咋又唔係D幾百蚊一個!希望幫到你




子爵府

積分: 13523

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 12-3-13 08:22 |只看該作者

回覆 回覆:AK47AK47的帖子





DoDoDo


水晶宮

積分: 52046

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-3-13 07:52 |只看該作者

回覆:maple113 的帖子

正中手法果d醫師其實有牌有證書或進修架,唔會亂黎整傷你,由其條頸位好重要,口啤當然要好啦,有人介紹或做過就放心d。




大宅

積分: 2697

陪月勳章


21#
發表於 12-3-12 22:43 |只看該作者
樓主,你個女有無撞過車(唔好唔會),小弟曾撞過車,好輕微個隻,俾條安全帶拉親都攪左幾個月,拉傷左軟組織,睇物理治療,通常睇9-15次就好番89成,最後要去游水


複式洋房

積分: 132


20#
發表於 12-3-12 22:32 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-12 22:09
回覆 alan222z 的帖子

物理治療?會唔會無脊醫咁專業吖?你有無睇過咩物理治療師吖?覺得效果點? ...

可以好老實同你講,香港既脊醫一係唔入流一係無醫德,反而物理治療師好簡單咁指出我既問題

我係肉食偏食者,一直都有背,頸,肩病問題....我成日以為係脊椎問題

睇過幾個所謂既脊醫,佢地無一個會講我咩問題,都只叫我做佢地既所謂電療,大部份都叫我要日日睇

睇足一個月....一次要HK$650....

無錯,做完佢果個所謂電療我係放鬆左好多~~~大約兩個鐘,但之後真係唔見咩成效

最嬲係咩,佢E個所謂電療機同類唔同款只需要HK$ 500 就買到一部(原名叫"貼皮止痛機")

依話食水幾深? 最重要係我俾左差唔多一萬銀都重未講到我咩問題,D 咩咩XRAY,超X波都做曬...

最後我咁O岩有個朋友既老公做物理治療上我屋企打牌,佢起我屋企係咁E睇下我

叫我扒抵,按左3三,連響5-4聲...我就即時鬆曬,重好眼訓(因為已經有半年痛到訓唔好)

佢就講,我一定係食肉太多,身體酸性偏高,肌肉同筋扯得太厲害,成個骨格移左DD

就係果DD壓住我神經,所以XRAY都照唔到

跟住我聽佢講介下口,做柔軟運動,耐唔耐上佢度做下療程(hk$400左右)

咁先過番正常生活

如果你真係要睇脊醫,唔洗睇網上所謂既名醫,我都搵過曬,要搵就搵外國架啦


瑪瑙宮

積分: 134334


19#
發表於 12-3-12 22:13 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-12 22:06
回覆 moonlight9198 的帖子

唔緊要啦,我問下其他人。都系要多謝下你

因我個推拿師, 前排整親隻腳,
而家都未好番, 我自己都未有期 book 佢幫我推,

睇乜野醫生都好, 真係問多d人先,
因有d醫生好求其架, 冇乜醫德架,
有d醫生, 如果知你有買保險,
仲亂收費架,
小心d啦.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


洋房

積分: 63


18#
發表於 12-3-12 22:09 |只看該作者
回覆 alan222z 的帖子

物理治療?會唔會無脊醫咁專業吖?你有無睇過咩物理治療師吖?覺得效果點?


洋房

積分: 63


17#
發表於 12-3-12 22:06 |只看該作者
回覆 moonlight9198 的帖子

唔緊要啦,我問下其他人。都系要多謝下你


複式洋房

積分: 132


16#
發表於 12-3-12 21:20 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-12 19:42
回覆 alan222z 的帖子

照過X-RAY頸椎生理曲度系有d問題。。

咁唔好諗,直接去睇物理治療啦

好多筋骨上既野物理治療係有效過西醫

至於中醫同推拿師真係好睇個人技術同醫德

你想安全又有效,試左第理治療先,但要KEEP住做

**如果你有X-RAY話頸椎有問題,最好俾埋物理治療師睇**

我都係頸有問題,但我唔怕死自己買左果D 頸伸引器訓鬆頸肌肉,效果都OK

但你個女咁細出問題就唔好博,問左專業意見先


瑪瑙宮

積分: 134334


15#
發表於 12-3-12 20:12 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-12 19:40
回覆 moonlight9198 的帖子

thanks for your advice! 其實我都有問過我女凍d果陣會唔會嚴重d,距話都唔覺 ...

推拿師~ 你試下問其他朋友啦,
因我搵開果個, 呢排有D事都唔得閒.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


洋房

積分: 63


14#
發表於 12-3-12 19:42 |只看該作者
回覆 alan222z 的帖子

照過X-RAY頸椎生理曲度系有d問題。。
你頸部肌肉都系咁吖?咁你點算吖?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo