呢d人有好多,我有個朋友都係咁,佢本身自己有老公,仲有個仔,但係佢老公對佢唔好,跟住佢就同一個有老婆仔女的男人暗交,仲搬埋出黎住,咩都係個男人俾錢,佢自己就拎緊綜援,屋租都4千幾蚊,仲未計其他野,個個男人一方面又同佢一齊,另一方面都仲老婆一齊緊,本黎話分手,但個女0既死都唔放,我覺得呢樣野都唔算衰,最賤就係開口埋口就話人地個老婆係「傻婆」,阻住佢同條佬一齊,仲天真到想同人生b,勁白痴,佢同個佬一齊,又叫自己個仔叫那男人做「baba」,更不知所謂,好多人都叫佢唔好咁樣,之前離開左個唔好0既老公,依家又同第二個男人一齊,佢完全唔想依賴自己,想學人做少奶奶,依家佢不知幾歎呀!!
不過唔知會好得幾耐,唔係黑心,而係呢d野一定唔會長久囉!!
希望你朋友同我朋友會有清醒的一日!!
~~就算我曾淌著淚,狠心放棄自己,然而袮卻說不會把我遺棄~~