自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4907


1#
發表於 12-3-13 20:39 |只看該作者
我62比自己親妹兩公婆坤左廿個。勁可鄰




禁止訪問

積分: 29471


46#
發表於 12-3-14 00:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 132


45#
發表於 12-3-14 00:24 |只看該作者


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


44#
發表於 12-3-14 00:22 |只看該作者
mkselina 發表於 12-3-13 23:00
好慘呀
但我62唔覺得, 佢成 日要面, d細佬妹扮下嘢, 62又信, 後生時仲比親細佬呃咗成 間公司, 後尾自己經營唔到要close, 佢仲可以厚面皮到返轉頭搵我62, 想佢再注資入公司, 當時我姑9 話要生要死, 我62先聽我姑9講唔再入錢, 但我62就開始唔錫我姑9嘞 !


子爵府

積分: 14613


43#
發表於 12-3-14 00:00 |只看該作者
我媽呃得我最多....


別墅

積分: 606


42#
發表於 12-3-13 23:58 |只看該作者


禁止訪問

積分: 54592


41#
發表於 12-3-13 23:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41970

好媽媽勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-3-13 23:13 |只看該作者

有冇試過比親戚呃錢?

有,由細呃到大,都唔知呃左幾多,最衰後尾呃我結婚針茶,我無上當,之後連同件8婆扮比人標參,話唔比老強條女,打死條仔喎,又呃多8個



唔好點評我,電話睇唔到點評


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


39#
發表於 12-3-13 23:09 |只看該作者
我無錢俾人昆


禁止訪問

積分: 8050

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-3-13 23:04 |只看該作者

回覆:mkselina 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4907


37#
發表於 12-3-13 23:00 |只看該作者

引用:+本帖最後由+I9528+於+12-3-13+22:59+編輯+

原帖由 I9528 於 12-03-13 發表
本帖最後由 I9528 於 12-3-13 22:59 編輯

我62係大仔, 佢d 細佬妹由62搵到開始, 斷斷續續都呃到今時今日 ...
好慘呀




琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


36#
發表於 12-3-13 22:59 |只看該作者
本帖最後由 I9528 於 12-3-13 22:59 編輯

我62係大仔, 佢d 細佬妹由62搵到開始, 斷斷續續都呃到今時今日已幾十年, 數目不詳, 總之有樓有錢咁呃, 但我62幾十年嚟都唔聽d仔女勸


大宅

積分: 4907


35#
發表於 12-3-13 22:57 |只看該作者

引用:我姑姐霸左間丁屋俾自己個仔住,我阿爸話「

原帖由 Charlotte_mom 於 12-03-13 發表
我姑姐霸左間丁屋俾自己個仔住,我阿爸話「人地有需要吾好同人爭」
我62借左幾十萬俾大陸親戚做生 ...
唉!呢個世界太多呢類人渣喇




大宅

積分: 4907


34#
發表於 12-3-13 22:55 |只看該作者

引用:有、講出來都冇人信、我記得十零歳左右、我

原帖由 loveBB旦 於 12-03-13 發表
有、講出來都冇人信、我記得十零歳左右、我姑媽呃左我幾百蚊、詳情不太記得、但我姑媽係個極貪錢極小家的人 ...
幾百都呃咁搞笑




已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


33#
發表於 12-3-13 22:55 |只看該作者

回覆:有冇試過比親戚呃錢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8050

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-3-13 22:54 |只看該作者

回覆:有冇試過比親戚呃錢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-3-13 22:53 |只看該作者

回覆:有冇試過比親戚呃錢?

借錢唔還算唔算?




大宅

積分: 4907


30#
發表於 12-3-13 22:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mkselina+於+12-03-13+發表咁

原帖由 LedTV 於 12-03-13 發表
唔係架。我阿爸話無左就無左。向前看。
但係我地做仔女好仇視班pk 架。



...
我地做仔做新抱都值頭同對人渣冇親戚做架:;pppp:咪當做白金比佢地囉。預左攞唔番




禁止訪問

積分: 81803


29#
發表於 12-3-13 22:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 156798

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 12-3-13 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 LedTV 於 12-03-13 發表係吖

原帖由 mkselina 於 12-03-13 發表
咁咪冇親戚做
唔係架。我阿爸話無左就無左。向前看。
但係我地做仔女好仇視班pk 架。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo