母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5524

畀面勳章


1#
發表於 12-3-19 18:28 |只看該作者
亞B第一日,相信姑娘餵左2次奶粉比佢
跟住我就試下餵人奶
一直都有大小去
跟住連續十幾個鐘都冇小便去
姑娘話其實12個鐘都冇已經唔OK
但我可以睇埋今晚
如果都係冇就要補奶粉
亞B其實有啜,但佢冇尿,可能我未夠奶水
好驚佢食左奶粉返唔到轉頭
定係我試下PUMP奶出黎?
大家有冇試過咁既情況?


男爵府

積分: 5524

畀面勳章


13#
發表於 12-3-20 12:58 |只看該作者
謝謝大家~
琴晚補左,佢食得1安~唔係好肯食
不過一個鐘後有尿尿啦!
我今日都會睇下佢情況~盡量用SPOON餵住先
已BOOK明天去健康院


男爵府

積分: 7119


12#
發表於 12-3-20 11:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chilical+於+12-03-19+發表亞

原帖由 2010媽媽 於 12-03-19 發表
我bb初頭果幾日都係咁,所以補左幾日奶粉,但等啲奶上左就唔再補,等bb啜多啲,第七日至到而家一個月多都係 ...
Totally agree!!




子爵府

積分: 14749


11#
發表於 12-3-20 10:39 |只看該作者
絕對要補! 未上奶咪補奶粉囉~


別墅

積分: 957

陪月勳章


10#
發表於 12-3-20 10:01 |只看該作者
一定要補奶粉.

我大仔果陣8個鐘冇尿, 老公一返屋企即刻餵奶粉, 第2日去健康院CHECK, E生話BB 2日冇尿, 個腎就會壞, 冇得E.

我2仔係E院有補奶粉, 出院之後一直全人奶.

3仔補奶粉補到滿月, 之後都係全人奶.


大宅

積分: 1983

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-3-20 07:57 |只看該作者

回覆 回覆:Chilical的帖子

補住奶粉比佢先, 如果真係唔夠片, 但是要堅持每次埋身啜, 否則不會夠奶比bb飲, 儘量比佢啜耐d, 所有媽媽都夠奶的, 保持休息及relax!



新手媽媽湊B經
https://www.facebook.com/myfirstbb


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


8#
發表於 12-3-20 07:27 |只看該作者

回覆 回覆:Chilical的帖子

唔怕,食左人奶再補,夠片姑娘都會叫你唔補架啦,不過就要睇緊d 黃色既問題,出院即book 健康院,唔好怕比奶粉




水晶宮

積分: 56409


7#
發表於 12-3-20 00:52 |只看該作者

引用:亞B第一日,相信姑娘餵左2次奶粉比佢跟住我

原帖由 Chilical 於 12-03-19 發表
亞B第一日,相信姑娘餵左2次奶粉比佢
跟住我就試下餵人奶
一直都有大小去
冇尿一陣傷左個腎仲死!唔怕反唔到轉頭,只要每餐都俾佢啜人奶先,之後先補奶粉就得。好多媽咪其實第45678日先開始餵人奶都可以全人奶到,所以唔洗擔心咁多。



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


男爵府

積分: 8754


6#
發表於 12-3-19 23:31 |只看該作者
補奶粉really 冇咩大不了
I use cup or spoon to feed my son the first month
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


男爵府

積分: 5524

畀面勳章


5#
發表於 12-3-19 23:06 |只看該作者
佢/


男爵府

積分: 9709


4#
發表於 12-3-19 21:07 |只看該作者
我會餵完人奶再補一次比佢,唔會餐餐補,我開頭都冇奶架,bb都唔係次次有尿尿,有都可能得好小,唔洗咁擔心架,頭幾日係咁


大宅

積分: 4678


3#
發表於 12-3-19 21:05 |只看該作者

回覆:2010媽媽 的帖子

Agree.黃仲大件事
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 2142


2#
發表於 12-3-19 20:22 |只看該作者

引用:亞B第一日,相信姑娘餵左2次奶粉比佢跟住我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo