母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-19 21:38 |只看該作者
BB仲有幾日一個月,呢幾日五點後,成日食唔飽,食左120ml,唔夠半個鐘又喊,再比60ml奶粉,唔夠,再加70ml人奶,三個鐘人奶加奶粉250ml@-@,係咪有啲過份都唔肯瞓,跟住埋身食左一陣先訓。




公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-3-20 12:12 |只看該作者
係啦!就係呢個問題,全人奶,佢快肚餓,無問題. 但人奶加奶粉就... 之前係70ML人奶加30ML奶粉,現在就70ML人奶加50ML奶粉,一日2-3餐加奶粉. 但夜晚佢11點前食完,可以四,五個鐘後食,埋身餵,但食好少就瞓番,跟住2-3個鐘又再埋身餵.到朝早,八九點就食泵既人奶.


侯爵府

積分: 22925


8#
發表於 12-3-20 10:38 |只看該作者
怕唔怕食大個胃
全人奶就啜完又啜
但係奶粉應該比較滯喎,食得咁密得唔得?!!
2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-3-20 10:26 |只看該作者

回覆:好大食@_@

好怕佢食大左,收唔番,變肥妹就
不過佢日間就好正常,三個鐘一餐(120ml)
有時全人奶,有時人奶加奶粉。





大宅

積分: 1531

美好大世界2017勳章


6#
發表於 12-3-20 05:47 |只看該作者
猛長期係咁ga,食到咪畀佢食lor~ 唔係過重就ok啦


大宅

積分: 3198


5#
發表於 12-3-20 03:53 |只看該作者

回覆:好大食@_@

我bb就快3星期,成日半夜就要勁食,試過100ml人奶食完再埋身都唔夠,要再補多50ml奶粉之後再埋身先肯訓,而家機乎無一次埋身係夠佢食,好挫敗!




水晶宮

積分: 56409


4#
發表於 12-3-20 00:55 |只看該作者

引用:三個鐘一餐,但上星期去健康院問過姑娘,佢

原帖由 carollung 於 12-03-19 發表
三個鐘一餐,但上星期去健康院問過姑娘,佢話BB要食就比佢食,食到150ml都無問題,我話咪會食大個胃,咁姑 ...
三個星期大係猛長期,係會食奶多啊,如埋身,一日食十幾餐架!亞仔長大要罎女多啲奶呀!



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-3-19 23:18 |只看該作者

回覆:enjhome 的帖子

三個鐘一餐,但上星期去健康院問過姑娘,佢話BB要食就比佢食,食到150ml都無問題,我話咪會食大個胃,咁姑娘就話咁你咪最多去到120ml,佢話大人都有時會食多啲,有時會食少啲!而且食人奶會消化快啲。
岩岩十點半比左120ml奶粉,好滿足咁瞓左




大宅

積分: 1287


2#
發表於 12-3-19 21:48 |只看該作者

回覆:好大食@_@

大多啦!未滿月應該2-3安一餐差不多(有錯請更正),你幾耐比佢食一餐?




首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo