烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 615


1#
發表於 12-3-22 20:39 |只看該作者
好想整,但是有些不明,用咩爐呢?
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5027


8#
發表於 12-3-23 00:47 |只看該作者

引用:左上角第一行係cake粉step+1:+奶+糖+粉mix

原帖由 charlotte413 於 12-03-22 發表
左上角第一行係cake粉
step 1: 奶+糖+粉mix好
仲有蛋




別墅

積分: 615


7#
發表於 12-3-22 21:19 |只看該作者

回覆:有無媽咪識日文,幫幫忙翻譯下,

不知會不會叮不熟吖?




珍珠宮

積分: 37201


6#
發表於 12-3-22 21:10 |只看該作者

引用:好想整,但是有些不明,用咩爐呢?+ +

原帖由 irislawndicky 於 12-03-22 發表
好想整,但是有些不明,用咩爐呢?
Microwave oven 500w 叮60秒
700w的話叮50 秒





別墅

積分: 615


5#
發表於 12-3-22 21:10 |只看該作者

引用:左上角第一行係cake粉step+1:+奶+糖+粉mix

原帖由 charlotte413 於 12-03-22 發表
左上角第一行係cake粉
step 1: 奶+糖+粉mix好
喎,thank u very much




禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-3-22 21:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 615


3#
發表於 12-3-22 21:04 |只看該作者

回覆:有無媽咪識日文,幫幫忙翻譯下,

但有班cake粉,熟未?




珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


2#
發表於 12-3-22 20:58 |只看該作者
50-60秒咁快

估係微波爐

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo