懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 442


1#
發表於 12-3-24 02:31 |只看該作者
會對BB有影響嗎? 我14W了,好辛苦,最怕影響BB


男爵府

積分: 6774

畀面勳章


7#
發表於 12-3-25 04:28 |只看該作者
再睇醫生,順便拎多少少藥放係屋企


複式洋房

積分: 442


6#
發表於 12-3-25 02:08 |只看該作者
我好反覆,瞓足兩日,已吃完全部藥,燒算退了,但咳得好厲害


男爵府

積分: 6663


5#
發表於 12-3-24 08:37 |只看該作者

回覆:發燒了,吃了醫生的藥還未退燒

我燒咗三個禮拜,唔食葯就燒,仲燒到104,睇d醫療中心,個醫生唔敢開葯,我由喉嚨痛,發燒,變咗氣管炎,要食抗生素先退燒我個產科醫生話發燒最影響bb係驚佢會早產,因為我個時啱啱7個幾月





大宅

積分: 1382


4#
發表於 12-3-24 04:58 |只看該作者

發燒了,吃了醫生的藥還未退燒

我上個星期也發過燒, 繼續食退燒藥啦, 因為大人高一度, bb 就會高1.5度, 所以要食到無燒為止, 加油呀, 好快好番的.




男爵府

積分: 6774

畀面勳章


3#
發表於 12-3-24 03:13 |只看該作者
有bb嘅藥溫和D,所以無咁快,準時食藥,休息多D,飲多D水


大宅

積分: 3076

wyeth冷知識勳章


2#
發表於 12-3-24 02:53 |只看該作者
我今日都發燒,飲多啲水,好快就退

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo