烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6218

好媽媽勳章 親子達人勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-3-24 14:46 |只看該作者
今早去大埔梁九記, 見到做提拉米蘇的芝士有兩款,我見大小只不過相差小小,價錢差十元, 當然選盒細D但便宜D(都要四十八元), 點知付款時阿姐再三問負責的男人,收新價定舊價, 指住我果盒話呢個係舊價,好彩個男人話賣埋呢兩三盒就算, 我心想即係, 又加價了!
我選擇了快樂!


男爵府

積分: 6218

好媽媽勳章 親子達人勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-3-24 22:45 |只看該作者
提拉米蘇(Tiramisu),抱歉我只識用果隻芝士做呢一樣。仲學緊師。
我選擇了快樂!


翡翠宮

積分: 86795


2#
發表於 12-3-24 22:43 |只看該作者

回覆:做提拉米蘇的芝士又加價!

可以用嚟整乜?



點評

kenzo  Tiramisu  發表於 12-3-24 22:45

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo