在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15306

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-25 06:33 |只看該作者
經濟問題,5月開始需要出返黎做野,2個女照顧方面,我可以點做?我大女今年6月2歲,但細女得4,5個月,可以去邊?育嬰園唔知重有冇位咁遲?我地請唔起工人,嫲嫲婆婆都唔想湊,有冇一d慈善機構(可申請減免的)可以幫湊b?請教各位jm,thanks




大宅

積分: 2656


3#
發表於 12-3-25 23:39 |只看該作者
你兩個B 都咁細,,我諗請工人反而仲經濟((但要請著個好的)))..............或者再同自己媽咪講下,,,,,,可能有彎轉,,,,,,,,,你帶兩個去返學,,,,就算你家庭入息可以減免比你,,,但你都要先付全費先,,,,兩個都未滿兩歲只能讀嬰院,,,,兩個要7000幾蚊,,,(((除非佢地仲有暫托位)))....................或有D有社區保母,,,,(我聽過係要社區保母幫手接放學,,,,或留在保母家幾小時,,,就10蚊一小時))) 加油呀


禁止訪問

積分: 2935


2#
發表於 12-3-25 23:28 |只看該作者

回覆:需要出返黎做野,2個b照顧方面可以點?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo