懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 2216


1#
發表於 12-3-26 16:46 |只看該作者
我book左13w劉教授到做nifty,佢如果見到bb性別,佢會唔會講架?
因為我知道nifty係不包知bb性別,但nifty係check DNA,準確度好高,一定知男女,
因為99每次產檢完都問我,bb係男定女,老人家好心急想知




大宅

積分: 1132

我的育兒心得勳章 爸B勳章


38#
發表於 12-3-27 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dragonmama12+於+12-03-27+發

原帖由 boeic 於 12-03-27 發表
仔仔好似易睇d,我11w時去政府做oscar時,都好似見到少少,短短地、細細條,不過姑娘冇講而我又無問:wahaha ...
係呀,仔係易睇啲架,好清楚!




大宅

積分: 2216


37#
發表於 12-3-27 22:43 |只看該作者

回覆:有冇jm去過劉教授到做nifty?

不過得11w,九成九我睇錯




大宅

積分: 2216


36#
發表於 12-3-27 22:42 |只看該作者

引用:謝謝!我自己睇到架!劉教授仲影左張相比我

原帖由 dragonmama12 於 12-03-27 發表
謝謝!我自己睇到架!劉教授仲影左張相比我!
仔仔好似易睇d,我11w時去政府做oscar時,都好似見到少少,短短地、細細條,不過姑娘冇講而我又無問





大宅

積分: 1132

我的育兒心得勳章 爸B勳章


35#
發表於 12-3-27 22:10 |只看該作者

回覆:boeic 的帖子

謝謝!我自己睇到架!劉教授仲影左張相比我!




大宅

積分: 4866


34#
發表於 12-3-27 11:05 |只看該作者

引用:Quote:camaychanyip+發表於+12-3-26+23:18+

原帖由 april12 於 12-03-27 發表
我都係去廣華生, 乜有得照結構咩? 我10/4 先去照oscar, 都諗緊做唔做NIFTY
廣華不是個個俾照結構ga




大宅

積分: 4866


33#
發表於 12-3-27 11:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+camaychanyip+於+12-03-27+發

原帖由 boeic 於 12-03-27 發表
原來13週已經可以睇到咁多野架喇
咁劉教授會照幾耐架?
半小時,仲要勁細心又好人,唔會掍你驗野,佢知道你有政府跟也好好耐性




禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-3-27 10:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1862


31#
發表於 12-3-27 10:44 |只看該作者
camaychanyip 發表於 12-3-26 23:18
我都係看劉教授GA,劉教授十分好的,做NIFTY係貴,但如果好似劉教授甘CHECKL得BB甘仔細真係好值得,因為佢 ...

我都係去廣華生, 乜有得照結構咩? 我10/4 先去照oscar, 都諗緊做唔做NIFTY


大宅

積分: 2216


30#
發表於 12-3-27 10:19 |只看該作者

引用:我上星期12+weeks去劉教授道做nifty,+因本

原帖由 dogbb2004 於 12-03-27 發表
我上星期12 weeks去劉教授道做nifty, 因本人是高O,Oscar 好多人話結果有偏差,所以做nifty 買個安心,劉教 ...
我都係ar!信不過oscar,所以book 埋nifty,當買一個安心,希望我13w去check時bb平安la~




大宅

積分: 2813


29#
發表於 12-3-27 09:41 |只看該作者

引用:Quote:w.ling 發表於 12-3-27 07:46 劉教授

原帖由 meimei11 於 12-03-27 發表
劉教授係前威院產前診斷主管,屬世界級既產前診斷專家,專看奇難雜症。他仍在威院時,是他替我接生的,不過 ...
即可定期搵佢做產檢?
咁普通搵佢做產檢,其實係做的咩架?
要幾多錢?




子爵府

積分: 12310


28#
發表於 12-3-27 09:29 |只看該作者

回覆:有冇jm去過劉教授到做nifty?

我上星期12 weeks去劉教授道做nifty, 因本人是高O,Oscar 好多人話結果有偏差,所以做nifty 買個安心,劉教授肯定了我bb 的性別




大宅

積分: 2216


27#
發表於 12-3-27 08:44 |只看該作者

引用:我12周時去做,佢好清楚看到係囝囝! +

原帖由 dragonmama12 於 12-03-27 發表
我12周時去做,佢好清楚看到係囝囝!
恭喜恭喜,咁你自己睇唔睇到架?




禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-3-27 08:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-3-27 08:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2813


24#
發表於 12-3-27 07:46 |只看該作者

回覆 回覆:dragonmama12的帖子

劉教授其實係咪即係婦科醫生黎架?
我仲未決定搵邊個私家醫生跟我呀。
我家下8w.
我應該會係政府生。
知唔知劉教授其他野點收費?




大宅

積分: 1132

我的育兒心得勳章 爸B勳章


23#
發表於 12-3-27 03:42 |只看該作者

回覆:有冇jm去過劉教授到做nifty?

我12周時去做,佢好清楚看到係囝囝!




大宅

積分: 2216


22#
發表於 12-3-27 00:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+boeic+於+12-03-26+發表但我

原帖由 camaychanyip 於 12-03-27 發表
我個陣做的時候也只是十三週,我告訴她我自己先天性心漏,佢就好仔細check,仲指埋俾䏲邊到系左右心房,手 ...
原來13週已經可以睇到咁多野架喇
咁劉教授會照幾耐架?




大宅

積分: 4866


21#
發表於 12-3-27 00:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+camaychanyip+於+12-03-26+發

原帖由 boeic 於 12-03-26 發表
但我得13w,唔知照到bb d 乜呢?
13w太細了
我個陣做的時候也只是十三週,我告訴她我自己先天性心漏,佢就好仔細check,仲指埋俾䏲邊到系左右心房,手指腳址續隻數Tim




大宅

積分: 2125


20#
發表於 12-3-26 23:43 |只看該作者

回覆:有冇jm去過劉教授到做nifty?

我去做嘅時候,劉教授老實的說:「我已看了幾遍,但BB的位置不好,我真的看不到性別,很抱歉!」




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo