自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


男爵府

積分: 5015

2018復活節勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-27 01:43 |只看該作者
响uwants發現呢個post…大家可以硏究一吓…

http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=14174552
轉自:收買佬二五仔


以下的內容就是事實的全部, 這不是膠post吹水, 我不會再用真身,講完就不會再用這ID的,怕比人尋仇. (有時間請幫手頂post)

經過今日的大跌,相信大家都覺得大怪,其實大跌完全是人為的, 現在的紀念鈔市場是由北京市場和上海市場控制的, 在深圳和廣洲的貨都是供應給這兩大市場, 而玩家的市場只是得小的, 客戶最主要是國內的禮品公司的訂單, 如果沒有禮品公司紀念鈔是炒不起的這麼高的,其實禮品公司一早已
有訂單給各鈔家,再把訂單轉投到最大的幾個大莊家, 這些大莊家利用手法壓低價格來賺大錢,!
以我所知禮品公司是以14000rmb下訂單, 到了大莊的手約是12000rmb左右, 其實減去成本和部份利潤, 香港人應該放$11000才算是合理的, 咁點解格價只有第一日上過萬呢! 其實第一日主要是交第一批訂單, 所以就算蝕錢都要收的, 他們用的錢只是客戶的訂金, 他們不需出錢的, 然後往後的日子反複下跌, 是因為大莊熟悉市場運作和透明度低, 運用簡單的手法, 令到市場價格自然的下跌, 由於禮品公司的訂單只在幾個大莊的手裡, 他們串通好旺角的莊家控制市場, 只派幾個人來香港收貨, 你們平時在銀行門口看見的大陸人都只是小戶口!

今日大莊話唔要貨, 價格隨即插水,無4,7由($6500>>$5200)(中有4
,7/$5600>>$4100) (尾4,7 / $4600>>$3200)
還在批發網上做手腳, 做到推好多貨出來, 又做到好似無成交的假象, 那麼除非有訂單, 否則小戶口都不敢入貨的(因錢碼大), 由其在跌市時就更加, 那些大莊家貨貴不出手, 就是在跌價的這幾天不斷掃平貨, 相信今日開始這幾天會是下跌或不會升的局面, 他們就在這幾天會不斷掃貨至完成訂單為止, 以今日計3連體的價格為(3500-4500+500成本和人工
)他們平均每套的成本約$5000計, 禮品公司訂單為12000rmb=14700hkd, 他們每份利潤是 $9300, 今日約收了500套, 共賺了 $465萬一日, 他們要在31號前收齊交貨, 但明知星期五六最後兩日一定搶高價格, 所以死都要做到今日勁跌市, 他們就有幾天時間收平貨, 唔怕到時要蝕錢收貨啦.

大家唔好以為跌價無人放, 跌價一樣有好多人放的. 我今日最平收了一支大炮筒3萬大元, 3連鈔$3000, 錢不是我們收買佬賺的, 賺的都是老闆和大莊家, 我們只為糊口都無辦法.

我確確實實是個收買佬, 這個不是膠post, 不會說無20萬唔放的膠話, 只是實在頂不住大莊的賤招手法, 我講出來只想發洩一下, 用來平衝自己的心理,信不信隨便你, 你們點做自己知啦!

請不要問我問題,亦不會回覆問題,請自行分析. 這個ID我不會再用的, 有空分享給朋友

(有時間請幫手頂post)

30連的價格 = (3連 x10) 大約







水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


50#
發表於 12-3-27 19:13 |只看該作者

中銀鈔票三連及三十連張大跌之迷

單鈔都1x倍
三連同三十連個量少咁多,又邊可能咁低價



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


禁止訪問

積分: 5747

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


49#
發表於 12-3-27 18:53 |只看該作者

中銀鈔票三連及三十連張大跌之迷

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1091


48#
發表於 12-3-27 18:42 |只看該作者

回覆:中銀鈔票三連及三十連張大跌之迷

我都相信,所以我都係hold住先唔放住...





公爵府

積分: 25796


47#
發表於 12-3-27 18:38 |只看該作者
hold貨 hold貨


大宅

積分: 4952


46#
發表於 12-3-27 18:37 |只看該作者

回覆:中銀鈔票三連及三十連張大跌之迷

我都信係真,所以我套3連唔會賣




珍珠宮

積分: 30065

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 12-3-27 18:29 |只看該作者


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


44#
發表於 12-3-27 18:15 |只看該作者


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


43#
發表於 12-3-27 18:11 |只看該作者
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


42#
發表於 12-3-27 18:11 |只看該作者
等中秋,過年前一定個價高D,我套奧運鈔都系甘

●▽●●0●●﹏●●︿●


子爵府

積分: 12801


41#
發表於 12-3-27 18:04 |只看該作者
下個禮拜清明, 禮品公司會唔會搶返d貨?
To be or not to be  that is the question~


男爵府

積分: 5041


40#
發表於 12-3-27 18:03 |只看該作者
hold 住先


男爵府

積分: 5989

BK Milk勳章


39#
發表於 12-3-27 17:56 |只看該作者
回覆 janhk09 的帖子

一向都係咁玩,玩心理戰


侯爵府

積分: 20707


38#
發表於 12-3-27 17:53 |只看該作者

中銀鈔票三連及三十連張大跌之迷

如果唔造市, d人點接平貨, 接夠平貨喇,又唱旺, 唔係點炒




珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


37#
發表於 12-3-27 17:48 |只看該作者
信真~~
依D多數係甘
之前果D單鈔都係


HOLD起係對的


伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 12-3-27 17:46 |只看該作者

引用:仲要係越來越多收賣佬,唔單止企分行門口,

原帖由 Freesia_cat 於 12-03-27 發表
仲要係越來越多收賣佬,唔單止企分行門口,仲走埋入去分行即場問人賣唔賣,仲癲過單張時…… 我就唔信有價 ...
証明佢地急住要貨,吾係使咩主動成咁




子爵府

積分: 11379

畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-3-27 11:18 |只看該作者
唔知要等幾耐


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


34#
發表於 12-3-27 11:01 |只看該作者
janhk09 發表於 12-3-27 01:43
响uwants發現呢個post…大家可以硏究一吓…

http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=14174552

有D等錢使, 可能2000照放TIM呀一陣你唔放, 又話你貪心又乜又物, 橫掂成本都係600蚊, 我咪放埋一邊先LOR, 班大6佬冇鈔送禮WOR,莊家冇貨比人WOR, 佢急我唔急。

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 6034


33#
發表於 12-3-27 10:54 |只看該作者

回覆:中銀鈔票三連及三十連張大跌之迷

過多一個月後會吾會升返100k or以上




子爵府

積分: 13996


32#
發表於 12-3-27 10:21 |只看該作者

中銀鈔票三連及三十連張大跌之迷






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo