烹飪搵食

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   180


大宅

積分: 1462


1#
發表於 12-3-27 02:59 |只看該作者
本帖最後由 MimiKids 於 12-3-28 17:11 編輯

氹下老公先
myphoto.jpg



點評

小強子    發表於 12-9-27 15:14
kinki_lam_hk    發表於 12-7-12 15:24
samuelchow    發表於 12-3-27 11:49
manicheung    發表於 12-3-27 11:28


大宅

積分: 1462


160#
發表於 12-5-7 22:23 |只看該作者

引用:回覆+MimiKids+的帖子 Thanks,下次試下先

原帖由 SinCnai 於 12-05-07 發表
回覆 MimiKids 的帖子

Thanks,下次試下先。





珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


159#
發表於 12-5-7 15:55 |只看該作者


男爵府

積分: 5675


158#
發表於 12-5-7 15:51 |只看該作者
回覆 MimiKids 的帖子

Thanks,下次試下先。


大宅

積分: 1462


157#
發表於 12-5-7 01:58 |只看該作者

引用:今日我都試做左,真係好好味。我本身好鍾意

原帖由 SinCnai 於 12-05-06 發表
今日我都試做左,真係好好味。我本身好鍾意食蛋撻架,以後唔使出街買啦。,但我有一個問題,焗好左係咪要立 ...
可以等1-2分鐘先脫模,真接反轉佢就可以




珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


156#
發表於 12-5-6 22:57 |只看該作者


子爵府

積分: 10245


155#
發表於 12-5-6 22:39 |只看該作者


男爵府

積分: 5675


154#
發表於 12-5-6 21:52 |只看該作者
今日我都試做左,真係好好味。我本身好鍾意食蛋撻架,以後唔使出街買啦。,但我有一個問題,焗好左係咪要立刻脫模,如何脫?


大宅

積分: 1462


153#
發表於 12-5-6 15:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MimiKids+於+12-04-23+發表Th

原帖由 anna2308 於 12-05-06 發表
我都整咗呀,其中2個加咗朱古力粒,等小朋友發掘吓先 不過好似過咗火少少,我用170度17分鐘,下次都 ...
妳都整得好靚加朱古力粒!好好做法!有驚喜I like it




男爵府

積分: 6499

熱血金章


152#
發表於 12-5-6 13:38 |只看該作者

引用:Thx+for+all+靚仔靚女 +

原帖由 MimiKids 於 12-04-23 發表
Thx for all 靚仔靚女
我都整咗呀,其中2個加咗朱古力粒,等小朋友發掘吓先 不過好似過咗火少少,我用170度17分鐘,下次都要調整吓先
myphoto.jpg




別墅

積分: 511


151#
發表於 12-5-2 22:45 |只看該作者
MimiKids 發表於 12-3-27 17:24
好多謝大家支持因為尋日太夜都post recipe出黎.唔好意思

THANKS!


大宅

積分: 1462


150#
發表於 12-5-2 02:24 |只看該作者

引用:一打丫唔該 +

原帖由 funbi0816 於 12-05-02 發表
一打丫唔該
No problem




珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


149#
發表於 12-5-2 00:52 |只看該作者

回覆:秘密基地之熱辣辣出爐蛋撻~(加左食譜p3同壓皮手法p4喇)28/3更

一打丫唔該




大宅

積分: 1462


148#
發表於 12-5-2 00:07 |只看該作者

引用:Quote:MimiKids+發表於+12-3-27+17:24+好多

原帖由 littlelam88 於 12-05-01 發表
整蛋TART剩餘D蛋水可以做咩呢
可以加多小小蛋,砂糖同奶/cream跟麵包/方包做"bread pudding",亦可以整吉士醬




侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


147#
發表於 12-5-1 18:35 |只看該作者
MimiKids 發表於 12-3-27 17:24
好多謝大家支持因為尋日太夜都post recipe出黎.唔好意思

整蛋TART剩餘D蛋水可以做咩呢
[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


大宅

積分: 1462


146#
發表於 12-4-25 01:34 |只看該作者

引用:加杯熱奶茶fit哂 +

原帖由 kokobear 於 12-04-25 發表
加杯熱奶茶fit哂
好提議




翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


145#
發表於 12-4-25 00:55 |只看該作者

回覆:秘密基地之熱辣辣出爐蛋撻~(加左食譜p3同壓皮手法p4喇)28/3更

加杯熱奶茶fit哂



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


144#
發表於 12-4-24 22:31 |只看該作者

回覆:秘密基地之熱辣辣出爐蛋撻~(加左食譜p3同壓皮手法p4喇)28/3更





9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


禁止訪問

積分: 470


143#
發表於 12-4-24 14:04 |只看該作者

回覆:秘密基地之熱辣辣出爐蛋撻~(加左食譜p3同壓皮手法p4喇)28/3更

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1462


142#
發表於 12-4-24 13:46 |只看該作者

引用:Quote:MimiKids+發表於+12-4-23+17:32+多謝

原帖由 taifat 於 12-04-24 發表
d蛋加左入熱水, 會唔會整熟左? 咁會唔會整唔到蛋水?
thank you!!
唔怕,只要妳將打散先加入其他材料,再加糖水就無問題



點評

taifat  明白, thanks  發表於 12-4-25 11:36

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo