在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3699


1#
發表於 12-3-27 11:47 |只看該作者
如題,日日係咁由朝坐到黑,乾脆黎個了斷啦!




大宅

積分: 1392


20#
發表於 12-3-27 16:48 |只看該作者
捱住先, 等佢出聲好過自己出聲, 當俾自己抖下都好呀


珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-3-27 16:40 |只看該作者
Stella2012 發表於 12-3-27 16:38
到宜家為止,得12個email, 想死…公司個電話吾知係咪瓌左?吾響嘅?



...
我都唔係好得你好多, 兩個鐘頭已經可以做哂全日的工作,


大宅

積分: 3699


18#
發表於 12-3-27 16:38 |只看該作者

引用:Quote:Stella2012+發表於+12-3-27+14:44+同

原帖由 ilovematthew 於 12-03-27 發表
坐下有錢收, 算啦
到宜家為止,得12個email, 想死…公司個電話吾知係咪瓌左?吾響嘅?





珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-3-27 15:49 |只看該作者
Stella2012 發表於 12-3-27 14:44
同你一樣,2004入職到宜家。但以前好忙,近2年開始走下坡因為經濟差



...

坐下有錢收, 算啦


大宅

積分: 3708


16#
發表於 12-3-27 14:57 |只看該作者
我都係呀,同埋而家好多野都比大陸做
其實過完年真係好想唔do!
只係為左舊肥豬肉而忍..雖則唔肯定100%有水補,只能講係個希望

不過大概2條路
A:有有錢拎走 (最好啦)
B:Send我地去總公司番工 (當打份新工..啩..)


大宅

積分: 3699


15#
發表於 12-3-27 14:44 |只看該作者

引用:Same+case+here...我2004做到而家,老闆應該

原帖由 shu_vanbe 於 12-03-27 發表
Same case here...
我2004做到而家,老闆應該係呢1-2年退休
同你一樣,2004入職到宜家。但以前好忙,近2年開始走下坡因為經濟差




大宅

積分: 3708


14#
發表於 12-3-27 14:34 |只看該作者
Same case here...
我2004做到而家,老闆應該係呢1-2年退休


男爵府

積分: 7561

陪月勳章


13#
發表於 12-3-27 14:32 |只看該作者
總好過日日多野做到暈低, 到時你可能又會覺得壓力太大...

依家日日上下網hea下等收工又有好人工已經好好喇


大宅

積分: 3699


12#
發表於 12-3-27 14:29 |只看該作者

引用:幾大都頂埋佢,攞咗錢先好走。而家咪當係+l

原帖由 JenLau88 於 12-03-27 發表
幾大都頂埋佢,攞咗錢先好走。而家咪當係 long vacation lor!
我老公又係咁講,不過真係好惡頂…




男爵府

積分: 6906


11#
發表於 12-3-27 13:32 |只看該作者
幾大都頂埋佢,攞咗錢先好走。而家咪當係 long vacation lor!


伯爵府

積分: 15325


10#
發表於 12-3-27 13:22 |只看該作者
回覆 Stella2012 的帖子

我有D似係你 朋友介紹了工 不過唔捨得轉
開開心心又一天


大宅

積分: 3699


9#
發表於 12-3-27 13:11 |只看該作者

引用:回覆+Stella2012+的帖子 但公司可以用+MPF

原帖由 winky428 於 12-03-27 發表
回覆 Stella2012 的帖子

但公司可以用 MPF 僱主個部份黎 COVER 你 D 賠償金喎!
巳經compare左,公司要比番幾萬蚊我。但我份人工出去應該搵吾倒,所以好想佢快D執,咁我能疊埋心水搵工,就算少D就少D囉




伯爵府

積分: 15325


8#
發表於 12-3-27 12:57 |只看該作者
回覆 Stella2012 的帖子

你唔怕新工又辛苦 又唔開心咩
???
開開心心又一天


大宅

積分: 4588

好媽媽勳章


7#
發表於 12-3-27 12:47 |只看該作者
其實做够8年應有長期服務金&遣散費? 岩唔岩?
咁就可以cover到...


大宅

積分: 4106

玩具勳章 畀面勳章 睛靈勳章


6#
發表於 12-3-27 12:34 |只看該作者
回覆 Stella2012 的帖子

但公司可以用 MPF 僱主個部份黎 COVER 你 D 賠償金喎!
你可以計一計化唔化算先啦!


大宅

積分: 3699


5#
發表於 12-3-27 12:32 |只看該作者

引用:我估樓主佢應該係公司做咗一段長時間,等公

原帖由 winky428 於 12-03-27 發表
我估樓主佢應該係公司做咗一段長時間,
等公司執笠, 咪可以攞長期服務金或遣散費呀! ...
正確!已響哩度做左8年,等佢執!每日都捱緊生不如死嘅日子…



點評

wongjoetabo  講到甘慘,辭職 la  發表於 12-3-27 16:30


大宅

積分: 4106

玩具勳章 畀面勳章 睛靈勳章


4#
發表於 12-3-27 12:19 |只看該作者
我估樓主佢應該係公司做咗一段長時間,
等公司執笠, 咪可以攞長期服務金或遣散費呀!


大宅

積分: 2640


3#
發表於 12-3-27 12:05 |只看該作者

回覆:好想公司快D執笠,有個了斷

你唔做快過執笠




大宅

積分: 2602


2#
發表於 12-3-27 11:57 |只看該作者
你為什麼不辭職?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo