自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 64716

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


1#
發表於 12-3-27 12:14 |只看該作者
本帖最後由 Pulmma 於 12-3-27 12:20 編輯

朋友, 佢公司係香港有過千個員工, 全球過萬. 係香港做高級人事管理人員. 最近開新DEPT請人, 佢老闆(香港人) 想請20人左右(TRANIEE, 可以唔駛工作經驗) 比各大DEPT HEAD 選. 收咗300封信左右. 比各大DEPT HEAD 選人. IN 前, 但係要我個FRIEND SCAN 過晒所有 RESUME.

唔可以SO 年齡, 性別, 國籍, 背景, 住係邊. 淨係比學歷, 成績, 工作經驗, 技能.

各DEPT HEAD 選咗40人見.

結果當中只有11個係香港人, 20個左右係大陸落來的尖子, 係香港讀大學, 其餘的係其他國籍.

其實E個比例好得人驚!!!!!

香港讀緊大學的小朋友, 唔該你地醒下啦~~~ 比心機讀書, 唔好日日怨香港冇機會, 日日走去攪咩政治. E+落親來香港讀個D 全部都係尖子. 真係比心機讀書, 機會已經少, 自己仲唔好好反醒裝備自己.

唔好成日以為自己係香港人就高高在上, 個班尖子落來香港讀書, 係, 可能係第一年時英文冇你地咁叻, 但係日久見真張.

做好自己先好理其他事啦~~~~~

唔好怨香港冇希望, 冇機會, 要睇下自己有冇咁既資格去攞E個機會先~~


點評

koalamlam  唔一定,我識D由上面落黎讀果D,佢地D英文好勁架~  發表於 12-3-27 22:39
naughtyboyma  上到大學hea住讀  發表於 12-3-27 15:02
foggyao  到中, 仲比父母管到; 上到u, 就會自然原來發覺世界原來係可以hea!  發表於 12-3-27 14:30
foggyao  呢個我成日都就係話教育問題所在!! 幼小未懂性比人拉到衡;  發表於 12-3-27 14:29
bk_mommy  吾係好明, 小學咁深, band 1 中學爭餐死, 上到大學程度跌晒?   發表於 12-3-27 13:10


珊瑚宮

積分: 118281


60#
發表於 12-3-27 22:41 |只看該作者
JChan 發表於 12-3-27 22:31
小學可以背, 中學可以操試題, 大學要明白.

看薄瓜瓜 "我狠劲儿用两周时间把这三本教材都背熟了", 上到大學 ...
有做功課

點評

JChan  我仔讀大學.  發表於 12-3-27 22:59


珊瑚宮

積分: 118281


59#
發表於 12-3-27 22:37 |只看該作者
wcandtt 發表於 12-3-27 12:33
不過我老公曾經見過一個大陸來的尖子,拿獎學金來港,但d certificates 好假



...
同意, 要睇HR 有幾堅~~~好多時扇死~~~


子爵府

積分: 13126


58#
發表於 12-3-27 22:37 |只看該作者

回覆:各位父母, 讀大學的年青人我想分享一D 野(心灰中)

認同!





珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


57#
發表於 12-3-27 22:35 |只看該作者
Ivy07 發表於 12-3-27 16:26
回覆 華美 的帖子

大陸人的轉數比香港人事實係慢,思維同香港人唔同,我地都有大陸同事,老實講學歷唔差, ...

係呀, 佢地思維同做野方式係好唔同的!
人生本是苦


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 12-3-27 22:31 |只看該作者
bk_mommy 發表於 12-3-27 13:10
吾係好明, 小學咁深, band 1 中學爭餐死, 上到大學程度跌晒?
小學可以背, 中學可以操試題, 大學要明白.

看薄瓜瓜 "我狠劲儿用两周时间把这三本教材都背熟了", 上到大學, 被牛津大學勸退學後轉讀哈佛 (過程中薄熙來穀開來動用各種關系疏通牛津哈佛,包括請香港頂級富人遊說牛津大學名譽校長彭定康,出一份無成績記錄的「上學證明」,哈佛才接受。)
http://news.sina.com.cn/o/2009-06-19/133515817852s.shtml


禁止訪問

積分: 17448


55#
發表於 12-3-27 22:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68008


54#
發表於 12-3-27 22:03 |只看該作者
本帖最後由 wewe 於 12-3-27 22:10 編輯

之前同公司個大學暑期工傾愒, 我問佢多唔多內地學生, 佢話有幾個, 我咪話幾好丫交流一下順便練下普通話, 點之

我問 : 多唔多內地學生?
佢話 : 有幾個啦
我 : 幾好丫交流一下, 順便練下普通話
佢 : 我地唔同佢地講野架
我 : 點解?
佢 : 佢地痴線架嘛
我 : 痴線?
佢 : 係呀, 佢地堂堂上足仲唔係痴線咩
我 : 返學唔係要上堂學野架咩
佢 : 有D堂好悶就唔洗上訓下啦, 成班死蠢堂堂上到足
我 : 佢地成績點架?
佢 : 堂堂上足得閒就讀書緊係至好成績咯, 但無哂人生樂趣囉
我 : 你畢業有咩打算
我 : 報第二科再讀, 唔想出泥做野






點評

殷!!  報第二科再讀, 唔想出泥做野>>>HK 太多呢啲高分低能人仕!  發表於 12-3-27 22:44


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


53#
發表於 12-3-27 21:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


52#
發表於 12-3-27 21:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


51#
發表於 12-3-27 21:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


50#
發表於 12-3-27 21:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 12-3-27 18:59 |只看該作者
宜加個學制, D 細路發晒夢咁~

但全部可以直升上中六~ 考個文憑試, 隨時因學位多左FULL LUCK入大學~~

咁, 你話喇~

佢地會有幾醒~~~?!

仲要練精學懶個隻呀~


水晶宮

積分: 55644


48#
發表於 12-3-27 18:51 |只看該作者
龜兔賽跑
少奶奶的身份,丫頭的命...


水晶宮

積分: 64716

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


47#
發表於 12-3-27 18:13 |只看該作者
milk323 發表於 12-3-27 14:31
鬼咩, 而家D香港新一代, 個個都係父母幫佢地做晒所有野, 比人幫慣晒咪覺得應分law, 你唔幫佢好似欠左佢咁架 ...

你睇個個陳X康, 港大單野, 全世界話佢知咁賣廣告唔啱, 比佢開數次記招都唔認錯, 結果港大出聲明更正, 唔係佢本人出來做. 就好似個細路做錯事, 叫阿媽出來頂咁, 咁點可以成長?!?!?!


禁止訪問

積分: 73927


46#
發表於 12-3-27 17:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 12-3-27 16:44 |只看該作者
回覆 Pulmma 的帖子

所以話而家的大陞年青人雖然思維和香港唔同,唔係好識轉彎,死估估咁,而且以利益為大前提,所以香港人仲有優勢,但如果香港的年青人唔努力保著優勢,就會由如逆水行舟,不進即退


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 12-3-27 16:26 |只看該作者
回覆 華美 的帖子

大陸人的轉數比香港人事實係慢,思維同香港人唔同,我地都有大陸同事,老實講學歷唔差,識嘢唔少,英文都好好,但諗嘢同香港人唔同,死估估,一有問題就會企係到等我地香港公司解決,但應該通知我地的report又直接send左去總公司的老闆到,真係估佢唔到,但佢地真係好鍾意學香港人的做事方法,但速度和思維就好唔同,本來想好似香港公司咁想跟system做嘢,但又跟D唔跟D,搞到有一半又要去返我地到執手尾,有時真係比佢地激到cc下


禁止訪問

積分: 13157

畀面勳章


43#
發表於 12-3-27 16:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17645

hashtag旅遊勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


42#
發表於 12-3-27 15:34 |只看該作者
新一代唔係抗壓力弱就係社交有問題...
みんなで一緒に笑う

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo