家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-28 16:18 |只看該作者
扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊,可以點儲錢for小朋友/有需要時候用呢?
其實如果就咁儲係銀行,分分鐘又可以隨時拎黎洗
如果對股票,基金從未接觸過,可以用白痴黎形容,有咩方法可以迫自己儲到錢呢?
懇求幫忙
thanks


男爵府

積分: 6006

畀面勳章


49#
發表於 12-4-3 08:33 |只看該作者
cw.tony 發表於 12-4-1 22:44
儲錢講的是決心, 還有要把要儲的錢放到經常性開支, 而不是用剩的錢便叫儲錢 ...

儲錢放到經常性開支

好值得分享!


複式洋房

積分: 215


48#
發表於 12-4-2 23:19 |只看該作者
回覆 子晴媽媽 的帖子

我知你講邊間^_^


珍珠宮

積分: 43610

醒目開學勳章 畀面勳章


47#
發表於 12-4-2 14:09 |只看該作者
cw.tony 發表於 12-4-1 22:44
儲錢講的是決心, 還有要把要儲的錢放到經常性開支, 而不是用剩的錢便叫儲錢 ...

, 無錯, 當自己洗咗


大宅

積分: 1922


46#
發表於 12-4-2 12:46 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

完全同意


大宅

積分: 2216


45#
發表於 12-4-1 23:59 |只看該作者

回覆:MaMa@ManMan 的帖子

人民幣都好!我自己都會做人民幣定期,回報係ok!!




大宅

積分: 2216


44#
發表於 12-4-1 23:55 |只看該作者

回覆:窮等人家可以點儲錢

如果有二千蚊淨,我會建議你用一千投資,一千現金放銀行,一千投資可以考慮買一d儲蓄保險,市面有四間保險公司做梗一隻新儲蓄保幾好,儲5至12年左右,第六年開始派錢,係保證現金,派至小朋友18歲之後,到小朋友每兩年一次拎錢,到終身,之後小朋友百年之時再有一筆錢for孫。我唔開名,唔洗叫我pm,因為唔想比人又話我。因為呢版對保險基金太敏感,要知請自己上網查資料。




別墅

積分: 800


43#
發表於 12-4-1 23:22 |只看該作者

回覆:窮等人家可以點儲錢

我都係每月剩底一千幾百,我會將它買人仔去,已經一年升咗少少,然後將它做定期




複式洋房

積分: 215


42#
發表於 12-4-1 22:44 |只看該作者
儲錢講的是決心, 還有要把要儲的錢放到經常性開支, 而不是用剩的錢便叫儲錢


別墅

積分: 868


41#
發表於 12-4-1 18:32 |只看該作者
d人真奇怪,覲點不同就話人是agent,又話賣廣告,言論自由,不要自以為是,我只是講自己的經驗,ps我只是錯在手快寫左個公司名,下次會小心d


子爵府

積分: 11277


40#
發表於 12-3-31 14:19 |只看該作者

窮等人家可以點儲錢

努力呀!我每個月都係淨1—2千,自己揾得少,開支又大,儲左十年八年,現在都有六位數字了!唔好放棄呀!



點評

liy7239  好叻吖  發表於 12-3-31 22:58
Ononma  好榜樣!  發表於 12-3-31 15:18


子爵府

積分: 12107


39#
發表於 12-3-31 09:46 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 12-3-28 16:18
扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊,可以點儲錢for小朋友/有需要時候用呢?
其實如果就咁儲係銀行,分 ...
聽你咁講你應該未儲到幾多, 如果真係為左小朋友好,
我會覺得你還是儲cash先再打算, 唔好買股票/基金......
做人媽媽更加要養成習慣

儲cash + 改善自己駛錢習慣, 唔好亂駛


加油!


大宅

積分: 3031


38#
發表於 12-3-31 08:35 |只看該作者
真係要養成儲錢的習慣, 如果迫自己唔使錢, 好快又忍唔到.
我同我老公都係有鋪儲錢"引"


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-3-29 23:35 |只看該作者

回覆:窮等人家可以點儲錢

搵個大膠樽,每日返屋企將大餅擺晒入去,幾個月就拎去銀行買隻收息股




水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-3-29 23:19 |只看該作者

引用:扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊

原帖由 ^曾小姐^ 於 12-03-28 發表
扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊,可以點儲錢for小朋友/有需要時候用呢?
其實如果就咁儲係銀行,分 ...
冇得節流便要想辦法開源,冇short cut, 轉工跳吓糟,進修,自我增值仲實際! 千幾蚊真係好少!加油!




侯爵府

積分: 24118

育兒性格勳章 熱血勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 12-3-29 22:33 |只看該作者

回覆:yellowmama 的帖子






象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


34#
發表於 12-3-29 22:21 |只看該作者
yellowmama 發表於 12-3-29 21:34
其實。我覺得儲錢有d似堆沙或者砌圖。初初未成型時,好易無心機,厲手,一腳吾玩。(得個雞水咁多,吾爭在 ...

可能只是個小堡壘,砌好四條邊。就會吾捨摧毀佢(吾捨得洗d錢 <---- 好比喻!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 14632


33#
發表於 12-3-29 21:34 |只看該作者

回覆:窮等人家可以點儲錢

其實。我覺得儲錢有d似堆沙或者砌圖。初初未成型時,好易無心機,厲手,一腳吾玩。(得個雞水咁多,吾爭在,洗埋佢)。但只要過左"萬事起頭難"的階段。成左型(可能只是個小堡壘,砌好四條邊)。就會吾捨摧毀佢(吾捨得洗d錢)。



點評

qoobe    發表於 12-3-31 16:33
happyforever138    發表於 12-3-30 17:23
TDKL    發表於 12-3-30 10:13
^曾小姐^    發表於 12-3-29 22:59
Ericmo    發表於 12-3-29 22:50


男爵府

積分: 5739


32#
發表於 12-3-29 18:09 |只看該作者
我覺得如果自己會駛左咪開個joint account any two of two 先拎到$咪得儲到幾萬咪買金條


別墅

積分: 508


31#
發表於 12-3-29 17:58 |只看該作者

引用:就將每月的千零二千蚊入去大陸開一個銀行戶

原帖由 happyforever138 於 12-03-28 發表
就將每月的千零二千蚊入去大陸開一個銀行戶口囉! 仲要即時定期埋佢, 睇下你仲有無得使左佢啦! ...
係囉,做定期仲高利息。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo