興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 634


1#
發表於 12-4-2 06:16 |只看該作者
接收了姑奶的上世紀鈒骨車,用在2次,已經唔work
myphoto.jpg




別墅

積分: 634


34#
發表於 12-4-15 22:49 |只看該作者

回覆:糖糖媽 的帖子

劉師傅,佢整好之後,我真係有D激動,因為部機唔洗變廢鐵,兼有生產力.感覺好似救番部機咁,雖然肉赤,但畀得開心




大宅

積分: 2993


33#
發表於 12-4-15 22:29 |只看該作者
自己識整,900俾人賺,梗係貴。自己冇零件,又唔識整,900就唔貴。買一部新既唔止呢個價。900應該可以買到部2手,所以我之前叫你千其唔好將部機俾左啲師父。我喺吔烏見過更加舊既2手鈒骨車賣,唔過1千。我嗰部都係2手買返尼,不過係同個用家買。btw,你搵邊個維修呀?係咪吔烏專賣勝家家用機嗰個呀?


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-4-15 12:50 |只看該作者

引用:各位,得到糖媽媽的提意,終於決心整好部鈒

原帖由 sylvia.wan 於 12-04-15 發表
各位,得到糖媽媽的提意,終於決心整好部鈒骨車,
係請師傅上門,手勢好,一個小時搞定,順便叫佢check 埋 ...
抵,900執好晒咁多野,有排用添呀




典解茅lala又要禾千名


別墅

積分: 634


31#
發表於 12-4-15 12:04 |只看該作者

回覆:ansonapril95 的帖子

各位,得到糖媽媽的提意,終於決心整好部鈒骨車,
係請師傅上門,手勢好,一個小時搞定,順便叫佢check 埋部工業兄弟,鈒骨車,換左摩打,大車就執下個面板,同皮帶,縂費$900大元,唔知到收費抵唔抵,
但係兩部車,畀師傅整完,行車順左,聲又靚左,好like
myphoto.jpg




別墅

積分: 634


30#
發表於 12-4-10 13:59 |只看該作者

回覆:ansonapril95 的帖子

多謝你提供資料,佢地話無配件整唔到




別墅

積分: 634


29#
發表於 12-4-6 22:01 |只看該作者

回覆:糖糖媽 的帖子

C6係機佬出身,佢拆左機,又試過摩打,發現之前所講
p.s.元朗勝家個服務員,聼我描述病情,兇我話部機,可能七癆八傷,閒閒地一千幾百,不如買部新。
但我又唔捨得部舊機,搞到我七上八落




別墅

積分: 634


28#
發表於 12-4-6 21:52 |只看該作者

回覆:糖糖媽 的帖子

C6話係磨輪位




大宅

積分: 2993


27#
發表於 12-4-6 19:48 |只看該作者
回覆 loralam2001 的帖子

係呀,呢個miss好好架


大宅

積分: 1224


26#
發表於 12-4-6 13:58 |只看該作者
係公主道返緊,依家教緊做恤衫,miss幾好,有問有答


大宅

積分: 2993


25#
發表於 12-4-5 21:27 |只看該作者
loralam2001 發表於 12-4-4 10:21
係呀,依家工聯會上緊車縫中班,我留意佐我買番返來果D韓國衫,好多都係用鈒骨車直接車衫,我買佐衣車,冇 ...

合縫都要睇咩布料先得KA......
你返緊邊區呀?
九龍嗰個MISS好好KA
你MISS而家教緊咩呀?


大宅

積分: 2993


24#
發表於 12-4-5 06:37 |只看該作者
話時話,你有冇親眼睇到係邊個位生鏽呀?


大宅

積分: 2993


23#
發表於 12-4-5 06:36 |只看該作者
頭痛醫頭, 腳痛醫腳......你不如打去問下勝家,如機件生鏽,可否更換零件啦....
你部機而家喺邊度?有冇拿返走?唔好掉低俾C父呀...佢分分鐘自己整返好拿去賣OR拆左機件,佢自用.....
總之唔好俾部機C 父呀.......
勝家都整唔到,你就自己KEEP起啲配件,放上網拍賣左去,賺返少少$$都好, 唔晒蝕咁多....


子爵府

積分: 11554

2024年龍年勳章 睛靈勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-4-5 00:56 |只看該作者

引用:各位,經我的專業維修師傅詳細檢查後,已確

原帖由 sylvia.wan 於 12-04-04 發表
各位,經我的專業維修師傅詳細檢查後,已確認鈒骨機死亡,
它的死亡原因是,組件內部生繍,故行機時,摩打 ...
哎呀!咁慘?有冇試下比原廠師傅整呀?
我媽比咗部同廠廿幾三十年前出廠既的勝家衣車我,早輪攞去原廠整,收我二百二(應該冇記錯)人工,換咗啲零件,好㩒用。會唔會比原廠有機會有零件起死回生呢?

拎去門市就得㗎啦!
myphoto.jpg




別墅

積分: 634


21#
發表於 12-4-4 22:44 |只看該作者

回覆:糖糖媽 的帖子

各位,經我的專業維修師傅詳細檢查後,已確認鈒骨機死亡,
它的死亡原因是,組件內部生繍,故行機時,摩打使力帶動皮帶,移動組件,因組件生繍,以致動受阻,動力回動至皮帶,帶回摩打,以至摩打受損。
故即使更換新摩打,亦會有同樣情況出現。最後結論就係死亡




大宅

積分: 1224


20#
發表於 12-4-4 10:21 |只看該作者
係呀,依家工聯會上緊車縫中班,我留意佐我買番返來果D韓國衫,好多都係用鈒骨車直接車衫,我買佐衣車,冇鈒骨車唔定


別墅

積分: 634


19#
發表於 12-4-4 07:01 |只看該作者

回覆:loralam2001 的帖子

做衫,做袋都好過癮




別墅

積分: 634


18#
發表於 12-4-4 06:45 |只看該作者

回覆:糖糖媽 的帖子

糖媽媽,情況無改善,可能真係要整整



點評

糖糖媽  有冇郁?  發表於 12-4-4 06:58


大宅

積分: 2993


17#
發表於 12-4-4 06:38 |只看該作者
有新進展,記得上尼講喎。


大宅

積分: 1224


16#
發表於 12-4-4 01:01 |只看該作者
我都要買部,好想做衫

點評

糖糖媽  買啦。買啦,做衫樂趣多。  發表於 12-4-4 06:39

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo