夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 942


1#
發表於 12-4-4 02:26 |只看該作者
我同我老公系拍拖幾個月有左bb先結婚,婚後同99.62.姑9.姑仔一齊住,生之前我覺得老公份人無乜嘢,但生左bb後摩擦越來越多,我真系頂佢唔順,我仲坐緊月個時居然叫我抱埋bb拎埋姜醋去佢d姑姐屋企坐下,仲話我大肚時都無去過佢d姑姐屋企,怕佢地話我唔識做人嬲左c6全家喔,我話我仲坐緊月你叫我頻頻撲撲,假如你d姑姐嬲得落一個仲坐緊月的女人,咁做唔做親戚都罷啦!佢將佢屋企人睇得好重,我屋企人就系草,因我系獨生女,唔慣同c6咁多屋企人住,加上我爸媽成日想見下我個女,我一坐完月就即刻翻自己屋企,我c6好唔鐘意我翻自己屋企,成日追住問我幾時翻去佢屋企,一日問幾次,又話我結左婚唔應該成日翻自己屋企,我為左佢呢個問題唔開心左好耐,難道結婚了就無左自己爸媽,就唔可以翻自己屋企嗎?!我媽知道左我c6唔俾我翻屋企後黑曬面我系全職媽,咁啱個女又好難湊,晚晚訓覺醒幾次,我已經精神好差,本來身體唔多好,所以成日都好攰,有時叫我c6幫我湊住個女想自己休息下都唔放心,佢對眼一睇到電視或者玩緊手機就完全聽唔到個女喊,亦唔理個女,餵粥仔仲恐怖,試都唔試溫度就直接俾個女食,熱到呱呱哭,試問我點可以安落休息下女女宜家差不多九個月了,佢都完全無做爸爸的準備,放親假凈識問我去邊度玩或者灘系張床訓覺,我話阿女細個啊唔好凈識唸玩啦,同個女玩永遠唔超過5分鐘,買嘢俾阿女呢樣話貴個樣話無需要,連bb車bb床都唔想買,要數佢d嘢真系數幾日都數唔曬,我對佢好失望,日日對住佢想嘔,同佢結婚後悔到死!




大宅

積分: 4328

畀面勳章


42#
發表於 12-4-9 02:22 |只看該作者
JennyChiuKaYee 發表於 12-4-8 18:51
我知道了,會同c6好好溝通的了

希望你會塭到解決辦啦,祝福你!


別墅

積分: 942


41#
發表於 12-4-8 18:52 |只看該作者

引用:樓主,我懷疑我c6同你c6係失散多年既兄弟

原帖由 bobo1118 於 12-04-08 發表
樓主,我懷疑我c6同你c6係失散多年既兄弟
無奈啊




別墅

積分: 942


40#
發表於 12-4-8 18:51 |只看該作者

引用:回覆 JennyChiuKaYee 的帖子 希望你認真地

原帖由 misham 於 12-04-08 發表
回覆 JennyChiuKaYee 的帖子

希望你認真地同你C6講一下,一齊解決呢個問題啦。
我知道了,會同c6好好溝通的了





別墅

積分: 942


39#
發表於 12-4-8 18:50 |只看該作者

引用:你們新婚的磨合期都未過,加上揍b都會有分

原帖由 薯媽 於 12-04-08 發表
你們新婚的磨合期都未過,加上揍b都會有分歧,又要同男家住,一定磨刷大,我同我老公用了很長的 ...
同男家住真系幾煩,講錯句話都死啊,日日坐監咁,餐餐如搭臺食飯,同屋主無乜分別




禁止訪問

積分: 15551


38#
發表於 12-4-8 18:33 |只看該作者

回覆:JennyChiuKaYee 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4328

畀面勳章


37#
發表於 12-4-8 12:00 |只看該作者
回覆 JennyChiuKaYee 的帖子

希望你認真地同你C6講一下,一齊解決呢個問題啦。
其實你兩人只係相處得唔夠耐,同埋兩個都唔成熟,未準備好做爸爸媽媽。
如果問題唔解決,最終受害人係你地個BB咋。


男爵府

積分: 6793


36#
發表於 12-4-8 10:54 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

樓主,我懷疑我c6同你c6係失散多年既兄弟




男爵府

積分: 5112


35#
發表於 12-4-6 21:49 |只看該作者

回覆:yammi212 的帖子

完全同意



面具戴太久,就會長到臉上,再想揭下來,除非傷筋動骨扒皮。——魯迅。


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


34#
發表於 12-4-5 17:26 |只看該作者
欠缺溝通啫!傾多D應該會好D架喇!


水晶宮

積分: 73574

BK Milk勳章


33#
發表於 12-4-5 01:48 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

我都系拍拖個幾月有左結婚既
我BB都2歳路
路係難行 兩個吾同既人一定會有爭汁
但當道理響自己到我吾會讓步
吾好比人蝦
我同C6感情月黎月好
咁當然要睇下個男人顧吾顧家
我吾認同識得長与短時間同感情好吾好係成正比
反而有無互相體諒同付出先真正影響感情
同佢傾下啦
佢愛呢個屋企一定會遷就同讓步
如果都係咁。我諗你都吾好靠哂佢
至於佢屋企人就真係無計
人地收留你地 仲想點
忍吾到就搬 有無申請公屋




水晶宮

積分: 73574

BK Milk勳章


32#
發表於 12-4-5 01:33 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

我都係拍拖個




別墅

積分: 942


31#
發表於 12-4-5 01:12 |只看該作者

引用:點解唔可以返外家,你同佢講你係嫁比佢,唔

原帖由 446948 於 12-04-05 發表
點解唔可以返外家,你同佢講你係嫁比佢,唔係賣斷比佢,嫁咗兩老都係父母,唔會因為嫁咗就無父母,如果係咁 ...
我c6是很多事情都以佢家人為先,佢覺得我翻外家被隔離鄰舍知道左會話佢屋企人刻薄我,驚外人話佢屋企人唔好,所以唔俾我翻屋企




別墅

積分: 942


30#
發表於 12-4-5 01:08 |只看該作者

引用:回覆 JennyChiuKaYee 的帖子 因為有BB而結

原帖由 estw 於 12-04-05 發表
回覆 JennyChiuKaYee 的帖子

因為有BB而結婚可能係有D衝動, 但肯承擔責任卻絕對係做得啱. 一個人係未成熟 ...
多謝你中肯的意見,我也很想跟父母住,但他們的是兩三人單位,想過出去租房但只有老公一個工作開銷太大了,所以只好硬著頭皮跟他家人住,做人新抱甚艱難,我總算體會到了,也知道自己不可能再像以前任性,很多事情只可以逆來順受,不然有借口說我沒家教,是很郁悶的,只希望我們一家三口可以快點上樓



點評

estw  忍耐到底啦, 人生總有盼望, 總有出路的.  發表於 12-4-5 01:38


男爵府

積分: 8772


29#
發表於 12-4-5 00:51 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

點解唔可以返外家,你同佢講你係嫁比佢,唔係賣斷比佢,嫁咗兩老都係父母,唔會因為嫁咗就無父母,如果係咁當工人姐姐一個月三千㡬人工,嫁佢三十年計數,佢最少要比過百萬禮金先得,佢有無比到先,無就唔好咁大聲話唔比返外家喎!你地個都係女,叫佢做人將心比己一下先啦!





男爵府

積分: 5978


28#
發表於 12-4-5 00:30 |只看該作者
回覆 JennyChiuKaYee 的帖子

因為有BB而結婚可能係有D衝動, 但肯承擔責任卻絕對係做得啱. 一個人係未成熟識諗吾係以年齡界定, 多數係同性格有關, 係與生俱來. 就算同一件事發生係吾同人身上都會有吾同效果, 所以你未必要為未清楚了解C6就結婚而後悔, 正如樓上有人話同老公拍左好耐拖至結婚都會有拗撓, 事實真係要結左婚先會露出本來面目的. 人總有憂點同缺點, 當初係受佢憂點吸引而拍拖, 結左婚就要盡量接納佢嘅缺點. 夫婦相處係要學習, 係一門學問, 亦係人生其中要學嘅功課. 吾好遇到問題就即刻諗離婚, 咁樣冇人會得到益處, 只會令所有人都受傷害. 嘗試平心靜氣同老公商量吓, 不過要試吓從佢嘅立場黎睇, 試吓體諒佢嘅處境, 其實你地兩個都係突然間步入人生另一階段, 突然間做人地老公/老婆, 仲要突然間做埋父母, 好多野都未有心理準備, 要突然面對咁大轉變未必個個可以即時調較得到, 當遇到問題就會用錯方法去處理. 例如你老公怕屋企人話, 又吾識點同屋企人講, 未唯有係咁俾壓力你, 希望你就晒佢等佢吾使煩.

客觀黎睇你老公個便咁多人一齊住又真係好逼夾, 除非間屋好大足夠每個人有私人空間, 如果吾係的話住得咁逼好易有磨擦. 其實而家好多女人結左婚都繼續同亞爸亞媽住, 個老公都吾會有意見. 既然你父母咁鍚你, 如果佢地係住係香港又夠地方的話, 可以考慮吓索性住係父母度, 不過吾知你父母同吾同意, 同埋最緊要要你老公同意. 試吓搵個好機會同老公傾吓, 要係大家都平心靜氣, 心平氣和的時候傾, 講嘅時候要留意吾好令佢覺得你係嫌棄佢屋企人. 總之都係盡量顧念你老公嘅感受, 如果佢吾想就吾好迫. 在你老公要學習長大的時候, 同時你都一樣要學習成熟點, 過程當然會幾痛苦, 尤其是你原是家中獨女, 係父母掌上明珠, 如今卻要睇老公個邊親人面色, 吾憤之餘仲會好難受, 不過有磨練先至會長大, 如果永遠生活係溫室中又點會顯得堅強. 從做人地個女到為人妻兼為人母, 身份的轉變同時亦要心態轉變黎配合, 你必須要慢慢學習. 祝你幸福!

『然而我告訴你們,就是所羅門極榮華的時候,他所穿戴的,還不如這花一朵呢!』
馬太福音六章29節


大宅

積分: 1841


27#
發表於 12-4-5 00:10 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

樓主,加油!得閒我地大家發放吓正能量!為大家(包括我自己)禱告




別墅

積分: 942


26#
發表於 12-4-4 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 JennyChiuKaYee 於 12-04-04

原帖由 湘兒 於 12-04-04 發表
其實你宜家只好向前望,去諗下點做先係對你一家三口最好。你長期去左外家都唔係辦法,小心你老公偷食呀。平 ...
我會同佢好好傾下架了




別墅

積分: 942


25#
發表於 12-4-4 23:40 |只看該作者

引用:唉~大家咁話啦,就嚟比佢激到有抑鬱喇,當

原帖由 oolong817 於 12-04-04 發表
唉~大家咁話啦,就嚟比佢激到有抑鬱喇,當初有咗,話佢知,佢激動到想喊,又成諾比心機揾錢養b b ,會生性, ...
佢根本自己都未理得掂,害左你害埋個仔




別墅

積分: 942


24#
發表於 12-4-4 23:35 |只看該作者

引用:既然婚都結左,BB又出左世,同C6和他的一家

原帖由 lovingsleep 於 12-04-04 發表
既然婚都結左,BB又出左世,同C6和他的一家人好好相處,係要時間磨合,唔好又衝動想離婚,做左媽媽要成熟D ...
我知道了,會儘量同c6好好傾下




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo