自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67250


1#
發表於 12-4-7 00:15 |只看該作者
我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!在家也少傾談,好無奈好吾開心!係佢心目中,工作第一,佢家人第二(佢父母),有時間都比佢父母而不理我們,仲有好多....


男爵府

積分: 6989


92#
發表於 12-4-7 19:38 |只看該作者

你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

我屋企都有個,真係得2個鐘響屋企,半夜12點至8點1份工,之後就用自己車接嘢做到夜晚9點10點,返嚟沖涼瞓1陣就走,平時寧願響車度訓都要夾硬做...屋企發生乜都唔得閒知,我都覺得自己同單親無乜分別,無機會溝通,一鬧交可以好大穫,不過依家慣曬




子爵府

積分: 10614


91#
發表於 12-4-7 18:12 |只看該作者
man12345678 發表於 12-4-7 01:37
我老公,一日訓三個中,,,
嘩...咁樣對身體唔好喎.....起碼都訓6個鐘丫...


大宅

積分: 1631


90#
發表於 12-4-7 17:26 |只看該作者
我C6都係工作狂,暑假我一定要佢陪我和囝囝。如果唔係佢......


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


89#
發表於 12-4-7 15:20 |只看該作者

引用:Quote:Charlotte_mom+發表於+12-4-7+11:33+

原帖由 emilylam 於 12-04-07 發表
其實我唔介意佢忙囉,佢都係為搵食,但精神上對屋企既支持好重要!起碼你老闆都有呀!但我c6唔係囉!我介意既係 ...
你老公做邊行?




侯爵府

積分: 22236

醒目開學勳章


88#
發表於 12-4-7 14:13 |只看該作者

你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

我c6都係日日開工。一個星期都係見得幾個鐘




公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


87#
發表於 12-4-7 14:06 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 12-4-7 11:33
我老闆(美國佬)就係一個工作狂,享受日日飛忙碌忙碌嘅工作生活。我覺得老闆娘(中國人)好掂架,跟老公成 ...

就因為有個咁掂老婆, 佢先做倒你老闆


伯爵府

積分: 15586


86#
發表於 12-4-7 13:53 |只看該作者

回覆 回覆:emilylam的帖子






水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


85#
發表於 12-4-7 13:40 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

係唔好,但好過係一個懶鬼



點評

koalamlam  EXACTLY!!  發表於 12-4-7 18:13


水晶宮

積分: 67250


84#
發表於 12-4-7 13:22 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 12-4-7 11:33
我老闆(美國佬)就係一個工作狂,享受日日飛忙碌忙碌嘅工作生活。我覺得老闆娘(中國人)好掂架,跟老公成 ...

其實我唔介意佢忙囉,佢都係為搵食,但精神上對屋企既支持好重要!起碼你老闆都有呀!但我c6唔係囉!我介意既係佢個心無我地!


水晶宮

積分: 67250


83#
發表於 12-4-7 13:19 |只看該作者
工作狂有好有唔好,好處係佢勤力,總好過乜都唔做吧,但亦有壞處,就係同家人關係唔好!!有時做人中庸d好!c6經常講既一句說話:你成日係屋企湊仔幾舒服!我做野好辛苦!(呢 個我知,但好討厭佢看唔起我的付出!!)又成日話我訓完又吃,吃完又訓!!大佬!我做家務唔辛苦既咩?我為家人付出的對佢來講有點一文不值!!佢覺得自己搵錢返來佢就大晒!又唔理我同仔女感受!!話佢呢...佢就用工作來大晒!我曾經同佢講,佢可以漠視我,但希望你唔好漠視d仔女,佢地既童年無你的參與,將來佢地大個左唔睬你你唔好怨!


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


82#
發表於 12-4-7 11:33 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4895


81#
發表於 12-4-7 11:20 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?






大宅

積分: 2938


80#
發表於 12-4-7 11:10 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

工作狂的人做......



下屬最好!




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


79#
發表於 12-4-7 11:03 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

我老公都算啦,好左好多了,我會同佢講我悶想佢陪我放假,佢就會陪我半日或一日。好多朋友忙係因為份工一定要開ot,果d唔算係工作狂,為生活啫。我老公係無時無刻都為事業,無論正或副,可以咁講,佢一一個人時,佢都係諗工作的事,如果皺眉就一定要做決定。次次要我提佢,現在是在我娘家或出街食飯,放鬆心情啦。但我一同佢講野,佢就會對我傻笑,成日樣衰衰的iq博士咁,



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


子爵府

積分: 13533


78#
發表於 12-4-7 10:51 |只看該作者
貫徹始終就ok囉~
最怕果d得把口既扮工作狂~
但係一唔如意就話唔做~
但係就無目標咁講野~
我就最怕~因為我c6就係d咁既人~:;pppp:


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


77#
發表於 12-4-7 10:49 |只看該作者
anna_my_baby 發表於 12-4-7 05:14
其實我都係比較獨立o既人,佢係我旁邊做野,我自己做家務/上網都好寫意~所以我成日都覺得有個咁忙o既C6,係天賜比我o既禮物~
假如佢勁得閒,日日煩住我,我仲唔中意~~

如果樂觀D諗,好多人C6返工時間唔長,份工又唔係話辛苦,一樣係返到屋企唔啾唔啋,自己打機~~~

樓主,會唔會係C6呢排壓力大呀?男人好多時處理情緒/壓力,都唔同另一半講的,只會自己喱係山洞入面~~

樓主,會唔會係C6呢排壓力大呀?男人好多時處理情緒/壓力,都唔同另一半講的,只會自己喱係山洞入面~~ <---- 有可能架!男人工作壓力大會收埋自已!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 4785


76#
發表於 12-4-7 10:24 |只看該作者

引用:我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,

原帖由 emilylam 於 12-04-07 發表
我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!在家也少傾談,好無奈 ...
總好過d老公放假就訓訓訓,又唔會同d細路去街,仲要服侍佢幾餐



點評

emilylam  我老公都係呢種!  發表於 12-4-7 13:26


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


75#
發表於 12-4-7 10:23 |只看該作者
如果人工高的話, 我覺得無問題。

如果工作狂唔理家, 又賺得少, 我會叫佢走!

點評

anna_my_baby   哈哈~~都要睇下值唔值!  發表於 12-4-7 11:03


珊瑚宮

積分: 118281


74#
發表於 12-4-7 10:14 |只看該作者
大力大力 發表於 12-4-7 02:17
如果個個係甘諗,就好似美國 6, 70 年代的嬉皮士日日玩唔使做!!
Steve Jobs當年係嬉皮嚟喎, 仲有開處女公司個老板, 依家仲繥皮緊.... 同時佢地都熱愛自己嘅工作。


我諗工作狂迷人之處係佢地好認真咁去追求所好,


認真先係QUALITY.



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo