嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1291

好媽媽勳章


1#
發表於 12-4-7 11:49 |只看該作者
阿仔有少少燒,唔係好肯食奶,好彩肯瞓,瞓到過晒食奶時間,要唔要叫佢起身食呢?




侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-4-8 00:17 |只看該作者
tc080628 發表於 12-4-8 00:15
咁佢幾時正常返呀?
等佢病好番,上2星期病,今個星期食奶都叫好好LA,食番6OZ(一向都係食6OZ)



大宅

積分: 1980


9#
發表於 12-4-8 00:15 |只看該作者

引用:上2星期我細仔又係病佢唔肯食飯又唔食奶食

原帖由 kellyly 於 12-04-08 發表
上2星期我細仔又係病
佢唔肯食飯又唔食奶
食最多嗰日都係得6OZ
咁佢幾時正常返呀?




侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-4-8 00:06 |只看該作者
上2星期我細仔又係病
佢唔肯食飯又唔食奶
食最多嗰日都係得6OZ
我只逼佢飲多D水JA.


大宅

積分: 1980


7#
發表於 12-4-7 23:45 |只看該作者

回覆:發燒唔食奶

唉,我個仔又傷風,鼻塞,流鼻水,帶咗佢去睇醫生,食咗啲藥,搞到無晒胃口,奶又唔多肯食,全日都係食得嗰15安,固體又唔肯食,好擔心!




大宅

積分: 3178


6#
發表於 12-4-7 23:35 |只看該作者
我bb都病, 我由得佢瞓, 大人病都要瞓多啲同無胃口, 瞓夠會加強抵抗力, 一醒我就足佢飲水, 但佢都係唔肯用樽飲水, 我用匙餵, 同埋用蘋果煲水比佢飲, 有啲味少少咁佢都肯飲~


大宅

積分: 1291

好媽媽勳章


5#
發表於 12-4-7 17:46 |只看該作者

回覆:發燒唔食奶

最弊佢連水都唔係好肯飲




男爵府

積分: 7298


4#
發表於 12-4-7 17:00 |只看該作者

回覆:發燒唔食奶

發燒冇喟口唔緊要,但一定要夠水份。




子爵府

積分: 13044

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-4-7 14:05 |只看該作者
佢唔肯飲都迫唔到,不過支奶記住要落少半羹奶粉,要稀少少
俾bb果汁又得,或者要佢飲水


複式洋房

積分: 175


2#
發表於 12-4-7 12:46 |只看該作者
試BB蘋果汁.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo