家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 5303


1#
發表於 12-4-7 12:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1561


29#
發表於 12-4-12 11:58 |只看該作者

回覆:大力 去國內做定期安全嗎?

做3/5年定存組合啦




複式洋房

積分: 493


28#
發表於 12-4-12 11:35 |只看該作者
去東亞問下啦...唔駛親身上去...一陣俾人打刧重死!


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


27#
發表於 12-4-12 11:14 |只看該作者
momotam168 發表於 12-4-12 10:57
但有日我去boc 打算用港幣戶口對換80000 匯上去啦,跟住個姐姐同我解釋如果你只係做3 個月就拎返落hk 的話 ...

佢無講錯,換得人仔做定期,應該用年做單位!!


換來換去,一定蝕買賣差價!

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 5774


26#
發表於 12-4-12 10:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 幸福C9 於 12-04-09 發表我覺

原帖由 vet 於 12-04-09 發表
不用上大陸都可以做大陸人仔定期,好多間香港銀行可以代辦,唱人仔和轉上大陸銀行一站式搅掂,一日只可唱兩 ...
但有日我去boc 打算用港幣戶口對換80000 匯上去啦,跟住個姐姐同我解釋如果你只係做3 個月就拎返落hk 的話,你會蝕個對換價及手續費,等如白做。。。。 勸我做返hk boc 果隻3 個月定期,除非我拎住80000 hk$ 出去找換店唱完先做。。。所以我唯有留返香港做咋
你地有無計過係咪個利息真係有賺? if thr bank 對換




男爵府

積分: 7297


25#
發表於 12-4-9 18:29 |只看該作者
幸福C9 發表於 12-4-9 12:59
我覺得在香港做人仔定期好D。帶D cash上去又要車費,又危險,第時要取回又要經找換店匯回來,唔係成日返大 ...

我用獅子銀行應該安全,夠8萬就汇,利息高過香港好多
他日可以汇返香港


男爵府

積分: 8914

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 12-4-9 17:39 |只看該作者
seesee1010 發表於 12-4-9 17:37
我之前同你一樣,擔心自己上深圳危險同麻煩,所以去左東亞開左個大陸東亞戶口,利息同大陸銀行一樣,你可以 ...

Thanks...


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-4-9 17:38 |只看該作者

引用:是否直接拿cash 上去架? 可否做本票???

原帖由 ohcyrushk 於 12-04-07 發表
是否直接拿cash 上去架? 可否做本票???
吾好拿現金上去,冇着數,在香港可做,利息一樣,點解要拿甘大筆銭上大陸?!







禁止訪問

積分: 18477


22#
發表於 12-4-9 17:37 |只看該作者

引用:Quote:幸福C9+發表於+12-4-9+12:59+我覺得

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-4-9 17:31 |只看該作者

引用:回覆 ohcyrushk 的帖子 香港匯豐同恆生都

原帖由 evacalbee 於 12-04-08 發表
回覆 ohcyrushk 的帖子

香港匯豐同恆生都可以幫你開其國內戶口(中國匯豐恆生), 然後可以嚮香港電匯上去(經 ...
我問了永享,不用親身上大陸,簽個名可以一次轉返港,收番幾十蚊手續費!一曰便轉到。



點評

evacalbee  ic, great!  發表於 12-4-9 20:45


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-4-9 17:23 |只看該作者

引用:我覺得在香港做人仔定期好D。帶D cash上去

原帖由 幸福C9 於 12-04-09 發表
我覺得在香港做人仔定期好D。帶D cash上去又要車費,又危險,第時要取回又要經找換店匯回來,唔係成日返大 ...
不用上大陸都可以做大陸人仔定期,好多間香港銀行可以代辦,唱人仔和轉上大陸銀行一站式搅掂,一日只可唱兩萬,夠八萬可免費匯上去,不用去找換店,不一定要帶現金上去,但唱一百萬人仔要五十曰工作天。

只要落了order和入了銭,以上步驟也自動帮你撹,不用五十日天天去銀行!







禁止訪問

積分: 118


19#
發表於 12-4-9 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8914

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 12-4-9 13:23 |只看該作者
幸福C9 發表於 12-4-9 12:59
我覺得在香港做人仔定期好D。帶D cash上去又要車費,又危險,第時要取回又要經找換店匯回來,唔係成日返大 ...
我都知帶Cash上落好危險...不過人仔係國內做定期D利息又真係好吸引囉...以半年息口計有3.3...一年有3.5...半年計多幾仟蚊人仔都好吸引囉...係香港就算現時中銀都係2.5(仲要有限制)...又真係少好多...不過我係擔心到時要用錢果時...D錢唔可以即時返到落黎者(其他途徑屋企人又話制唔過)...


男爵府

積分: 5503

畀面勳章


17#
發表於 12-4-9 12:59 |只看該作者

回覆:慧妮會員 的帖子

我覺得在香港做人仔定期好D。帶D cash上去又要車費,又危險,第時要取回又要經找換店匯回來,唔係成日返大陸的C9,又唔係好多人仔,真係唔好上去做定期!如果touchwood自己有咩事,老公仔仔又怎樣取回錢?好似好多問題!我在hk做好D,我唔熟返深圳,又唔知找換店安全否!




象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


16#
發表於 12-4-9 11:54 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 12-4-9 11:55 編輯
慧妮會員 發表於 12-4-9 11:45
你又知我冇去問?...

巧小問題,一人少句!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 8914

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 12-4-9 11:45 |只看該作者
vet 發表於 12-4-9 11:42
這個疑問我都有,有bk 會員話冇問題,你D錢點樣上就點樣落,我都有懷疑,所以我開户口時也問過,最近一次tr ...

你又知我冇去問?...


男爵府

積分: 8914

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 12-4-9 11:45 |只看該作者
大力大力 發表於 12-4-9 11:17
慢慢睇!
大作一早拜讀...亦親身上過國內銀行問...多謝你既資料...如果經由其他途徑上落既我暫時唔會考慮...


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-4-9 11:42 |只看該作者

回覆 回覆:慧妮會員的帖子

這個疑問我都有,有bk 會員話冇問題,你D錢點樣上就點樣落,我都有懷疑,所以我開户口時也問過,最近一次transfer rmb上去再問,手續冇变!

有D野不用拗,吾知就問银行,吾肯定就吾好比意見!




象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


12#
發表於 12-4-9 11:17 |只看該作者
慧妮會員 發表於 12-4-9 11:01
我相信國家既外匯管制係FOR現時國內既所有銀行囉...永享會有特權?

慢慢睇!


人民幣 - 大陸/香港 銀行開戶資料!
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3685430&extra=page%3D1
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 8914

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 12-4-9 11:01 |只看該作者
vet 發表於 12-4-9 03:00
我在香港永享做手續,不用上大陸,將來可一次過在香港transfer all rmb to my hk account. no limit. but t ...
我相信國家既外匯管制係FOR現時國內既所有銀行囉...永享會有特權?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo