夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 857


1#
發表於 12-4-7 15:08 |只看該作者
結左婚,兩公婆去旅行,請問你地老公俾晒定AA架?



我愛大自然


禁止發言

積分: 1435


41#
發表於 12-4-8 18:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15551


40#
發表於 12-4-8 18:02 |只看該作者

回覆:vitong 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3763


39#
發表於 12-4-8 17:53 |只看該作者
跟團既通常團費佢出, 小費各有各, 因為通常我按導遊表現而俾, 佢就均一價, 其他立立雜雜飲食錢無分.......
自遊人既話都係佢出機票酒店錢咁囉, 又係飲飲食食手信果d無分..


子爵府

積分: 11375


38#
發表於 12-4-8 17:52 |只看該作者

回覆:AA 方程式?

我諗每個人對$睇法真係各有不同,每對夫婦相處形式都會唔同,我同太太對$$都不太計較,以前各自財政獨立,供樓同大數目開支(好似旅行、行街買嘢、生B住私院等等)就我俾,小數目有時我俾有時佢俾,冇認真計;到太太上年5月開始做ftm,我俾返佢以前人工做家用,又係好似以前咁,不過覺得佢多左爭俾$買嘢,但有時都會詐下型話囡囡啲playgroup好貴,咁我裝下佢個戶口,見個個月都有$剩,重越來越多,我咪潤下佢叫佢用下我個個月俾佢啲家用至得,唔係我唔俾ka,佢先la la聲攞嚟用,我覺得最緊要互相體諒,唔好斤斤計較




禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


37#
發表於 12-4-8 17:51 |只看該作者

回覆:AnnGartafield 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10614


36#
發表於 12-4-8 16:18 |只看該作者
bbpo 發表於 12-4-7 20:29
我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲話要帶埋女女,我比哂都算啦,去到好自然佢唱錢啦,仲嬲我吾唱錢 ...

"仲嬲我吾唱錢要離婚".... 你C6幾多歲???


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


35#
發表於 12-4-8 14:56 |只看該作者
回覆 Pklkenny 的帖子

同意, 反正最後 make decision 都係我, 所以我去 book 機票 / 酒店, 但其餘開支由我老闆(老公)負責 ~~


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


34#
發表於 12-4-8 14:54 |只看該作者
回覆 vitong 的帖子

Exactly ..... 所以我唔 mind 我去 book 機票 / 酒店 .... hehehhehehe !


大宅

積分: 1838


33#
發表於 12-4-8 14:47 |只看該作者

引用:通常我比機票酒店,我老公就負責其餘開支,

原帖由 小可愛11 於 12-04-08 發表
通常我比機票酒店,我老公就負責其餘開支,當然包括 shopping 啦



...
Same as u,因為我通常比較心急,就會上網book晒啲機票酒店先!佢負責唱錢。其實兩公婆都冇計




別墅

積分: 857


32#
發表於 12-4-8 14:42 |只看該作者

引用:通常我比機票酒店,我老公就負責其餘開支,

原帖由 小可愛11 於 12-04-08 發表
通常我比機票酒店,我老公就負責其餘開支,當然包括 shopping 啦



...
shopping既錢有無限大。



我愛大自然


別墅

積分: 857


31#
發表於 12-4-8 14:18 |只看該作者

引用:回覆 vitong 的帖子 我地就相反,因為佢俾

原帖由 AnnGartafield 於 12-04-08 發表
回覆 vitong 的帖子

我地就相反,因為佢俾曬啲錢我,佢個身無錢,所以就不論旅行定日常衣食住行,都係我負 ...
咁都岩既,d錢去晒你度



我愛大自然


別墅

積分: 857


30#
發表於 12-4-8 14:18 |只看該作者

引用:回覆 vitong 的帖子 我地就相反,因為佢俾

原帖由 AnnGartafield 於 12-04-08 發表
回覆 vitong 的帖子

我地就相反,因為佢俾曬啲錢我,佢個身無錢,所以就不論旅行定日常衣食住行,都係我負 ...
咁都岩既,d錢去晒你度



我愛大自然


別墅

積分: 857


29#
發表於 12-4-8 13:50 |只看該作者

引用:拍拖至婚後都係老公比晒,買野時見佢睇緊其

原帖由 snowysnowy616 於 12-04-08 發表
拍拖至婚後都係老公比晒,買野時見佢睇緊其他野,我好自然自己比不過佢鴿到都會走埋黎爭比$,或我真係比左 ...
超好呀!咁先有男士風度麻!



我愛大自然


大宅

積分: 1113


28#
發表於 12-4-8 10:53 |只看該作者
拍拖至婚後都係老公比晒,買野時見佢睇緊其他野,我好自然自己比不過佢鴿到都會走埋黎爭比$,或我真係比左,佢知道後會即比返我說:' 等我比啦,你自己果D自己儲埋啦"


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


27#
發表於 12-4-8 09:45 |只看該作者

回覆:AA 方程式?

通常我比機票酒店,我老公就負責其餘開支,當然包括 shopping 啦




子爵府

積分: 13193


26#
發表於 12-4-8 09:28 |只看該作者

引用:我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲

原帖由 bbpo 於 12-04-07 發表
我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲話要帶埋女女,我比哂都算啦,去到好自然佢唱錢啦,仲嬲我吾唱錢 ...
洗唔洗咁都講離婚?!!佢好小器姐




大宅

積分: 2130


25#
發表於 12-4-8 09:09 |只看該作者

回覆:AnnGartafield 的帖子

你老公都唔錯呀~我成日講靠老婆會發達,佢都唔show我




子爵府

積分: 12104


24#
發表於 12-4-8 02:22 |只看該作者
回覆 vitong 的帖子

我地就相反,因為佢俾曬啲錢我,佢個身無錢,所以就不論旅行定日常衣食住行,都係我負責曬所有。就算同朋友出去食飯,都係我俾既,但佢好proud of呢樣野,覺得咁係錫老婆既表現,話靠老婆會發達,佢啲朋友都知道,仲話唔怕有朋友會問佢借錢,因為一定過唔到我個關。

點評

Strawberrybaby    發表於 12-4-8 07:30


子爵府

積分: 12104


23#
發表於 12-4-8 02:04 |只看該作者
我地都無分你我,但一般都係我俾晒,因為佢啲錢俾我,佢個身無多餘錢,咁基本上我就負責晒機票、酒店、飲飲食食。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo