夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6989


1#
發表於 12-4-7 21:42 |只看該作者
頭先我打俾c6問佢返嚟未,點知佢做嘢比人激親,佢就不停咁向我鬧(X你老母XX)其實我知佢唔係鬧我,咁我好聲氣咁話,你(X佢老母XX)啦!唔好(X我),佢繼續鬧,跟住我嘆左囗氣,佢就好大聲咁講,(X佢老母XX)啦 ,得未呀!
跟住我—聲都無出cut左佢線!
你地話我有無做錯?我只係打俾佢問佢返嚟食飯未咋!我感覺佢好似揾我出氣咁




大宅

積分: 4328

畀面勳章


18#
發表於 12-4-9 02:29 |只看該作者
yukina68 發表於 12-4-8 15:08
粗口點可以對住老婆講,就算幾嬲都唔可以囉!cut佢線之餘,一定嬲爆佢



...

講得岩!


男爵府

積分: 6921

BB防敏心得分享勳章


17#
發表於 12-4-8 21:25 |只看該作者

回覆:出氣

如果我老公咁同我講嘢,佢唔使入房瞓!




水晶宮

積分: 65733


16#
發表於 12-4-8 21:05 |只看該作者
其實講粗口真係習慣,我C6從來沒有在我面前講過粗口。而本人亦接受
唔到人地講粗口。等你C6心情好D,你同佢講幾嬲都要識得自我控制,
無啦啦拉埋你阿媽落水做乜?


子爵府

積分: 12418

我的育兒心得勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋


15#
發表於 12-4-8 16:23 |只看該作者
我會X番佢媽媽之後收線!
用粗口閙我唔可以,更加唔可以閙我媽媽!


男爵府

積分: 5817


14#
發表於 12-4-8 16:22 |只看該作者
嬲死佢...用粗口鬧老婆


別墅

積分: 938


13#
發表於 12-4-8 16:10 |只看該作者

回覆:出氣

我會同佢講你外母應該係屋企,你有咩想講自己搵佢,繼而cut佢線唔再理佢!




子爵府

積分: 10614


12#
發表於 12-4-8 16:08 |只看該作者
你清楚同佢講唔好再佢D不快既事轉架落你到..
佢可以同你分享佢冒不快,但唔係transfer比你..


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-4-8 16:04 |只看該作者

回覆:carol1030 的帖子

我接受唔到




男爵府

積分: 6989


10#
發表於 12-4-8 15:17 |只看該作者

出氣

—言難盡,總之對住佢真係攞我命...好似前世欠佢咁




子爵府

積分: 12452

畀面勳章


9#
發表於 12-4-8 15:11 |只看該作者
應該吾係第一次ga啦

x慣哂

老婆都要尊重ga


別墅

積分: 803


8#
發表於 12-4-8 15:08 |只看該作者

出氣

粗口點可以對住老婆講,就算幾嬲都唔可以囉!cut佢線之餘,一定嬲爆佢




男爵府

積分: 6058


7#
發表於 12-4-8 14:28 |只看該作者

回覆 回覆:carol1030的帖子

如果係我,佢講第一句我已經收咗佢線




伯爵府

積分: 15270

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 陪月勳章


6#
發表於 12-4-8 12:36 |只看該作者

引用:如果係我,我一定會即刻椗佢電話

原帖由 misham 於 12-04-08 發表
如果係我,我一定會即刻椗佢電話
我都會咁做




大宅

積分: 4328

畀面勳章


5#
發表於 12-4-8 11:46 |只看該作者
如果係我,我一定會即刻椗佢電話


子爵府

積分: 12104


4#
發表於 12-4-8 11:29 |只看該作者
個人覺得點都唔可以對住另一半個粗口。


大宅

積分: 3286


3#
發表於 12-4-7 23:09 |只看該作者

回覆:出氣

你c6做邊行架?咁粗口同大脾氣嘅?比著我都會嬲




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


2#
發表於 12-4-7 22:10 |只看該作者
我老公話:如果係搵你出氣又點?
P.S.我幫你話咗佢,錫返

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo