
...我同你相反, 我隻公會投訴我同D細路冇交流, 陪佢地玩個時唔夠投入, 其實好奇怪, 我比我老公更鐘意小朋友, ((我老公只係對自己個D有耐性, 人地個D, 包括佢自己"兒生", 佢唔會同佢地玩)), 但我就真係冇咩興趣同佢地玩佢地既玩具OR遊戲....但係生理上, 我係可以無微不至咁照顧佢地, 但一講到同佢地玩, 真係唔係我強項。
魚佬都係

。
你又冇理由要各各跟你啲教條, 唔準玩遊戲機, 唔俾吃零食....有一兩個同佢玩下就好啦, 自己姊妹仲易搞, 阿嬸阿嫂點到你出聲?
在塲幾個阿媽當塲喝佢同撲去救BB 嘩, 真係轆去坑邊。