0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4063


1#
發表於 12-4-11 14:08 |只看該作者
請問你地個BB

夜晚訓覺會一直訓到天光 (我指已介夜奶個d BB

), 定係訓到半夜會自己搞下隻眼, 踼下腳, 郁下手, 發出 ee rr 聲, 跟住自己又會訓返...........如是者, 一晚幾次??


大宅

積分: 3292


7#
發表於 12-4-12 00:56 |只看該作者
我個仔有時都會咁


男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-4-11 20:44 |只看該作者

3個半月BB夜晚訓覺係唔係咁架??

我囡囡夜晚訓得好lum架,係晏晝訓覺會有時訓訓下周身郁,又會無啦啦大喊,有時仲唔知發咩夢扁晒咀想喊想喊咁,有時訓訓又會笑,有幾次仲笑出聲




男爵府

積分: 6921

BB防敏心得分享勳章


5#
發表於 12-4-11 20:13 |只看該作者

回覆:3個半月BB夜晚訓覺係唔係咁架??

BB都會發夢,會ee哦哦先正常~





男爵府

積分: 5456

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章


4#
發表於 12-4-11 17:04 |只看該作者
我唸BB都係咁樣,我個囡同囝都有咁 ge 情況,佢地可能係發夢,最緊要係佢訓得返啫


複式洋房

積分: 324


3#
發表於 12-4-11 16:26 |只看該作者

回覆:3個半月BB夜晚訓覺係唔係咁架??

我個bb都係咁,搞到成晚無覺好訓




大宅

積分: 2372


2#
發表於 12-4-11 15:39 |只看該作者
通常都會 ee rr, 捽下眼, 跟住又瞓返, 但都試過一覺瞓天光, 不過就少D囉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo