0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-4-11 21:37 |只看該作者
我囡囡3個半月,本身食6-7安奶,但最近食到4安左右就好似唔想食咁,係度扭扭擰擰,又用手玩下個奶樽,同佢掃下風再餵佢又啜一陣就撥開個奶樽,都唔知佢夠唔夠飽,但見佢唔想食又唔想迫佢,佢本身4個鐘食一次,洗唔洗早少少餵佢?定照返4個鐘食一次?定還是等佢肚餓喊先餵呢?




男爵府

積分: 5621


6#
發表於 12-4-12 05:40 |只看該作者

回覆 回覆:CC_Baby的帖子

有時可能係天氣熱所至,我個囡2個月大,前個幾日都係唔很飲奶,平時飲5安,但個嗰幾日每次飲都扭擰只飲2安,之後要1個鐘後再飲2安,但自從餵奶時開左冷氣,亞囡佢再冇扭計飲返5安奶(15分鐘連掃風)




男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-4-11 22:07 |只看該作者
yuyipi3824 發表於 12-4-11 22:01
回覆 CC_Baby 的帖子

開稀小小唔怕嘅,話姐囖奶開稀D,BB厭奶一般都系會增加輔食來補充番,你可以試下,睇 ...
我或者試下,THX你


大宅

積分: 3695


4#
發表於 12-4-11 22:01 |只看該作者
回覆 CC_Baby 的帖子

開稀小小唔怕嘅,話姐囖奶開稀D,BB厭奶一般都系會增加輔食來補充番,你可以試下,睇佢肯唔肯食囖


男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-4-11 21:54 |只看該作者

引用:BB 都會有厭奶期,佢食得幾多得幾多囖,等

原帖由 yuyipi3824 於 12-04-11 發表
BB 都會有厭奶期,佢食得幾多得幾多囖,等佢餓再喂咯,話姐可以試下畀糊仔佢食 ...
佢得3個半月,我又唔想咁早餵糊仔




大宅

積分: 3695


2#
發表於 12-4-11 21:50 |只看該作者
BB 都會有厭奶期,佢食得幾多得幾多囖,等佢餓再喂咯,話姐可以試下畀糊仔佢食

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo