夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


男爵府

積分: 6526


1#
發表於 12-4-14 14:30 |只看該作者
本帖最後由 wendy_jed 於 12-4-14 22:32 編輯

其實我一路都係一個惡妻....以前同老公嘈, 通常我鬧, 佢唔出聲, 之後佢唔彩我, 但我同佢講多兩句, 佢都會彩番我, OR 第二朝瞓醒, 就無事...
前日, 我係因為佢既"駕駛態度"問題, 串過佢, 鬧過佢, 佢叫我屋企人評理(我屋企人無話佢錯, 只話要睇當時情況)....前晚, 我地因為小事嘈, 跟住我叫佢走(我之前都趕過佢走)... 佢話佢就唔會走, 叫我繼續講...我咪繼續講(我知我係挑孕緊佢)... 佢發火... 擺住個枕頭(我以前佢想焗死我)...佢用個枕頭拍我雙腳.(其實唔痛, 只係佢發火, 我真係有D驚)... 之後我無走開. "目比"住佢好內....(我個囝响格黎鬧佢, 話佢咁惡, 話佢發脾氣).... 之後我話, 我地走(格黎房)唔好彩佢.......
沈日佢請假, 無番工, 番左6299到.... 我有SMS佢,問佢有無向公司請假,佢無覆我... 我地習慣放工, 會打比對方, 佢有聽, 我問佢番唔番黎食飯, 佢答响62到食, 話8PM番...
之後佢番到黎, 我地都無講野(佢响囝間房, 我同囝就响主人房, 各有各關埋門)... 晚上, 我問佢有無野同我講...佢答無..... 我叫佢同我道歉,佢答"我今次唔會屈服"....之後, 我同囝去左外家.
其實我自知有錯...(成日鬧佢, 挑孕佢).... 如果佢唔"旭手", 我係會SAY SORRY. 但而家, 佢如果唔SAY SORRY, 我又原諒佢, 我覺得會中容左佢~

點評

mike3838    發表於 12-5-25 15:14


複式洋房

積分: 136


111#
發表於 12-5-25 15:17 |只看該作者
錯就改啦叫佢


禁止訪問

積分: 24651


110#
發表於 12-5-22 16:39 |只看該作者

引用:我都認係惡老婆,仲係惡新抱兼上門襯家,不

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24651


109#
發表於 12-5-22 16:37 |只看該作者

引用:回覆+Ling_P+的帖子 .....我明白...我真係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24651


108#
發表於 12-5-22 16:34 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


107#
發表於 12-5-22 16:29 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

樓主既性格真係好堅!

如果我係男人應該......
你應該慶幸老公忍到你,真係執到寶,身在福中不知福!




別墅

積分: 509


106#
發表於 12-4-26 13:09 |只看該作者
sorry 如果妳是我老婆,我會同妳離婚


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


105#
發表於 12-4-26 13:04 |只看該作者

引用:啱呀,唔縱容得架,一縱容佢咪變到好似你咁

原帖由 dice_hk 於 12-04-14 發表
啱呀,唔縱容得架,一縱容佢咪變到好似你咁囉,唔反醒自己問題,一味要人道歉,如果你都知自己有錯嘅,點解 ...
一矢中的!講得好!




大宅

積分: 2697


104#
發表於 12-4-25 15:47 |只看該作者
作為過來人話你知, 你要快d改你d脾氣
我男朋友阿媽就係咁, 完全唔識控制自己d脾氣
乜都要跟足自己心入面諗既去做
少少唔同就大大聲鬧佢老公
而家佢老公有情緒病, 絕對係因為佢長年累月咁樣造成

佢個仔, 即係我男朋友, 自細都好驚阿媽
因為郁d就大吵大鬧, 唔滿意就兜巴星落去
睇返佢細個d相, 冇一張係笑得開心既

做人唔可以咁自私
冇咩野係唔可以心平氣和咁講
自己有責任控制自己既情緒
唔係講一句:我就係咁架啦, 就可以成為傷害身邊人既擋箭牌


複式洋房

積分: 203


103#
發表於 12-4-25 15:32 |只看該作者


男爵府

積分: 8793


102#
發表於 12-4-24 07:51 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

除非出面有女人 如果只係意見不合的小爭執 你叫你老公走真係好過份 而且仲要響個仔面前 你真係要心平氣和咁tum返個老公同佢傾下大家皮氣問題 亦要斗正仔仔吾可以咁同爸爸講野 因為爸爸係仔仔好仲要嘅一個人 會好影響第二時仔仔點樣去做人爸爸




大宅

積分: 1113


101#
發表於 12-4-21 16:23 |只看該作者
本帖最後由 snowysnowy616 於 12-4-21 17:14 編輯
wendy_jed 發表於 12-4-14 16:09
回覆 Ling_P 的帖子

.....我明白...我真係會反醒..... 但我真係唔識點做... 好似話條行人路好迫.. D行人會 ...

係呀!因為老公最唔like老婆唔企係自己果面,佢地會覺得老婆咁親密信唔過自己反而信外人,再伸展到老婆對自己處理能力有懷疑。
或者可加少少說話技巧,先同意後才講出你意見。例如:"係喎!係喎!老公你岩,D行人都要負責任唔好行落馬路,阻住晒我地,最驚一陣唔知邊條盲毛突然彈出,車到佢不特止,仲阻住晒我地D時間攪呢攪路咁就無左半日同老公sweet sweet 啦! (如果老公講得笑既,以表示你幾咁撐佢,可以咁講埋--->) 我會捉住盲毛隻衰腳黎咬架! (不過晤好掛住笑小心driving)^^"


你先令佢覺得你撐佢既(for之後你講既野容易入耳),再借意講出後果(以老公為先角度),再冧下佢。
咁你既責任就完架啦!聽唔聽做唔做係老公自己決定。老婆若仍擔心,最多只可以諗定touch wood若有甚麼後果你會點善後。



老婆比較細心會留意很多細節因而會懷疑老公既方法可行否,其實,條條大路通羅馬,目的完成咪ok囉,可能佢既方法仲好呢。男人如小朋友唔錯唔記得,喝唔聽架只會厭煩氣添!
放心啦!老公自己揀架麻! 信自己眼光,對佢有信心!^^


大宅

積分: 1068


100#
發表於 12-4-21 15:04 |只看該作者
回覆 wendy_jed 的帖子

加油加油, 自己少少改變, 就會換黎頭家大大轉變~


大宅

積分: 1904


99#
發表於 12-4-21 14:30 |只看該作者
其實我覺得係你首先挑釁你老公在先,唔係你老公就唔會咁惡想打你咁~我相信一個男人真係會打你,就唔會係唔小心打到你~我相信佢當時都好忍耐自己既情緒,如果唔係佢就一早出左手~
佢今次唔屈服,可能佢真係條氣好唔順~你地有無試過平心靜氣解決問題,而唔係訓話呢?係傾...
我老公都係大男人,有時會好小事火火地,但我會平心靜氣同佢講,唔需要咁嬲,直到佢平靜落黎為止...


男爵府

積分: 6526


98#
發表於 12-4-21 13:51 |只看該作者
其實事件至今雖然只有一個星期, 但感覺上大家既關係係好左好多...

以前有D無相大雅既小事, 佢都習慣"得"我一句, 我亦"得"佢一句咁,好多時都係寸寸咀咁當笑話.以為老夫老妻,唔再甜言蜜語.....但事件後...我發覺其實關係係好互動的...我對佢溫柔D, 佢亦對我細心D.佢對我好D, 我又對佢好D......

以前,我會花好多時間心機在小孩子身上, 親子時間........ 雖然佢係有參與, 但大家既對象都係小孩子.... 真係好少"花心思"在對方身上......

因為我係唔會嬲過夜的, 我都假設佢都一樣, 所以有時火起上黎乜都講得出, 雖然第二朝大家瞓醒又真係無事, 但無疑,係慢性自殺一樣, 吹毁緊大家既關係.... 可能未有第三者OR... 佢亦睇得出我既改變(態度, 語氣.....)... 佢亦好願意一齊努力..... 近日, 佢同我講d野, 都變到好似以前拍拖d語氣咁...好sweet 又好奇怪...有時講左d無謂野, 又叫我唔好嬲(d對白似足十幾歲d少男少女)(我心諗, 咁小事都要嬲, 我嬲死左九年啦)........

其實我今日咁開心(雨過天晴), 都好多謝大家對我既意見,批評,提醒,警剔...(雖然有d係語氣很重),...而我响今次到好睇會到,, 關係真係好互動... 每一句說話, 動作都係影响緊對方點回應你...


男爵府

積分: 5565

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


97#
發表於 12-4-21 12:05 |只看該作者
樓主, 加油啦!!! 個家係要大家一齊去維繫, 唔係就會變成一盤散沙, 有時退一步先想想大家的處境, 包容吓, 生活會冇咁壓迫!!


大宅

積分: 1563


96#
發表於 12-4-21 11:53 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

贏咗場交,輸咗頭家,值得嗎?照你所講,你老公脾氣算好架啦!好好珍惜大家,對小朋友嘅成長都好點。




琥珀宮

積分: 169629


95#
發表於 12-4-21 11:49 |只看該作者

引用:回覆+Ning媽+的帖子 其實我真係好想道歉..

原帖由 wendy_jed 於 12-04-14 發表
回覆 Ning媽 的帖子

其實我真係好想道歉.... 但道歉完, 佢當無事發生.... 咁佢咪唔知自己"旭手旭腳"係一個 ...
你咁挑釁佢,佢都只係用枕頭拍你雙腳(唔痛既),即係佢已好努力控制自己,如果你改過唔再挑釁佢,相信佢唔會旭手旭腳!




伯爵府

積分: 16837


94#
發表於 12-4-21 11:13 |只看該作者
好多時,我同c6嘈完,通常第二朝起身就無事,佢會主動攬我,初初我會谷住度氣,但日子耐左,發覺c6其實都想和平相處,佢都平心靜氣同我溝通,之後嘈交既日子就會少左,就算幾日前我同佢嘈完,佢起身無叫我起身由得我訓,我以為佢心淡,點知原來佢去掃地拖地等我起身唔駛做!

佢入黎叫我起身,我忍唔住攬住佢喊同埋同佢道歉,其實我心入面都好後悔同佢嘈交,之後大家就會更加珍惜對方!

你自問脾氣大,就應該要忍下,eq要高d,我以前都係好惡好臭脾氣,但抱住"自知c6條件不錯,我又愛佢佢又愛我,我驚失去佢"既心態,久而久之,脾氣就有所改善架喇!

我建議你都係主動d道歉,否則小三隨時補上!

點評

connie_w0828    發表於 12-4-21 15:02
芭芭拉


大宅

積分: 2529


93#
發表於 12-4-21 10:42 |只看該作者

回覆:wendy_jed 的帖子

其實你知唔知自己做緊乜嘢?你係咪好想頭家散?我覺得你唔係好識得"識緣識褔"同感恩"。




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo