婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1200


1#
發表於 12-4-15 00:33 |只看該作者
老公好緊張每個星期六晚回6299家吃飯,我一直都覺得沒大問題,都讓他們見下兩個孫。
但我就最唔鍾意他的大佬和妹妹,經常做d事令我老公發閔,好像今晚話出街食飯,他們話是但,但當我和老公決定了吃什麼,他又話可唔可以食另外一d,但又不提意見,想點啫!
去到食飯的地方,又唔知去左邊,我老公嬲嬲地叫左個餐我地自己同62食,(因為不是酒樓,可以自己一份)當然我地食完,他們未食完,我老公就去埋單,跟住我們一家四口走先。
其實,由細至大,他兩個做事都不經大腦,但次次都要我老公同他們執手尾,所以,我好嬲他們成日令到我老公黑口黑面。




侯爵府

積分: 23500


9#
發表於 12-6-15 22:50 |只看該作者
各有各食啦


男爵府

積分: 8788


8#
發表於 12-6-15 22:34 |只看該作者

回覆:老公的好哥哥和妹妹

咁鬼煩




大宅

積分: 1200


7#
發表於 12-6-15 22:27 |只看該作者

回覆:老公的好哥哥和妹妹

這個情況又再出現,話說明晚同62食飯慶祝父親節,這個星期老公個阿妹同阿哥不停問去哪兒食,他們不停話沒所謂,我老公份工忙到晚晚11點先返,根本沒有時間去想,今晚仍未決定,我問老公點算,於是,我們決定了食飯的地方,問他們好不好,點知,他阿哥先話問下62想食什麼,先話不如去佐敦,點解次次都係咁,他們真的好煩呀!





珍珠宮

積分: 35750


6#
發表於 12-4-15 12:56 |只看該作者
各有各約唔好一齊食。佢地要見父母自己返去食

我大肚 + 個仔出世後多數搵 6299 出去飲茶就算。一來我地住得遠,二來我好憎見到我老公個二哥同聽佢講廢話。eg 我仔出世後次次返去佢就同大哥個女講:爺爺麻麻錫晒細佬,唔錫你啦 。雖然堂家姐仔係大好多,但始終係細路仔!你咩居心???咁鍾意挑撥離間!我地自己出街食耳根清淨好多!


大宅

積分: 1752


5#
發表於 12-4-15 12:34 |只看該作者

回覆:老公的好哥哥和妹妹

兄弟姊妹冇計啦




伯爵府

積分: 16331


4#
發表於 12-4-15 09:26 |只看該作者
去少d得唔得?


大宅

積分: 4948


3#
發表於 12-4-15 00:52 |只看該作者
但係起碼你老公會發威發惡等佢地知衰,總好過好多無用C6一味叫老婆忍,一味話自己屋企人一D 問題都無


珍珠宮

積分: 47280


2#
發表於 12-4-15 00:47 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo