婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8888


1#
發表於 12-4-18 17:58 |只看該作者
各位點安排?

我媽咪同奶奶都唔興慶祝嘅,所以唔洗煩!


禁止訪問

積分: 13848


55#
發表於 12-4-30 08:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20885


54#
發表於 12-4-30 01:06 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

今年買左個手袋送比佢,同埋食飯




大宅

積分: 4836


53#
發表於 12-4-29 12:20 |只看該作者
今年提早1星期同奶奶慶祝,媽媽就會係母親節早一日慶祝

我地年年都會同2邊慶祝,一視同仁


別墅

積分: 856


52#
發表於 12-4-29 08:45 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

99生日我都唔同佢慶祝更何況母親節!




大宅

積分: 4469


51#
發表於 12-4-28 20:13 |只看該作者
Hate this kind of festival so much~~~ i dun know why we need to celebrate law~~ My mun is fine no need to celebrate but 99 ...... this year i have no way to say NO of not attending~~ so bad~~ mouth:


大宅

積分: 1561


50#
發表於 12-4-27 13:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dargon_mother+於+12-04-18+

原帖由 monhome1984 於 12-04-27 發表
Me22,唔駛應酬同見到99及佢既寶貝仔夫婦
其實由拍拖到結左婚,十幾年老公果邊無論紅事白事邊個生日團年開年乜我都要去,永遠只有我媽就佢地,如果真係就唔到撞埋同一日我同老公只好走兩場,不過次次都係返我媽度三扒兩撥食完先過男家果邊再慢慢食今年坐月兼第一個關我事既母親節,終於唔駛再正日應酬佢地(希望到時佢地唔好扮野上黎話睇bb啦),不過都要提早兩星期食飯慶祝,反而我自己阿媽果邊冇




大宅

積分: 1216


49#
發表於 12-4-27 12:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sammywu+於+12-04-18+發表果

原帖由 dargon_mother 於 12-04-18 發表
我都係
Me22,唔駛應酬同見到99及佢既寶貝仔夫婦




男爵府

積分: 7830

畀面勳章


48#
發表於 12-4-27 08:43 |只看該作者

回覆 回覆:dbbp的帖子

我問左c6洗唔洗同99 食餐飯,c6話: 飯就一定要食o既 ...不過就唔洗同佢一齊食囉! 我個心




男爵府

積分: 9543


47#
發表於 12-4-27 07:39 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

仲未諗到用乜籍口呀 ;
呵伯有做節始浮動架 ~
機乎係今最約聽日食
怕短時間諗吾到方法





男爵府

積分: 5373


46#
發表於 12-4-26 09:24 |只看該作者
RE: wongjoetabo

我就好開心同佢講:
嫲嫲前幾日走o左, 我終於可以只係同我媽媽慶祝啦...

因為以往年年都要同嫲嫲慶祝, 而唔係同我嗎嗎.
嫲嫲走o左...今年可以同媽媽過了.
咁o既意思.


子爵府

積分: 12489


45#
發表於 12-4-25 16:17 |只看該作者
好彩我99 & 阿媽都唔駛慶祝母親節(怕人多), 哈哈~


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


44#
發表於 12-4-24 14:10 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

我一向都無同99過母親節,要去只可以老公自己去,個囝一定要陪我,我老公都唔敢話我,99更加唔敢




子爵府

積分: 12396


43#
發表於 12-4-24 13:31 |只看該作者
我媽媽母親節當日同老豆去旅行.....
明明諗住e+打比佢mark定正日.....

超唔想正日同阿auntie慶祝:;pppp:

打算正日陪grandma過
幾時先上到車.....


別墅

積分: 726


42#
發表於 12-4-24 12:52 |只看該作者
我未結婚前都會同99食(因為我媽咪星期日要返工),但結左婚睇清楚我99之後,同佢食飯.....好難啦,以前我會約埋佢d仔,訂定位仲會比埋錢,依家...唔提,唔講,唔問,因為我唔搞佢一定唔會有人同佢慶祝。
我知道可能有jm覺得我好絕情同過份,但我今日咁對我99,一切都係佢"疚由自取"。


男爵府

積分: 5373


41#
發表於 12-4-24 11:14 |只看該作者
有日問過c6呢緊一個月有咩 family event 我要去,
佢數o左拜山(男家興月尾先拜) & 99生日 (我有孝在身, 99都要我同佢做生日...我怕之後佢有咩事佢會賴我....)
我再重問o左同一個問題3次,
c6 都係話呢兩樣.

我就好開心同佢講
嫲嫲前幾日走o左, 我終於可以只係同我媽媽慶祝啦...
c6 先如夢初醒
不過我話前後問o左你4次, 你都無出聲...要做就你自己做, 唔會預我會去...
(之前同之後o既weekend 我都要去飲....唔會得閒去)

但下年應該無得免疫lu...

點評

wongjoetabo  我就好開心同佢講
嫲嫲前幾日走o左 ?????  發表於 12-4-25 15:57


已刪除用户

積分: 11806


40#
發表於 12-4-24 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 265


39#
發表於 12-4-22 02:42 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

我直頭係同埋太奶奶一家食飯慶祝(兩圍枱),初初都唔覺有問題,因為我阿媽永遠都會提早慶祝,直到舊年自己做咗人阿媽,我開始唔想母親節正日同人地媽媽慶祝,好彩今年我坐緊月,可以同自己阿媽同我兩個女一齊




大宅

積分: 1738


38#
發表於 12-4-22 01:09 |只看該作者

引用:我做左阿媽八年,都無人同我慶祝過,年年都

原帖由 yamaneko 於 12-04-18 發表
我做左阿媽八年,都無人同我慶祝過,年年都係同奶奶過。自己阿媽就早個禮拜慶祝羅。唉,重傷心過生日。:pit ...
我都係,唔同係我做咗阿媽十二年,年年都係同奶奶過,又係提早或後補媽咪食飯,根本係奶奶節,我諗要等做咗奶奶先到我慶祝




男爵府

積分: 8455


37#
發表於 12-4-22 00:44 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

梗係同自己呀媽慶祝啦 !反正,c6都唔會同呀媽慶祝




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo