懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 12-4-20 16:45 |只看該作者
本帖最後由 vanus_momo 於 12-4-20 21:35 編輯

我15號中午入院,晚上10時穿水,之後一直陣痛都係開得2度,又唔比笑氣我聞,又無比無痛或止痛針我。之後一直勁痛又唔係好肯幫我Check宮頸,話穿水怕容易感染,淨係睇機話未得!到16號晚上9時姑娘話明早9點會叫醫生安排催生的。到10時多真係痛不欲生求姑娘先肯比笑氣我聞。到十一時多真係痛到坐立不安神智不清衰求姑娘Check宮頸先發現開到7度,姑娘話可以入產房試生,17號凌晨1時多入到產房生,但那時已穿水超過24小時,一路生到早上7時多囡囡出生了,但因為穿水已超過24小時,所以囡囡要送去加護病房,怕她感染指數高。19號我出院了,但囡囡要留院5日,因為感染指數不合格,要打5日抗生素及抽血,真係好心痛!我唔明白,明知穿水超過24小時會有危險都唔早一點幫我安排催生呢?現在連我都要食抗生素,本來囡囡都不需要受呢個苦,為何廣華醫院會這樣,我覺得好唔開心好失望!!




複式洋房

積分: 198


31#
發表於 12-5-29 16:47 |只看該作者


公爵府

積分: 28042


30#
發表於 12-4-22 02:55 |只看該作者

廣華醫院不愉快的經歷!

支持你擰返個合理嘅解釋,保障之後嘅媽媽唔使有不愉快經歷。




大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


29#
發表於 12-4-22 02:01 |只看該作者

引用:真係痴線架,穿水後24小時內bb一定要出生,如

原帖由 spicymama 於 12-04-22 發表
真係痴線架,穿水後24小時內bb一定要出生,如果唔係好易受感染會有好大問題,再講,你痛到甘佢都唔比止痛你用, ...
所以我打左去廣華產科叫佢比個合理解釋我,我會保留追究嘅權利!





大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


28#
發表於 12-4-22 01:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vanus_momo+於+12-04-20+發表

原帖由 camaychanyip 於 12-04-22 發表
我09年生第一胎穿了羊水,之後過左二十一水時仍未生,廣華nurse就已經講兩水時內生唔到要開刀,之後仲叫我 ...
可能係咁質素差左好多!




大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


27#
發表於 12-4-22 01:58 |只看該作者

引用:咁衰既?如果比我實會發哂癲呀!我嗰陣時係

原帖由 Carman0302 於 12-04-22 發表
咁衰既?如果比我實會發哂癲呀!
我嗰陣時係揀QE同廣華,好在廣華分區唔收我住址!
So far我覺得QE各方面都 ...
係吖,事後諗返先識嬲,我覺得公立醫院真係睇下你好唔好彩,好多人話廣華好,但我真係唔覺,其實好多醫院夠多人,但都唔係咁架!




大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


26#
發表於 12-4-22 01:53 |只看該作者

引用:我有朋友又係廣華生,穿水入院,但開度數未

原帖由 SmallRiceBB 於 12-04-20 發表
我有朋友又係廣華生,穿水入院,但開度數未夠一路等,最後落產房時夠24小時,push左3小時生左, BB又係要觀 ...
我探女女時,隔離床BB都係穿水超過24小時所以又係觀察,我發覺廣華經常都有呢個情形出現!




大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


25#
發表於 12-4-22 01:49 |只看該作者

引用:我又簡單分享下! 我一月都係廣華生,我係

原帖由 SW_Ball 於 12-04-20 發表
我又簡單分享下!
我一月都係廣華生,我係入院催生嘅。
塞左藥都無反應,(當日已經41週)
其實可能你都41週所以催生,因驚胎盤老化,但由於你塞藥都無效所以醫生一定要幫你開刀,所以同我情況好唔同!




伯爵府

積分: 18004


24#
發表於 12-4-22 01:11 |只看該作者
真係痴線架,穿水後24小時內bb一定要出生,如果唔係好易受感染會有好大問題,再講,你痛到甘佢都唔比止痛你用,痛到死左點生呀到時,如果係我就一定會即時complaint!


大宅

積分: 4866


23#
發表於 12-4-22 00:53 |只看該作者

引用:+本帖最後由+vanus_momo+於+12-4-20+21:35+

原帖由 vanus_momo 於 12-04-20 發表
本帖最後由 vanus_momo 於 12-4-20 21:35 編輯

我15號中午入院,晚上10時穿水,之後一直陣痛都係開得2度 ...
我09年生第一胎穿了羊水,之後過左二十一水時仍未生,廣華nurse就已經講兩水時內生唔到要開刀,之後仲叫我唔好夾梗生,最後都自己生左!我覺得今年龍年太多人生,所以變成甘




大宅

積分: 2564


22#
發表於 12-4-22 00:38 |只看該作者
咁衰既?如果比我實會發哂癲呀!
我嗰陣時係揀QE同廣華,好在廣華分區唔收我住址!
So far我覺得QE各方面都幾好!可能廣華真係太多人嘞!


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


21#
發表於 12-4-20 21:31 |只看該作者
winnietwyhk 發表於 12-4-20 19:19
下…痴線架,由得媽咪痛,同埋有常識都知bb要係穿水後24小時出黎啦,好彩個女冇事啫



...
其實都唔知係咪唔夠床同唔夠人手所以咁樣


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


20#
發表於 12-4-20 21:30 |只看該作者
BREADWING 發表於 12-4-20 19:17
我都係催生,人工穿水,但一路都有人睇住check住咖~不過我係屯門醫院生~我c6個表嫂上兩個月又係穿左水,催生一 ...
總之唔係想像中咁好囉!


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


19#
發表於 12-4-20 21:29 |只看該作者
iiiivy 發表於 12-4-20 17:22
我上胎凌晨兩點穿水,一直都唔痛,東區醫院第二朝10點已安排我落產房催生,因為就算催生都可能要等一段長時 ...
就係囉,我見有D媽媽催生左好耐啊!陰公~


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


18#
發表於 12-4-20 21:27 |只看該作者
SW_Ball 發表於 12-4-20 17:17
我又簡單分享下!
我一月都係廣華生,我係入院催生嘅。
塞左藥都無反應,(當日已經41週)
唉~咁我真係好唔好彩,慘~


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


17#
發表於 12-4-20 21:27 |只看該作者
Oonetwothree 發表於 12-4-20 17:16
咁真係好慘呀!!
我朋友今年3月係QE穿左水但宮頸唔開,大概10個鐘之後醫生就決定幫佢開刀喇~
...
咁睇好似QE好D!


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


16#
發表於 12-4-20 21:26 |只看該作者
miffybb2002hk 發表於 12-4-20 17:06
好離譜,係人都知穿羊水要24小時內生產。醫院唔係唔夠人手成咁,將大人同BB生命不顧!



...
事後我先識驚


男爵府

積分: 5503


15#
發表於 12-4-20 19:19 |只看該作者

廣華不愉快的經歷!

下…痴線架,由得媽咪痛,同埋有常識都知bb要係穿水後24小時出黎啦,好彩個女冇事啫




珍珠宮

積分: 35654


14#
發表於 12-4-20 19:17 |只看該作者
我都係催生,人工穿水,但一路都有人睇住check住咖~不過我係屯門醫院生~我c6個表嫂上兩個月又係穿左水,催生一度都唔開,十個鐘到就幫佢開刀喇~廣華咁樣真係好有問題囉~


禁止訪問

積分: 997


13#
發表於 12-4-20 17:23 |只看該作者

引用:我又簡單分享下! 我一月都係廣華生,我係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo