婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16651


1#
發表於 12-4-26 10:26 |只看該作者
因為99無幫過我地結婚,但就幫細仔。
其實我真係有d介意,有時仲會諗99俾佢未來新抱的金鐲會唔會大過我個對呢?雖然佢俾我個對好細,但唔多唔少都會有比較之心。
老公話如果99偏心得咁出面,以後俾同細仔一樣的家用,即係平時俾99的家用的十分之一或唔俾。

唔知大家有無同樣情況,又應該點平衡心理?




侯爵府

積分: 22886


52#
發表於 12-4-29 08:55 |只看該作者

引用:回覆+好老婆+的帖子 唔會介意,+當你地係自

原帖由 pomanlife 於 12-04-26 發表
回覆 好老婆 的帖子

唔會介意, 當你地係自己俾錢擺酒結婚兼買樓既話,
雖然我都係結婚、買樓,生仔自己搞掂,但我唔覺自己可以大大聲講野。仲要成日有說話听。




瑪瑙宮

積分: 139338

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


51#
發表於 12-4-29 07:34 |只看該作者

99偏心細仔,幫結婚擺酒...你地會唔會好介意?

人人都想比人錫,所有介意一定會。

不過唔會太上心,做自己應該做便夠了




別墅

積分: 522


50#
發表於 12-4-29 04:53 |只看該作者

回覆:99偏心細仔,幫結婚擺酒...你地會唔會好介意?

就算你c6介意,你都介意唔黎啦,果個係人地阿媽,何況你c6都未必真係咁介意!我果件99莫講話結婚唔會出錢出力,我地唔同住上黎我地到生果都欠奉!但佢就會俾錢幫佢大仔結婚,俾成百萬佢另一個仔買樓、再俾幾廿萬佢另一個仔還債,而佢兩老屋企有咩壞左要買就搵我c6, 就算買包餅我地都會俾番錢佢,咁我咪應該好好好介意?不過我從來冇介意,人地啲錢點使關我咩事,我慶幸我c6本事唔使人幫,又冇欠人債,俾番自己份家用就算數!唔好理人咁多!





子爵府

積分: 10825


49#
發表於 12-4-27 10:14 |只看該作者
回覆 JFL 的帖子

我地冇呀.
c6話唔想搞到件事咁大喎, 6299已經唔鐘意我, 1嫁入嚟又為錢嘈...
唔想我係屋企比人ee哦哦...
c6話到第2時如果叔叔真係嫁女 or 娶新抱, 有咩都叫返6299比~
我地最多會買返份得體d既禮物, 因為我地結婚果時, 叔叔個仔都好有心整咗份禮物比我地~

點評

JFL    發表於 12-4-27 22:03


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-4-27 08:38 |只看該作者

引用:點解要介意呢?佢又唔係我邊個。冇拖冇欠咪

原帖由 chingcging 於 12-04-26 發表
點解要介意呢?佢又唔係我邊個。冇拖冇欠咪仲好
俾著我會好開心!以後老公負擔少好多!



我是一隻喵


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


47#
發表於 12-4-27 06:24 |只看該作者

引用:唔會介意,但係記住,下事有唔該搵番果人幫

原帖由 mother904 於 12-04-26 發表
唔會介意,但係記住,下事有唔該搵番果人幫手,我唔會理 
同意




禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


46#
發表於 12-4-27 03:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17193


45#
發表於 12-4-27 02:23 |只看該作者

回覆:minnayan 的帖子

咁你地有冇同外國果個亞叔交代D錢比6299食咗呀,咪第2日亞叔娶新抱n嫁女expect 你地送同樣嘅大禮




子爵府

積分: 10988

親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


44#
發表於 12-4-27 01:30 |只看該作者
錢係99嘅,佢鍾意點用咪點用囉!

我以前間公司有個擦鞋仔,日日淨係擦老闆鞋、個金手指,人工可以多過我兩倍,初時都覺得好唔合理,點解我能力好過佢咁多,但人工佢會多我咁多?但諗深啲,錢係老闆嘅,值唔值唔係我話係老闆話,唔需要理其他人,只要自己份人工覺得合理,做好自己嗰份就得啦!

同一道理,唔好攞自己同其他人比,咁樣你同c6都唔會開心,只要c6做好自己做仔嘅本份,你做返你做身抱嘅本份就得啦!


男爵府

積分: 7238


43#
發表於 12-4-27 01:06 |只看該作者
本帖最後由 angelkinki 於 12-4-27 01:10 編輯
好老婆 發表於 12-4-26 10:26
因為99無幫過我地結婚,但就幫細仔。
其實我真係有d介意,有時仲會諗99俾佢未來新抱的金鐲會唔會大過我個對 ...

講真, 介意就梗有d ga la. 但又唔到你介意同講到出口lor. 因為果d錢係他兩老ge, 要點用, 唔到我地管.

好似我老公兩個家姐甘, 係大陸人, 要黎hk生仔. 每次用幾萬蚊, 都係6299俾. 買奶粉返去, 又係6299錢. 遲d話 2 個小朋友出黎hk讀書, 咪又係6299照顧同養. 話唔定仲會搞到我地2公婆.

而我呢? 生仔到養仔, 都係靠自己2公婆. 甘又點? 比較一定有, 唔甘心都會有. 但我會同自己講, 自己ge小朋友, 就應該自己養育. 其他事都一樣, 成年人la, 自己ge事, 都應該係自己搞掂. 人地幫你, 係人情. 唔幫, 都唔怪得人. 而且, d錢唔係自己ge, 6299要花0係邊, 係他們自己ge自由.

c6就會安慰我:"甘證明我地唔係'啃老族'!" mouth:mouth:" />


侯爵府

積分: 22319


42#
發表於 12-4-26 23:00 |只看該作者

回覆:好老婆 的帖子

唔好話99,自己阿媽都會偏心啦~~我阿媽都係偏心我阿哥,幫佢買樓,供樓咩都俾佢,我就咩都冇人幫,你話如果我阿哥一家搵唔到錢,我都冇咁激氣,激氣在唔係law,佢地係有錢,不過唔出,有著數就攞到盡,咁我可以點啫,一個願打,一個願挨,不過我唔會睇得佢地係law~~even宜家佢地好風光,呃光呃淨老人家d錢,好威咩~~~~



點評

nms  我都睇唔起大伯一家!使哂老人家啲養老金!  發表於 12-4-27 05:09
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


男爵府

積分: 9089


41#
發表於 12-4-26 21:59 |只看該作者
冇得介意,咪當自己有能力,唔駛老人家擔心.

唔好話人地阿媽偏心,自己阿媽都會啦,冇得計較


大宅

積分: 1994


40#
發表於 12-4-26 18:27 |只看該作者

回覆:好老婆 的帖子

比較都冇用,開心d諗係你c6細佬最令你99擔心啫,仲有係你地有能力自己搞掂,吾洗靠人....




大宅

積分: 2853

陪月勳章


39#
發表於 12-4-26 17:05 |只看該作者

回覆:好老婆 的帖子

如果2兄弟一樣搵咁多,俾一樣家用有咩問題?2老有錢幫細佬即係唔等錢洗啦(因為俾個個,你c6宜家都介意吖)不過做咗你要諗會反面,值嗎?




洋房

積分: 65


38#
發表於 12-4-26 16:32 |只看該作者
我同你個case有小小似呀, 我大伯前年結婚, 我99當哂自己d舊金器換對龍鳳扼比亞大伯娘, 到我今年結婚, 99話佢無錢, 所以我對龍鳳扼係老公比錢買的, 當係由99送.... haha 咁都得!! 其實佢有2x萬係戶口, 老公之後爆的, 不過我唔介意, 反正都唔係我自己錢, (老公錢亦都唔係我錢, 因為我們2個獨立的), 而d金器係我心目中都係得個"擺"字, 又唔可以拎去換錢, 所以無所謂啦.

仲有係我大伯結婚既時候, 問62攞左好多錢, 前前後後2x萬, 而62只係比左10萬我地結婚咁大把, haha! 真係要樣樣計真係有排計, 不過ok啦, 我唔靠你, 你都唔洗旨意靠我囉, 我心態係咁, haha~~~無辦法!


大宅

積分: 2940


37#
發表於 12-4-26 16:15 |只看該作者
我6299都是比曬錢個細叔結婚,因為他在大陸人工好少根本負擔不起個婚禮. 金器就他地多左少少, 不過無所謂,因為我99對我都好好,只不過叔仔真是無錢結婚, 而且大家感情都好好. 其中看情況囉,如果99同叔叔都好好既,只不過他無錢結婚,這樣就無所謂既,如果2個都無錢結婚,就比一個不比另一個,這樣就真是會介意囉.


子爵府

積分: 12676


36#
發表於 12-4-26 15:42 |只看該作者
結婚係兩公婆既事,自己攪點係應該既,6299比錢細仔係男家既家事,比著我,唔會介意,亦唔都我介意,c6比幾多家用就c6決定,最緊要個個月記得比家用我,自己屋其已經好多野煩,無謂再比多d野自己煩。


翡翠宮

積分: 82051

畀面勳章


35#
發表於 12-4-26 15:17 |只看該作者
唔會介意,但係記住,下事有唔該搵番果人幫手,我唔會理 
日日是好日


禁止訪問

積分: 3636


34#
發表於 12-4-26 13:49 |只看該作者

99偏心細仔,幫結婚擺酒...你地會唔會好介意?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo