懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2220


1#
發表於 12-4-28 08:43 |只看該作者
我一向大汗,怕黎緊夏天會失禮人呀




大宅

積分: 1558


27#
發表於 12-5-7 16:02 |只看該作者

引用:回覆+Dragonbbb+的帖子 http://mamabbshop

原帖由 bibi_clw 於 12-05-07 發表
回覆 Dragonbbb 的帖子

http://mamabbshop.com/index_ecat.php?cPath=40
Thank you




大宅

積分: 1966


26#
發表於 12-5-7 15:59 |只看該作者
回覆 Dragonbbb 的帖子

http://mamabbshop.com/index_ecat.php?cPath=40


大宅

積分: 3273


25#
發表於 12-5-5 18:59 |只看該作者

回覆:有左BB可以噴香水/止汗劑嗎?

各位jm,我尋日係citysuper買左呢支,all natural應該唔會傷害到bb,78文!用左覺得ok!
myphoto.jpg





大宅

積分: 1558


24#
發表於 12-5-5 18:36 |只看該作者

引用:我係MAMABB+shop+買左隻止汗濟係專for+孕婦

原帖由 bibi_clw 於 12-04-29 發表
我係MAMABB shop 買左隻止汗濟係專for 孕婦用,$99
你地上網再search 下啦
可以share條web site嗎?謝謝




禁止訪問

積分: 12490


23#
發表於 12-5-5 07:34 |只看該作者

引用:香水裡面ge麝香成份, 聽講會影響BB發育呢..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14483

2024年龍年勳章


22#
發表於 12-5-5 07:08 |只看該作者

回覆:有左BB可以噴香水/止汗劑嗎?

F個隻止汗水晶我都用緊,可止到大部份的汗,而止汗臭就好掂!但發現他的成份有硫酸鋁,打左CS問是否適合孕婦用,她們答係來自天然,份量不大可繼續用!但我都有D擔心!




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


21#
發表於 12-5-5 06:59 |只看該作者
香水一向有鼻敏感都少用, 有左我就更加無再用喇!

至於止汗, 我就上網去搵天然成份~
大多數人推薦Melvita同止汗晶...
2隻都好似好用! 但最後我揀左平d 既Crystal 止汗晶黎試


男爵府

積分: 8448


20#
發表於 12-5-5 02:40 |只看該作者

引用:Melvita, nabelle都有有機止汗劑,我而家用

原帖由 zozozoe 於 12-05-05 發表
Melvita, nabelle都有有機止汗劑,我而家用緊melvita走珠止汗劑,大家可一試



...
m牌幾多錢




男爵府

積分: 6081


19#
發表於 12-5-5 02:40 |只看該作者

回覆 回覆:RockMusicLover的帖子

u could also try the roll on deodorant from l'occitane. its free from aluminum salt too!! i bought it in hk and im fine with my sensitive skin!





男爵府

積分: 6081


18#
發表於 12-5-5 02:36 |只看該作者

引用:我今日去biotherm 專櫃,d小姐話佢地冇呢隻

原帖由 妹妹媽媽 於 12-04-29 發表
我今日去biotherm 專櫃,d小姐話佢地冇呢隻產品喎
i use this

http://m.boots.com/mt/www.boots.com/en/Biotherm-Deo-Pure-Ecocert-Roll-On-75ml_869096/

But i bought it in UK... i saw it in HK before..





大宅

積分: 4617


17#
發表於 12-5-5 01:51 |只看該作者
我無噴香水,止汗劑照用,驚自己有汗味

我好少出汗,但是夏天唔擦止汗劑驚失禮人


大宅

積分: 2155


16#
發表於 12-5-5 01:15 |只看該作者

回覆:有左BB可以噴香水/止汗劑嗎?

Melvita, nabelle都有有機止汗劑,我而家用緊melvita走珠止汗劑,大家可一試




複式洋房

積分: 202


15#
發表於 12-5-5 01:11 |只看該作者
香水裡面ge麝香成份, 聽講會影響BB發育呢...

我之前每日都有噴開香水, 但有左BB之後都唔敢再噴...


男爵府

積分: 6044

BK Milk勳章


14#
發表於 12-4-30 00:07 |只看該作者

回覆:妹妹媽媽 的帖子

我係莎莎買crystal,買左支細既$28試,晚上沖完涼濕水用暫時都keep到一日




大宅

積分: 2220


13#
發表於 12-4-29 23:05 |只看該作者

引用:我用止汗晶 +

原帖由 小龍寶寶 於 12-04-28 發表
我用止汗晶
邊隻牌子?邊度可買?




大宅

積分: 2220


12#
發表於 12-4-29 23:05 |只看該作者

回覆:RockMusicLover 的帖子

我今日去biotherm 專櫃,d小姐話佢地冇呢隻產品喎mouth:




大宅

積分: 1966


11#
發表於 12-4-29 15:17 |只看該作者
我係MAMABB shop 買左隻止汗濟係專for 孕婦用,$99
你地上網再search 下啦


別墅

積分: 761


10#
發表於 12-4-29 14:43 |只看該作者

回覆:小龍寶寶 的帖子

但止汗晶好貴,Fancl賣300幾元




男爵府

積分: 5569


9#
發表於 12-4-29 13:54 |只看該作者
我用止汗水晶, 但吾知大熱時止吾止到啦?
其餘果D...都吾敢用, 始終安全為上.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo