懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3060


1#
發表於 12-4-30 07:07 |只看該作者
請問廣華抑或是聯合的婦產科較好?

邊一間排到 OSCAR 及照結構的機會較高?


大宅

積分: 2989


29#
發表於 12-5-7 16:02 |只看該作者

回覆:yanbeebee 的帖子

Yeah!




男爵府

積分: 7778


28#
發表於 12-5-7 15:46 |只看該作者

引用:回覆+yanbeebee+的帖子 我一次0930,一次

原帖由 KiTkIt2009 於 12-05-07 發表
回覆 yanbeebee 的帖子

我一次0930,一次係0935,希望唔洗等太耐啦~
咁即係有機會撞到




大宅

積分: 2989


27#
發表於 12-5-7 15:20 |只看該作者
回覆 yanbeebee 的帖子

我一次0930,一次係0935,希望唔洗等太耐啦~


男爵府

積分: 7778


26#
發表於 12-5-7 15:12 |只看該作者

引用:回覆+yanbeebee+的帖子 我約咗20/5照,以

原帖由 KiTkIt2009 於 12-05-07 發表
回覆 yanbeebee 的帖子

我約咗20/5照,以上個M第一日計應該多個7w,不過個胎如無意外係細過。上胎我係大約 ...
我廣華兩日都係晨早九點!




大宅

積分: 2989


25#
發表於 12-5-7 14:58 |只看該作者
回覆 yanbeebee 的帖子

我約咗20/5照,以上個M第一日計應該多個7w,不過個胎如無意外係細過。上胎我係大約6w去照,都睇到閃閃呀!


男爵府

積分: 7778


24#
發表於 12-5-7 14:54 |只看該作者

引用:回覆+yanbeebee+的帖子 我未睇私家婦產科

原帖由 KiTkIt2009 於 12-05-07 發表
回覆 yanbeebee 的帖子

我未睇私家婦產科,因為想照超聲波時可以睇埋心跳,所以未知,不過好肯定係啱啱有 ...
哦,但預計呢?
我18/5睇私家照驗驗,啱啱7 weeks
希望照到




大宅

積分: 2989


23#
發表於 12-5-7 14:53 |只看該作者
回覆 yanbeebee 的帖子

我未睇私家婦產科,因為想照超聲波時可以睇埋心跳,所以未知,不過好肯定係啱啱有咗。呢胎係我第二胎,我第一胎都係廣華生。


男爵府

積分: 7778


22#
發表於 12-5-7 14:36 |只看該作者

引用:回覆+yanbeebee+的帖子 我同你個booking完

原帖由 KiTkIt2009 於 12-05-07 發表
回覆 yanbeebee 的帖子

我同你個booking完全一樣呢!
咁你預產期係幾時呀?




大宅

積分: 2989


21#
發表於 12-5-7 14:14 |只看該作者
回覆 yanbeebee 的帖子

我同你個booking完全一樣呢!


大宅

積分: 3060


20#
發表於 12-5-2 23:40 |只看該作者
多謝大家嘅回應!

我結果今日去左廣華登記,因為老公話廣華交通方便D、近佢公司多D

今日我都排到早期唐氏篩查,至於照結構,預左冇得照,要出去私家自己照 ...


大宅

積分: 4866


19#
發表於 12-5-2 23:38 |只看該作者
Sana2010 發表於 12-4-30 07:07
請問廣華抑或是聯合的婦產科較好?

邊一間排到 OSCAR 及照結構的機會較高?

廣華都幾多人GA,不過我覺得D姑娘幾好,同埋幾有效率,我4月30日抽血驗血糖今日已經收到電話話唔PASS,然後俾個期我要去做糖水TEST,只於OSCAR同結構呢,因為我本身有心漏所以我兩胎佢都安排俾我做,大唔大機會就真係唔知了


複式洋房

積分: 279


18#
發表於 12-5-2 23:34 |只看該作者

回覆:wingschoi 的帖子

我第一次產檢12W2day亦都是呢日做埋唐氏!個人認為應該一樣,因為雖然分開兩個醫生,但是唐氏做左超聲波,產檢只是聽心肺!6月7做結構,唔知算唔算第二次產檢?




大宅

積分: 2198


17#
發表於 12-5-2 16:49 |只看該作者
Candy咔咔 發表於 12-4-30 23:08
我現在14W,在聯合登記,不是高齡但5月17已做唐氏,6月7比我做結構,姑娘好細心!



...
結構是否產檢會做埋??


大宅

積分: 2090


16#
發表於 12-5-1 00:34 |只看該作者

引用:我今日去廣華排到早期唐氏,產檢就遲咗d!

原帖由 nganet 於 12-04-30 發表
我今日去廣華排到早期唐氏,產檢就遲咗d!不過你都會去私家做產檢,因為政府有d求其!所以我個人認為book到 ...
我都係今日去!都有早期吖!



無lala~做o左龍媽媽~


男爵府

積分: 7778


15#
發表於 12-5-1 00:28 |只看該作者

引用:以我最後經黎睇就5w6d,排到6月18日做唐氏

原帖由 nganet 於 12-04-30 發表
以我最後經黎睇就5w6d,排到6月18日做唐氏檢查!8月7日第一次做產檢!
我今日都去左廣華排,26/6 Oscar,9/8第一次產檢!




複式洋房

積分: 279


14#
發表於 12-4-30 23:08 |只看該作者

回覆:Sana2010 的帖子

我現在14W,在聯合登記,不是高齡但5月17已做唐氏,6月7比我做結構,姑娘好細心!




大宅

積分: 1532


13#
發表於 12-4-30 22:40 |只看該作者

回覆:Sana2010 的帖子

以我最後經黎睇就5w6d,排到6月18日做唐氏檢查!8月7日第一次做產檢!




伯爵府

積分: 19911

BK Milk勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-4-30 22:35 |只看該作者

引用:聯合好,廣華太多人排,有人第-次產檢已排

原帖由 小李 於 12-04-30 發表
聯合好,廣華太多人排,有人第-次產檢已排到19週,唐氏都miss左。
我係聯合做檢查,平均45min已可以到我檢 ...
今天做Oscar,等左三個hrs
But the doctor is




大宅

積分: 3060


11#
發表於 12-4-30 22:28 |只看該作者
回覆 Karygigi 的帖子

請問 oscar 是在登記時已排期,抑或是第一次產檢才排期?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo