自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14938

開心吸收勳章 玩具勳章 趣教勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 12-4-30 14:12 |只看該作者
1/6出發..

有無人可以俾d idea點plan個行程 (有一個成3歲既小朋友)

thanks
ToBy GiNNy VinCent


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


31#
發表於 12-4-30 19:14 |只看該作者

四日三晚台北之旅

貓空及動物園預一日。baby boss最好朝早一開就入去玩,因好多人,好多野排。



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


30#
發表於 12-4-30 18:29 |只看該作者

引用:Quote:susi1024169+發表於+12-4-30+16:18+

原帖由 我想生三個 於 12-04-30 發表
係呢,租車大概幾錢日呀??
唔平嫁,成3000台幣,不過司機好似導遊咁,去唔同景點會講解埋景點既歷史,同埋有好多地方係要有車或者坐的士先去到,咩南雅奇岩/有個乜乜遺址/黃金瀑布/陰陽海等等~自己去會好麻煩




大宅

積分: 1023


29#
發表於 12-4-30 17:19 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

我復活節去六福好似悶悶地,反而小人國都幾好玩,睇動物就木柵多D





珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


28#
發表於 12-4-30 17:11 |只看該作者
打算去邊台中北南??
個個地方都5同玩..

我就自己plan左今年行程

貓空檻車-->有個木柵動物圓(都可以玩足一day)
9份-->淡水--->西門町甘
仲有d未諗好

好睇你個人想去邊


大宅

積分: 3161


27#
發表於 12-4-30 17:07 |只看該作者

四日三晚台北之旅

九份搭車去好遠的!
小朋友去六福村,有動物睇!有野玩!




大宅

積分: 1023


26#
發表於 12-4-30 17:07 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

去木柵動物園同坐貓空纜車啦,坐捷運好方便




男爵府

積分: 5093


25#
發表於 12-4-30 17:03 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

淡水都好易去




男爵府

積分: 5093


24#
發表於 12-4-30 17:02 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

如果六福莊太遠,可以去木棣動物園,貓空旁,可以慢慢行,一日去北投住旅館(春天ok,可以係房浸,又可以戶外浸一次,酒店晚餐唔貴,都好食),呢兩個地方捷運可以到,車程短




禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 12-4-30 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14938

開心吸收勳章 玩具勳章 趣教勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-4-30 16:30 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

thanks all



ToBy GiNNy VinCent


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


21#
發表於 12-4-30 16:18 |只看該作者

引用:Quote:susi1024169+發表於+12-4-30+16:09+

原帖由 我想生三個 於 12-04-30 發表
我坐火車去,好舒服,不過班次比較少同要轉車.架火車係懷舊果種,仲有拱門,好有特色.
...
我地就係見班次少,同埋我地係月頭復活節假去,超級多人去,我地包車司機都話果幾日做到無停手,勁多香港人去,經過火車站都迫滿人,如果帶住隻仔去搭火車實迫c左如果淡季去我都會選擇搭火車,特色d~




珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


20#
發表於 12-4-30 16:13 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

我地月頭,
第一日去永康街,西門町行下食下,夜晚去饒河街夜市
第二日包車去9份>十份>基隆夜市
第三日去北投浸溫泉+淡水行行食食,宵夜士林夜市
第四日陪仔去babyboss玩玩左成日,夜晚食渡小月,宵夜係附近既東區粉圓
第五日係早機走,所以都係4日4夜既行程




禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-4-30 16:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39609

環保接龍勳章


18#
發表於 12-4-30 16:12 |只看該作者
8月我都會去台北四日三夜
Plan 左去動物園+貓空纜車,兒童育樂中心,baby boss 或小人國

你可以參考下!

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


17#
發表於 12-4-30 16:09 |只看該作者

引用:Quote:Karen124+發表於+12-4-30+14:52+十分

原帖由 我想生三個 於 12-04-30 發表
睇下小朋友幾大,如果太細就真係去邊都辛苦同唔方便.
我月頭去完9份十份,已經包車車我地去,我仔7歲都ok ,但我反而有d暈車浪,山路多彎又長車程,太細既小朋友真係未必頂得到




伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


16#
發表於 12-4-30 16:05 |只看該作者
recommend going 六福村, can see animal, riding horses & camels, feeding horse, goats..... can play games as well, must like la!

Zoo is also very good, but better to take cable car as well, cheap and good. Can take MTR go there, very conveniences!

Eating..... can try all you can eat BBQ, Hot pot (around NT500 = HK$135), very good!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 12-4-30 14:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5675

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-4-30 14:52 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-4-30 14:46
唔好去士林夜市,d野好難食.我自己就次次都去故宮博物館,因爲我係博物館迷,但未必人人鍾意睇古董.

十份我上 ...

十分同九分其實都唔錯呀!!!
不過有小朋友去又唔drive就好似辛苦左d
Never Too Late!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 12-4-30 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo