美容扮靚

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   15


翡翠宮

積分: 78964


1#
發表於 12-4-30 15:42 |只看該作者
我會keep住影相記錄,幫我打氣啦!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


子爵府

積分: 14008

陪月勳章


120#
發表於 12-7-17 02:13 |只看該作者
aking 發表於 12-7-16 23:12
其實同gel glus有咩分別?
from官網
yellow cream適用於雀斑、色斑及色素沉澱
功效含高濃度22.5%退斑成份(熊果素萃取液、麴酸、桑樹精華及甘草精華)
比傳統去斑成份高5倍,是目前市面上極高濃度的退斑產品
絕無Hydroquinone成份,可長期使用
調節Melanin biosynthesis 黑色素生成作用
可抑制Tyrosinase,有減退色斑作用

gel plus係去死皮同收毛孔, 印都幫到啲嘅, 斑就唔得啦
今朝開咗個post, 睇咗一次, 呀女瞓哂覺想開嚟睇吓, 點知去咗待查, 最好認真咁查, 唔好掉埋一邊就算呀!!!!!!!!!!!
我未必會睇返哂d forum, 你哋可以pm我


男爵府

積分: 9326

醒目開學勳章 畀面勳章


119#
發表於 12-7-16 23:16 |只看該作者

引用:其實同gel+glus有咩分別? +

原帖由 aking 於 12-07-16 發表
其實同gel glus有咩分別?
gel plus應該去唔到斑架....我啲朋友話去死皮就ok




大宅

積分: 4469


118#
發表於 12-7-16 23:12 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

其實同gel glus有咩分別?





大宅

積分: 1034


117#
發表於 12-7-15 09:27 |只看該作者
我都覺得淡佐好多啵..


翡翠宮

積分: 78964


116#
發表於 12-7-12 20:08 |只看該作者

pls check inbox

ck81129 發表於 12-7-11 15:14
樓主可否PM 我, 本人好多斑斑..... 想解決佢好耐..請問係邊到買?.. Thank ...

世上已無安樂土,人人以傷人為樂


別墅

積分: 987


115#
發表於 12-7-11 15:14 |只看該作者
carng.ng 發表於 12-4-30 15:42
我會keep住影相記錄,幫我打氣啦!
樓主可否PM 我, 本人好多斑斑..... 想解決佢好耐..請問係邊到買?.. Thank


別墅

積分: 987


114#
發表於 12-7-11 15:12 |只看該作者
本帖最後由 ck81129 於 12-7-11 15:13 編輯


翡翠宮

積分: 78964


113#
發表於 12-7-11 12:57 |只看該作者

引用:咁幾時搽yellow+cream+? +

原帖由 JOLA_CC 於 12-07-11 發表
咁幾時搽yellow cream ?
係喎!生命水之後



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


別墅

積分: 665


112#
發表於 12-7-11 09:16 |只看該作者

回覆:carng.ng 的帖子

咁幾時搽yellow cream ?




翡翠宮

積分: 78964


111#
發表於 12-7-11 07:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kitty.chan22+於+12-07-11+發

原帖由 JOLA_CC 於 12-07-11 發表
Me 2! 樓主可唔可以分享下護膚程序?我自己就用完hitachi之後,night cream 之前。



...
卸妝油>洗臉泡>toner>生命水>美白精華>眼霜及面霜>防曬>bb cream,搽好多嘢!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 9326

醒目開學勳章 畀面勳章


110#
發表於 12-7-11 02:31 |只看該作者

最新相!用剩第二支半支+ +

原帖由 carng.ng 於 12-07-10 發表
最新相!用剩第二支半支
我覺得有淡到wo,同埋成塊面個tone都白淨左,努力呀




別墅

積分: 665


109#
發表於 12-7-11 01:12 |只看該作者

引用:我都覺得淡左喎~ +

原帖由 kitty.chan22 於 12-07-11 發表
我都覺得淡左喎~
Me 2! 樓主可唔可以分享下護膚程序?我自己就用完hitachi之後,night cream 之前。




複式洋房

積分: 284


108#
發表於 12-7-11 00:02 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

我都覺得淡左喎~




別墅

積分: 860


107#
發表於 12-7-10 23:49 |只看該作者

carng.ng 的帖子

最新呢張好似淡左唔少啵
加油




男爵府

積分: 9326

醒目開學勳章 畀面勳章


106#
發表於 12-7-10 23:15 |只看該作者

版主 的帖子

我幫朋友買都係$38x,咁咪平好多?!!不過可能我係熟客仔,會有折




翡翠宮

積分: 78964


105#
發表於 12-7-10 20:48 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

最新相!用剩第二支半支
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


104#
發表於 12-7-10 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carng.ng+於+12-07-09+發表的

原帖由 lypoon 於 12-07-10 發表
用緊第幾支?
第二



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


103#
發表於 12-7-10 08:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lypoon+於+12-07-09+發表恕我

原帖由 carng.ng 於 12-07-09 發表
的確唔明顯,但係對於我呢啲「嚴重病徵人士」淡少少已經好開心!
用緊第幾支?




翡翠宮

積分: 78964


102#
發表於 12-7-9 22:50 |只看該作者

引用:恕我直言,完全唔覺樓主D皮膚有分別/改善

原帖由 lypoon 於 12-07-09 發表
恕我直言,完全唔覺樓主D皮膚有分別/改善
的確唔明顯,但係對於我呢啲「嚴重病徵人士」淡少少已經好開心!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo