自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4350


1#
發表於 12-5-5 14:24 |只看該作者
本帖最後由 emmamama38 於 12-6-26 23:57 編輯






珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-5-5 14:52 |只看該作者

回覆:4個月大bb 4日冇便便

飲返D水,可能天氣熱出汗多




大宅

積分: 2433


5#
發表於 12-5-5 14:36 |只看該作者
我個B果時都係人奶+奶粉成個星期先有便便,OK喎!無便秘,放心啦!


大宅

積分: 2955

大廚勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-5-5 14:32 |只看該作者
飲人奶有可能唔係日日有便便的, 我個仔之前都係咁, 4-5日都冇同佢睇醫生, 醫生話係正常的, 因為佢吸收晒, 佢飲食正常就冇問題


水晶宮

積分: 52056


3#
發表於 12-5-5 14:28 |只看該作者
幫佢按摩吓個肚仔, 等佢啲腸郁好啲?
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


翡翠宮

積分: 76224


2#
發表於 12-5-5 14:26 |只看該作者

回覆:4個月大bb 4日冇便便

有冇試過煲米水 然後用米水沖奶




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo