自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5023


1#
發表於 12-5-7 23:06 |只看該作者
好多人都話大肚就唔好染頭髮,但我相熟的髮型師朋友,佢話都會有大肚婆貪靚揾佢染髮!你哋有冇試過大肚時染髮?自己染?還是去髮型屋染呢?




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 12-5-8 19:21 |只看該作者

回覆:大肚婆染髮

唔好染住




珍珠宮

積分: 36938

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-5-8 19:18 |只看該作者

回覆 回覆:tamama_babyyan的帖子





http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


男爵府

積分: 7348

陪月勳章


25#
發表於 12-5-8 19:14 |只看該作者
想染返好耐, 而家上黑下金~

不過諗諗下而家大部分時間係屋企

染黎比鬼睇


男爵府

積分: 5023


24#
發表於 12-5-8 19:06 |只看該作者

回覆:大肚婆染髮

其實大部分大肚mami都好小心,始終唔想有咩事影響bb!




大宅

積分: 4474


23#
發表於 12-5-8 07:25 |只看該作者

回覆:大肚婆染髮

一定忍。只是10個月,好過影響小朋友一世!!



:-P :-D :-) ;-)


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


22#
發表於 12-5-8 07:25 |只看該作者

引用:我幾年前不知有些是天然的,所以大肚時又自

原帖由 mylove寶貝 於 12-05-07 發表
我幾年前不知有些是天然的,
所以大肚時又自己或外出染過幾次!
邊關事




子爵府

積分: 13415


21#
發表於 12-5-8 07:22 |只看該作者

引用:最好唔染啦 你忍都係十個月,有咩事佢就成

原帖由 tamama_babyyan 於 12-05-07 發表
最好唔染啦
你忍都係十個月,有咩事佢就成世
乖~忍吓啦
啱,唔怕一萬,最怕萬一




男爵府

積分: 5023


20#
發表於 12-5-8 07:13 |只看該作者

回覆:大肚婆染髮






禁止訪問

積分: 19566


19#
發表於 12-5-8 01:28 |只看該作者

回覆:大肚婆染髮

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1860


18#
發表於 12-5-8 00:42 |只看該作者

回覆:大肚婆染髮

大肚時想去電髮,但個髮型師叫我唔好整,佢話始終都係化學嘢,而且無證據證明100%安全,叫我唔好整住。嗰次就咁剪短就算啦




男爵府

積分: 9089


17#
發表於 12-5-8 00:13 |只看該作者
制唔過,始終都係化學品,就算係純天然物料,點知會唔會對大肚婆有不良反應


男爵府

積分: 8287


16#
發表於 12-5-8 00:00 |只看該作者

引用:好多人都話大肚就唔好染頭髮,但我相熟的髮

原帖由 meimei_didi 於 12-05-07 發表
好多人都話大肚就唔好染頭髮,但我相熟的髮型師朋友,佢話都會有大肚婆貪靚揾佢染髮!你哋有冇試過大肚時染 ...
唔會染住,等B仔出世兼坐滿月後先扮靚靚,只係忍一年時間好快過,唔通想佢痛苦一世mouth:




珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-5-7 23:59 |只看該作者
我大肚時有自己染過一次


伯爵府

積分: 16229


14#
發表於 12-5-7 23:55 |只看該作者

大肚婆染髮

忍下啦晤好染髮电髮
影響係BB..




珍珠宮

積分: 37590

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 12-5-7 23:40 |只看該作者

回覆 回覆:meimei_didi的帖子

我相熟既髮型師都話大肚唔好染髮,始終頭皮都可能有影響,所以我大肚時都冇染過,無謂有事先後悔




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


12#
發表於 12-5-7 23:33 |只看該作者

回覆:大肚婆染髮

我啱啱有去咗染過一次,B女D頭髮都係啡色,真係唔知有冇關




男爵府

積分: 5023


11#
發表於 12-5-7 23:29 |只看該作者

引用:我幾年前不知有些是天然的,所以大肚時又自

原帖由 mylove寶貝 於 12-05-07 發表
我幾年前不知有些是天然的,
所以大肚時又自己或外出染過幾次!





大宅

積分: 1158

好媽媽勳章


10#
發表於 12-5-7 23:17 |只看該作者
我幾年前不知有些是天然的,
所以大肚時又自己或外出染過幾次!

我小朋友現在D頭髮不是全黑的,而且仲有自然的啡highlight
不過我唔sure我小朋友係天生的還是關我大肚時染髮事!
現在是一個迷!


男爵府

積分: 5023


9#
發表於 12-5-7 23:16 |只看該作者

回覆:大肚婆染髮

漏咗申報Tim!禾自己大肚果陣都唔敢染,只不過同個朋友傾開,先再上黎問下各位mj有冇試過咋!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo