自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4076


1#
發表於 12-5-11 21:40 |只看該作者
成日來香港搶搶搶,仲要係奉旨!乜都要欏到盡,一個人攞到單程証,全家跟住來,房屋,醫療,教育乜都搶,仲認為係自己福利!
分到間大公屋,就當係渡假屋,鍾意就黎住下,大部分時返上去歎世界!

:;pppp:




翡翠宮

積分: 87423


24#
發表於 12-5-12 13:18 |只看該作者

引用:成日來香港搶搶搶,仲要係奉旨!乜都要欏到

原帖由 superbaby1108 於 12-05-11 發表
成日來香港搶搶搶,仲要係奉旨!乜都要欏到盡,一個人攞到單程証,全家跟住來,房屋,醫療,教育乜都搶,仲 ...
老實講,對於我黎講一見到b 6呢個名稱已經覺得非常厭惡,佢地比我的感覺係為左錢乜都做得出,個腦就成日諗埋d衰野,女有女賤,女既就搶人老公,成日想嫁黎hk,以為有得過少奶奶生活,男有男衰,男既就做埋d犯法野,成日都睇到新聞話佢地整埋d黑心食品,做假就最叻,而且佢地又厚面皮,錯都係人地錯,自己永遠是對的,但其實理性話我知b 6有好有唔好,因為以我以前教幼稚園為例,之前教過一間國際幼稚園,我唔係有階級觀念,但明顯個度的家長係有文化好多,即使係聽得出有口音既新移民,雖然有少部份係老夫少妻,但佢地無攞綜緩,亦睇得出比好多心機教小朋友,即使學校有全日班佢地都唔會倚賴學校,仍為既然自己無返工,小朋友無需要返全日,而且會好肯接受老師的意見,又有禮貌;但另外個間屋邨學校就完全唔係個回事,成間學校8成係新移民,d家長質素超低,攞綜緩仲係咁生3-4個,老師問佢地有關小朋友的野,竟然可以答老師唔知要問嫲嫲,但佢地無返工架喎,好似老師比佢地更緊張d小朋友,成日就幾個c 9打扮到花枝招展咁去飲茶,但d小朋友就呢呢啡啡,頭又唔疏面又唔洗,d眼屎口水積見到都唔開胃,大部份都擺個小朋友係學校讀全日班,連星期六都唔放過,總之學校有開門就擺佢地返學,唔到最遲一刻都唔黎接佢地,一放假就呻辛苦,好憎呢d新移民家長:;pppp:




別墅

積分: 600


23#
發表於 12-5-12 13:07 |只看該作者

回覆:對B6的觀感

我今日喺上水火車站架𨋢到,隔離果架b車(入面有兩個著校服嘅4.5歲女童),我個囡一歲,一入架𨋢就伸手過黎搶我囡b車入面啲玩具,佢呀媽仲要大聲喝佢個女,嚇到我個女喊到出唔到聲、之後個小朋友俾呀媽話發脾氣又尖叫,我個囡就仲驚!呢個時候我個囡已經喊到顛哂,佢果兩個就若無其事食面包!我話果個B6婆,叫佢收聲,唔好嚇親我個女,佢話""""你個囡喊到禁大聲嚇親我"""""!




伯爵府

積分: 16360


22#
發表於 12-5-12 12:57 |只看該作者

回覆:對B6的觀感

反感





大宅

積分: 1127


21#
發表於 12-5-12 12:56 |只看該作者

回覆:對B6的觀感

有質素的B6 太多,可能你們遇不到。




子爵府

積分: 13088


20#
發表於 12-5-12 12:54 |只看該作者
我是被某些大6人害的受害者,所以我非常憎恨果D大6人憎到想佢地快D死.(我係咁毒架,針唔拮到肉唔知痛.)其實HK人都是有直接同簡接受大6人壞處影響.


禁止訪問

積分: 1104


19#
發表於 12-5-12 12:07 |只看該作者

對B6的觀感

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13996


18#
發表於 12-5-12 12:05 |只看該作者

引用:四個字........貪 亂 臭 嘈

原帖由 貝貝 於 12-05-11 發表
四個字........貪 亂 臭 嘈





公爵府

積分: 29932


17#
發表於 12-5-12 11:58 |只看該作者
本帖最後由 yk8ky 於 12-5-12 12:04 編輯
angelic 發表於 12-5-11 21:58
無文化, 無禮貌, 無家教, 無賴



B6 煌蟲, 垃圾, 貪錢, 打尖, 聲大夾惡, 周圍 All, 偷呃拐騙, 呃香港身份證, 呃錢, 騙香港 c 蠢男感情, 生仔吾比錢, cheap 精, 狐狸精
.................................




http://www.youtube.com/watch?v=cZWv8p54FMQ


大宅

積分: 3014


16#
發表於 12-5-11 23:16 |只看該作者


伯爵府

積分: 18908


15#
發表於 12-5-11 22:49 |只看該作者

回覆:對B6的觀感






珍珠宮

積分: 43732


14#
發表於 12-5-11 22:46 |只看該作者


大宅

積分: 1016


13#
發表於 12-5-11 22:36 |只看該作者
唉, 大家香港人, 佢地係點, 心照啦...講得多都"沉", 無可救藥


禁止訪問

積分: 73927


12#
發表於 12-5-11 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6463

hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-5-11 22:32 |只看該作者

回覆:對B6的觀感

非一般正常人可以形容佢地,差無可差!




珍珠宮

積分: 32521

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-5-11 22:30 |只看該作者


大宅

積分: 4745

畀面勳章


9#
發表於 12-5-11 22:28 |只看該作者

回覆:對B6的觀感

就係因為佢地,我地香港人無啖好食




水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 12-5-11 22:15 |只看該作者
非筆墨可形容

點評

無望    發表於 12-5-12 12:29


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-5-11 22:14 |只看該作者
回覆 superbaby1108 的帖子

貪..搶..貪..搶..貪..搶..貪..搶..貪..搶..貪..搶..貪..搶..貪..搶..貪..搶..貪..搶..貪..搶..


男爵府

積分: 9471


6#
發表於 12-5-11 22:03 |只看該作者

回覆:對B6的觀感

極之討厭




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo