烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8104

睛靈勳章


1#
發表於 12-5-12 13:23 |只看該作者
我見1L$40咁平,所以買左盒,但開左可以存放幾耐?




大宅

積分: 4675


3#
發表於 12-5-12 15:35 |只看該作者

引用:我見1L$40咁平,所以買左盒,但開左可以存

原帖由 肥妹b 於 12-05-12 發表
我見1L$40咁平,所以買左盒,但開左可以存放幾耐?
2-3weeks都ok,但睇你做乜啦,如要打起用,通常我唔會超過1week.




複式洋房

積分: 124


2#
發表於 12-5-12 14:17 |只看該作者

忌廉儲存

好似7曰~ 用之前聞下有冇變壞啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo