自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1444


1#
發表於 12-5-14 11:30 |只看該作者
C6去睇牙醫,醫生話佢隻智慧牙要剝,盛惠五千大元!聽到嚇咗一跳,乜而家啲通脹真係高得咁緊要??



點評

蜆介鯪魚球  http://www.ppdh.org.hk/b5/teaching.htm  發表於 12-5-14 17:07


男爵府

積分: 7323


45#
發表於 12-5-18 11:22 |只看該作者
一次可以剝幾多隻架? 我有3隻出緊, 每年都會痛一次, 真係想把心一橫剝左佢, 但又驚


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


44#
發表於 12-5-18 10:49 |只看該作者

引用:C6去睇牙醫,醫生話佢隻智慧牙要剝,盛惠五

原帖由 buffalo_wings 於 12-05-14 發表
C6去睇牙醫,醫生話佢隻智慧牙要剝,盛惠五千大元!聽到嚇咗一跳,乜而家啲通脹真係高得咁緊要??:sickmil ...
早兩三年開刀脫$2xx




男爵府

積分: 6237

2018復活節勳章


43#
發表於 12-5-18 10:45 |只看該作者
我個牙醫話如果隻牙一d都出唔到, 要開刀會貴, 價錢視乎牙醫開既價, 但如果隻牙已經出左部份, 剝就平好多, 我兩隻都係出左部份, 每隻$800, 電:27143000 高X春
好多人睇, 要預約的....


禁止訪問

積分: 1254


42#
發表於 12-5-18 10:38 |只看該作者

引用:我識個人剝一隻要$8000添 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


41#
發表於 12-5-18 10:38 |只看該作者

剝智慧牙

我3年前開刀剝$2000




禁止訪問

積分: 1254


40#
發表於 12-5-18 10:37 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5675

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 12-5-18 10:34 |只看該作者
buffalo_wings 發表於 12-5-14 11:30
C6去睇牙醫,醫生話佢隻智慧牙要剝,盛惠五千大元!聽到嚇咗一跳,乜而家啲通脹真係高得咁緊要??:sickmil ...

會唔會因為好難剝? 倒生against前面隻牙
Never Too Late!


別墅

積分: 830


38#
發表於 12-5-18 10:32 |只看該作者

引用:我打去問,佢話開刀要$2600-$5000!+駛唔駛

原帖由 buffalo_wings 於 12-05-18 發表
我打去問,佢話開刀要$2600-$5000! 駛唔駛咁貴呀!救命!
有無講點解要咁貴嘅?我之前係二千一隻。




大宅

積分: 1444


37#
發表於 12-5-18 10:23 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

我打去問,佢話開刀要$2600-$5000! 駛唔駛咁貴呀!救命!




象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 12-5-15 04:08 |只看該作者
cooking^^mama 發表於 12-5-14 13:48
五千咁貴,我聽過最貴二千八
個個係咪我呀?

我2005年剝要2800,因為要開刀,照X光,麻醉針都打咗4支,包埋藥同拆線,盛惠2800-


禁止訪問

積分: 1227


35#
發表於 12-5-15 01:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40292


34#
發表於 12-5-15 01:17 |只看該作者

回覆 回覆:buffalo_wings的帖子

兩年前 500蚊就咁簡單拔




伯爵府

積分: 15439


33#
發表於 12-5-15 00:51 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

上個月剝左一隻,3百幾連藥,但好full booking




別墅

積分: 909


32#
發表於 12-5-15 00:47 |只看該作者
二千樓下is ok


大宅

積分: 2908

BK Milk勳章


31#
發表於 12-5-14 23:48 |只看該作者

剝智慧牙

我上2個月剝咗左邊上下2隻智慧牙,加1隻已蛀咗嘅大牙,3隻計埋都係$2700.個牙e喺10分鐘內Ko哂3隻.最緊要係唔痛




大宅

積分: 2458


30#
發表於 12-5-14 23:33 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

Where is the dentist?




珍珠宮

積分: 42535


29#
發表於 12-5-14 23:25 |只看該作者
我試過在中環開刀剝兩隻,真係過萬元。


大宅

積分: 1905


28#
發表於 12-5-14 18:24 |只看該作者

剝智慧牙

我果次係經私家牙醫轉介的,因佢話牙根太近神經線,要收7千大元,佢話想平可以寫纸比人做教學,不過就真係..,個妹妹仔學生照X光要三次才成功




大宅

積分: 1444


27#
發表於 12-5-14 17:17 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

我估應該要開刀,因為生晌下排。今日比醫生睇一睇比咗啲消炎藥都要收$360




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo