自由講場

跳至

首頁
12345...13

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


1#
發表於 12-5-16 08:51 |只看該作者
本帖最後由 cloudwingwing 於 12-5-16 12:25 編輯

理財版有位新媽媽話自己家庭月入8萬, 扣除哂她所說的支出
每月都有3萬幾4萬
仲好意思問人應唔應付到bb
如果你日日俾燕窩佢食, 乜都買名牌子, 梗係應付唔到


http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4986254&extra=page%3D1


見好多媽媽回應, 但原來8萬蚊一個月都話唔係好多
唔怪得連陳振窿都話自己好窮, 得番7億

點評

sillything    發表於 12-5-16 23:24
chujai2005    發表於 12-5-16 22:52
joan0807    發表於 12-5-16 22:23
l.wendy.l    發表於 12-5-16 21:51
CherrieCeci    發表於 12-5-16 21:27
kiu1112    發表於 12-5-16 18:42
多可靚媽    發表於 12-5-16 18:15
joycehang41010    發表於 12-5-16 15:51
fanny_mama    發表於 12-5-16 15:33
cherielady  mouth:  發表於 12-5-16 15:19
kawai120  sad  發表於 12-5-16 14:20
milktealai  mouth:  發表於 12-5-16 14:04
Chowying    發表於 12-5-16 13:45
imanicegirl    發表於 12-5-16 13:30
pigpigyy    發表於 12-5-16 13:28
KMCARMEN    發表於 12-5-16 13:18
t18    發表於 12-5-16 13:15
sunaru    發表於 12-5-16 13:03
patmama    發表於 12-5-16 12:43
kidskaren    發表於 12-5-16 12:21
smallbowlland    發表於 12-5-16 11:54
topkidsmom    發表於 12-5-16 11:43
topkidsmom    發表於 12-5-16 11:43
milk2008hk    發表於 12-5-16 11:05
wong191    發表於 12-5-16 10:46
961123    發表於 12-5-16 10:28
alicialee1210    發表於 12-5-16 10:04
ipodbaby_123  依佢咁講好多人都唔駛生啦,咁要有陳慧琳咁有錢才生  發表於 12-5-16 10:01
luck_tang    發表於 12-5-16 09:56


禁止訪問

積分: 2409


245#
發表於 12-5-18 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12417

畀面勳章


244#
發表於 12-5-17 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21308


243#
發表於 12-5-17 11:34 |只看該作者

引用:Quote:華美 發表於 12-5-16 23:17 下? 4萬

原帖由 chocolatetam 於 12-05-17 發表
洗唔洗就唔知, 佢o的仔女應該有做part time 幫補下的,係外國邊讀邊做好正常,不過呢對父母平時好慳。
...
所以話個個人唔同囉,比著我就供唔到,我揾八萬都供唔到,6299用緊一截,至於半供讀係咪好正常我覺得見仁見智,已經自己唔喺身邊管教,仲要出去做嘢唔知識咩人,講真,part time多數係餐廳,有幾何係寫字樓。如果係女仔更加唔想啦。





禁止訪問

積分: 15254


242#
發表於 12-5-17 10:47 |只看該作者

引用:回覆+小艾美+的帖子 哈哈,+我朋友未離婚前

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14651

牛年勳章 BK Milk勳章


241#
發表於 12-5-17 10:28 |只看該作者
回覆 小艾美 的帖子


哈哈, 我朋友未離婚前同老公都係2個加埋都每月成20, 一年去幾次法國, 歐州自由行, 都洗唔少錢……

又唔洗比錢父母, 淨係得一個B,
連供樓, 都話唔夠洗啦......


大家試諗下, 佢地行出來既行頭全身加埋都過幾皮, 手袋同鞋都用HerXXX, LB, CHEAP平日出街既都菇池, Bxxxberry

B啲衫都要專程去日本, 英國買…….


出街食飯, 又真係要去酒店中菜, 西餐, 最平都要去啲有名中菜, 美國餐廳......


最可愛係我朋友, 話唔希望個B咁物質…..希望佢有個快樂純真既童年, 但係又要個B知到金錢既重要, 所以佢地既諗法同洗費, 唔係佢地個個級數, 真係唔明


點評

cloudwingwing  都話連陳振窿都呻窮, 淨番7億  發表於 12-5-17 11:33


禁止訪問

積分: 15254


240#
發表於 12-5-17 10:20 |只看該作者

引用:迪迪尼六萬幾蚊教材.......月入8萬.....Not

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544


239#
發表於 12-5-17 10:10 |只看該作者

引用:但佢每個月剩成三萬幾四萬,都仲要問夠唔夠

原帖由 Shione 於 12-05-17 發表
但佢每個月剩成三萬幾四萬,都仲要問夠唔夠呀B開支嗰下先好笑嘛...!我唔覺得佢係唒命,因為家庭月入八萬再除 ...
要記得樓主下年入伙有一大筆裝修費+生仔費,手頭只有十來萬現金,想起來也教人擔心!



:-D :-D :-D :-D


公爵府

積分: 28457


238#
發表於 12-5-17 10:02 |只看該作者
我有朋友2公婆20萬一個月 ......mouth:mouth:


禁止訪問

積分: 2409


237#
發表於 12-5-17 09:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3184

陪月勳章


236#
發表於 12-5-17 09:10 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

但佢每個月剩成三萬幾四萬,都仲要問夠唔夠呀B開支嗰下先好笑嘛...!我唔覺得佢係唒命,因為家庭月入八萬再除三個洗又真係冇乜好晒...只係個問題有D低能囉!




珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


235#
發表於 12-5-17 09:00 |只看該作者

引用:佢有咁嘅擔心,+一定會唸過度過先考慮生唔生

原帖由 I9528 於 12-05-16 發表
佢有咁嘅擔心, 一定會唸過度過先考慮生唔生, 係有責任嘅行為, 總好過一D唸都唔唸又學人生果D, 唔通生咗先唸 ...
Haha陳挀x 7億都話窮,所以8萬一個月叫低收入啦




珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


234#
發表於 12-5-17 04:16 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

8萬俾我實夠,我好慳儉




珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


233#
發表於 12-5-17 03:55 |只看該作者
hv245 發表於 12-5-17 03:48
回覆 cloudwingwing 的帖子

依度已經近70K. 講真, 中產在任何生活所需都沒有任何津貼, 什麼子女車津/書簿, 就業車津, 就連兒子有自傾要訓練亦不可申請關愛基金, 就算可以申請, 亦一定大把人反對; 老來亦靠自己之前買定的保障; 人人以為你好有能力, 不用幫, 其實有苦自己知.


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


禁止訪問

積分: 6023

BK Milk勳章


232#
發表於 12-5-17 03:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1939


231#
發表於 12-5-17 02:25 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

我覺得果媽媽唔似曬命,講真唔同階層有唔同的支出,中產的支出真係唔少,打工做到死下死下,都想生活過得好d,有時返唔到轉頭。中層要交稅,供樓等等!管理費都貴過公屋租金!仲要交差餉地租!有時唔係話要件件名牌子,但月入有咁上下,唔通真係著件H&M見客咩。
我讀書住公屋,個時覺得如果將來有10k月薪就好好了!因為唔同階段,收入少要求簡單!高收入其支出也正比地增加,先止聲明我沒有80k, 但BK中如果大家互相體惊會否好一點!



點評

daishidoi  agree  發表於 12-5-18 12:01
I9528  agree  發表於 12-5-17 10:19


伯爵府

積分: 18149


230#
發表於 12-5-17 00:59 |只看該作者
我都覺得八萬養唔起bb唔出奇,可能人地的生活水平好高支出好大


大宅

積分: 3445


229#
發表於 12-5-17 00:52 |只看該作者

引用:未必是膠,剛剛認真掄一次,#48好認真幫佢地

原帖由 EVA222 於 12-05-16 發表
未必是膠,剛剛認真掄一次,#48好認真幫佢地計數,有紋有路.
公海有位醫生太太,膠到不得了就真,佩服. ...
點膠法? 月入十萬都養唔到一個b?




珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


228#
發表於 12-5-17 00:29 |只看該作者

引用:我得一皮野一個月養三個都係咁拉.唔惜滿足

原帖由 calvinleung 於 12-05-16 發表
我得一皮野一個月養三個都係咁拉.唔惜滿足講乜都無用.我地細個果時都係天生天養架拉.最重要係正確教育方法. ...




我為貓狂


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


227#
發表於 12-5-17 00:28 |只看該作者

引用:Quote:lun0715+發表於+12-5-16+08:54+我家

原帖由 華美 於 12-05-16 發表
又唔好咁講, 我相信佢唔係晒命, 好老實, 每個人都只係睇到自己個階層, 你試下比幾萬蚊李+x養b啊, 佢實話唔 ...




我為貓狂

首頁
12345...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo