tongcc 發表於 12-5-16 12:12 
我舊年轉左個電話no.係5字頭的, 尋日無啦啦收到個sms話"急事, 速電張小姐23xx xxxx", 我冇理到, 夜晚有人打 ...
照我知就係 : 你出左個電話, 唔用喇,
就比番電訊公司, 咁電訊公司, 就會隔左半年,
再拎番個 NO.出黎比其他人用既, 唔係出面邊會咁多舊 NO.
5字頭都出左一段時間啦, 你打番去電訊公司,
要求轉 NO. 應該唔使收 $$既, 講個理由出黎,
但 NO. 就冇得再比你 CHOICE,
隨電腦出既, 咁好過要比幾佰蚊停用費,
合約滿就 CUT 左佢啦.
一切有為法 如夢幻泡影 如露亦如電 應作如是觀
欲知前世因 今生受的是 欲知來世果 今生作的是
大千世界 無罣無礙 自去自來 自由自在 要生便生 莫找替代