自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


男爵府

積分: 6342


1#
發表於 12-5-16 23:45 |只看該作者
本帖最後由 iczzzz 於 13-3-31 18:01 編輯

Deleted


公爵府

積分: 26650

玩具勳章 陪月勳章


68#
發表於 12-5-17 12:11 |只看該作者
一粒都冇....


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


67#
發表於 12-5-17 12:10 |只看該作者
iczzzz 發表於 12-5-16 23:45
我腳趾公有粒喎~
有冇人腳踏七星呀?
我都係 7 ....我個仔有兩粒痣.....咁點計 ??


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


66#
發表於 12-5-17 12:09 |只看該作者
我腳底有痣,所以我係屋企之長


侯爵府

積分: 22858


65#
發表於 12-5-17 12:07 |只看該作者
我係7號


大宅

積分: 2459


64#
發表於 12-5-17 11:58 |只看該作者
Yyannes 發表於 12-5-17 00:03
一粒都冇,冇得睇


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


63#
發表於 12-5-17 11:55 |只看該作者

回覆:隻腳有墨~睇你條命好唔好!

屬於5定6?差好遠

5.腳側面、腳踝長痣:這樣的人也是屬於勞碌的命格。 6.腳踵長痣:這是所謂的「多使奴仆」,這樣的人可以管很多人,是富貴好命的命格。
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


62#
發表於 12-5-17 11:54 |只看該作者

回覆:隻腳有墨~睇你條命好唔好!

屬於5定6?差好遠

5.腳側面、腳踝長痣:這樣的人也是屬於勞碌的命格。 6.腳踵長痣:這是所謂的「多使奴仆」,這樣的人可以管很多人,是富貴好命的命格。
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 33369

好媽媽勳章


61#
發表於 12-5-17 11:18 |只看該作者
如生在手,又是差不多嗎?

我兒甥仔有ー粒墨在手中指面上?

我自巳就有ー粒大墨在背部(都係勞碌命)



子爵府

積分: 12338

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 12-5-17 10:41 |只看該作者

隻腳有墨~睇你條命好唔好!

我囝腳底有粒




琥珀宮

積分: 155660

畀面勳章


59#
發表於 12-5-17 10:36 |只看該作者
肥到睇唔到腳板呀 !!

點評

szeyee1999    發表於 12-5-17 20:00


男爵府

積分: 9861


58#
發表於 12-5-17 10:25 |只看該作者
我個囝腳低有, 成日話dirty............


珍珠宮

積分: 31256


57#
發表於 12-5-17 10:22 |只看該作者
我個仔係腳趾底有紅痣..紅痣會唔會唔同呢..


男爵府

積分: 6342


56#
發表於 12-5-17 10:18 |只看該作者

引用:我女腳底有呀,+不過我成日嚇佢,+佢如果再曳

原帖由 silvia_ng 於 12-05-17 發表
我女腳底有呀, 不過我成日嚇佢, 佢如果再曳就會再生, 生到三粒就係孫悟空托世啦! (因為佢都有睇周星馳既西 ...





男爵府

積分: 6342


55#
發表於 12-5-17 10:16 |只看該作者

引用:廛同痣都茅....係得毛咋

原帖由 sophialing 於 12-05-17 發表
廛同痣都茅....係得毛咋
腳底有毛?




伯爵府

積分: 17212

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 12-5-17 09:50 |只看該作者
我腳底都有一粒, 唔見得好.


侯爵府

積分: 20429


53#
發表於 12-5-17 09:44 |只看該作者
我腳底有吖,但小小都唔覺可以做地方之長,統領一方


伯爵府

積分: 15218

畀面勳章


52#
發表於 12-5-17 09:27 |只看該作者
我女腳底有呀, 不過我成日嚇佢, 佢如果再曳就會再生, 生到三粒就係孫悟空托世啦! (因為佢都有睇周星馳既西遊記)

佢驚自己會變成全身毛毛呢...
http://www.edu-kingdom.com/?10928
教育王國個人空間


伯爵府

積分: 15122

畀面勳章 環保接龍勳章


51#
發表於 12-5-17 09:22 |只看該作者
我4,7都有,但..........
[img]http://www.baby-kingdom.com/home.php?mod=space&uid=212624&do=album&picid=839365[/img]


水晶宮

積分: 59747

畀面勳章


50#
發表於 12-5-17 09:22 |只看該作者
iczzzz 發表於 12-5-16 23:45
我腳趾公有粒喎~
有冇人腳踏七星呀?

拉登係咪腳踏7星呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo