夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


1#
發表於 12-5-17 14:08 |只看該作者
我朋友佢同佢C6結咗婚. 佢最近同我傾計. 話有個問題困擾咗佢好耐. 無同人講過. (我同佢識咗好耐都係最近先知)

話說. N年前佢同依家既C6 (未結婚. 一齊住) 咁有時朋友黎屋企玩好正常. 而佢C6都OK gentlemen. 都會送客人去地鐵站(得C6送). 其中一次. 朋友有個姊妹. 去到途中(電梯)話唔舒服. C6就問佢點? 佢話好暈唔行得. 咁佢C6揹佢上電梯. 上到電梯頂. 個姊妹又無事. 可以行得 - 我覺得奇怪既係~ 點解唔打999送佢入醫院. 要揹佢上電梯. 返到屋企. C6同番佢講呢件事. - 當時我朋友都無意為意.

事隔兩年後~ 朋友同佢C6搬咗第二到. 因為佢C6壞習慣(飲酒)同我朋友鬧交~ 咁佢C6都好驚我朋友嬲. 到咗半夜三更(大約2-3點)~ 好奇怪~ C6(帶醉)同我朋友個姊妹(好清醒)一齊返屋企. 我朋友當堂覺得好驚訝~ C6解釋. 當時你(朋友)又唔聽電話. 又驚朋友唔比佢返屋企(當然未試過唔比佢返啦). 所以搵佢呢個姊妹做中間人. 但我諗. 作為一個朋友. 無理由半夜三更一個電話就仆出去架麻~ 正常人都叫人自己解決啦?

再事隔幾年~ 我朋友同佢C6結咗婚. 生咗個BB. 個BB幾個月大既時候. 我朋友入咗醫院. BB係佢姑9幫佢睇住. (佢姑奶事後講番比我朋友聽). 我朋友多謝佢姑9咁辛苦. 問佢第一日點算? 無日用品係度. 姑9就話靭. 無呀~ 我第一日唔係度呀. 食完飯我就走左. 得佢細佬(C6)同嗰個姊妹&BB係度渣~~~ 個姊妹又係度?! 無嗱嗱點解個姊妹又出現既?! 事後佢超唔開心. 忍唔住問佢C6. 點解個姊妹係度? C6就話: 人地話要睇BB. 唔通唔比佢上黎咩? 人地都係想見BB之麻. 睇完佢都走. - 無理由我唔係屋企. 佢都上黎. 正常既朋友都唔會啦!

三件事都係同一個人. 佢姊妹同我朋友好多年感情既朋友. 同佢C6唔係話好熟. 但好多時都有見面(唔係單獨)

再事後朋友從其他人口中得知. 呢個姊妹感情生活好複習. 成日都有其他男人(但佢自己結咗婚).

同埋. 我朋友一家有車. 每次同佢姊妹出街. 佢姊妹都會借啲咦坐車頭. 朋友同佢BB坐後面 - 咁點解佢姊妹唔可以同我朋友一齊坐後面?

佢話呢三件事都困擾咗佢好耐. 諗唔明點解個姊妹&C6有咁既行為. 朋友覺得. 可能依一刻神女有心. 商王無夢. 但好難保商王會出軌既一日(定係商王已出咗軌?!). 如果個姊妹再係咁 (但個女既相貎超麻麻. 要呢啲無樣睇)

我都唔明~ 所以想大家分析下?! 都唔知點解話好~

點評

mike3838    發表於 12-5-25 15:13
TaiLoBo  我唔信佢地無野 ! !  發表於 12-5-20 18:10


複式洋房

積分: 136


78#
發表於 12-5-25 15:14 |只看該作者
問清楚D先


禁止發言

積分: 55904


77#
發表於 12-5-22 18:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10517


76#
發表於 12-5-22 18:06 |只看該作者

回覆:我朋友有個問題~ 我唔識同佢分析

同老公講介意,叫佢避忌,唔可以單獨相處。





男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


75#
發表於 12-5-22 17:29 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 12-5-22 16:50
係電梯都揹,關系真係非比-般先會甘做,例如老婆或阿媽暈咗,如果唔係,至多咪扶佢行埋-邊休息。避開lee 個 ...
係囉~ 唔明點解要揹佢上電梯. 唔扶佢地一邊 OR 報警(如果真係暈到行唔到)

我都未再同個FD可以點OR應該點. 要搵日出黎先傾到.


男爵府

積分: 6424


74#
發表於 12-5-22 17:19 |只看該作者
回覆 20022009 的帖子

佢地好大機會有野~~!!有咩可能佢地成日一齊~~~而個朋友又唔知~~又唔通知聲~~!!!仲要你朋友同BB要坐後~~而個姊妹坐車頭~~好似佢似主人家多D~~!!比我一定問清楚C6先~~!!呢D朋友真係唔好同佢在同佢交心~~~!!

點評

20022009  佢C6就係話邊個坐車頭有乜所謂~  發表於 12-5-22 17:29


水晶宮

積分: 65733


73#
發表於 12-5-22 16:50 |只看該作者
係電梯都揹,關系真係非比-般先會甘做,例如老婆或阿媽暈咗,如果唔係,至多咪扶佢行埋-邊休息。避開lee 個人啦。


複式洋房

積分: 119


72#
發表於 12-5-22 15:38 |只看該作者
回覆 20022009 的帖子

但係我諗,就算佢答唔係,佢答個時既感覺會俾你更肯定你的想法


瑪瑙宮

積分: 139661


71#
發表於 12-5-21 11:03 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子


20022009 所以聽落先心寒~ 發表於 半小時前




至憎呢 d 男人, 要玩咪離婚玩飽佢囉.
個女人又係賤到唔識講.


瑪瑙宮

積分: 139661


70#
發表於 12-5-20 21:07 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 12-5-20 21:08 編輯
20022009 發表於 12-5-17 16:34
最令我百思不得其解既係~ 佢C6飲醉. 佢同個女人一齊返屋企嗰下.

諗深一層~ 真係可以做到咁明目張膽? 帶個 ...

憑呢 3 件事, 我覺得佢地係一定有野. 重表面裝得很好.


點評

20022009  所以聽落先心寒~  發表於 12-5-21 10:16


琥珀宮

積分: 169635


69#
發表於 12-5-20 20:57 |只看該作者

引用:我朋友佢同佢C6結咗婚.+佢最近同我傾計.+話

原帖由 20022009 於 12-05-17 發表
我朋友佢同佢C6結咗婚. 佢最近同我傾計. 話有個問題困擾咗佢好耐. 無同人講過. (我同佢識咗好耐都係最近先 ...
唔洗諗,即刻疏遠個朋友啦!同c6講明個朋友搵c6就唔好so 佢,話番俾老婆聽等老婆去應付!防人之心不可無,女人既直覺好準,friend小一個無所謂,唔好take risk亦無謂考驗老公係咪專一。




珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


68#
發表於 12-5-20 19:09 |只看該作者
個女仔都擺明有唔妥, 一定要斷絕來往, 同c6講唔好再有contact~


子爵府

積分: 12104


67#
發表於 12-5-20 18:06 |只看該作者
其實有啲野,邊有咁啱得咁橋。有啲巧合,真係經過悉心安排。


大宅

積分: 4312


66#
發表於 12-5-19 01:24 |只看該作者

回覆:我朋友有個問題~ 我唔識同佢分析

其實佢哋似撘上咗N年咁喎



點評

20022009  如果第一件事開始. 佢話已經係7-8年前LU  發表於 12-5-21 10:14


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


65#
發表於 12-5-18 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21308


64#
發表於 12-5-18 23:13 |只看該作者

我朋友有個問題~ 我唔識同佢分析

為咗捍衞自己家庭,我會同姐妹講係姐妹就唔好再喺我唔喺度時見我老公,唔好打電話比我老公。 同佢講自己會叫老公唔好揾你。同老公講以後唔駛聽佢電話,如果我講到咁佢都仲揾你即係佢真係對你有嘢 ,比我知道你地有聯絡我唔會聽任何解釋,你會無左頭家。




珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


63#
發表於 12-5-18 16:28 |只看該作者
20022009 發表於 12-5-18 16:14
朋友話就係未搵到實質既証據. 所以佢未去到離婚既地步. 而且佢C6所有節日啲野都做到好足. 佢更加唔想諗.

...
叫你朋友同佢 c6 講清楚自己心裡說話, 同時要求 c6 唔好再單方面同隻狐狸精有咩接觸, 同時叫你朋友同隻狐狸精講清講楚, 叫佢唔好再攪我 ( 你朋友 ) 老公, 不論隻狐狸精話有定無都好, 之後都唔好同佢做朋友了.

叫你朋友大膽 d , 為左保護自己家庭, 一定要出聲.


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


62#
發表於 12-5-18 16:14 |只看該作者
wong191 發表於 12-5-18 15:58
咁你朋友 c6 仲未出事, 咁就叫你朋友做野啦, e 個姐妹真係做唔做都罷, 唔好同 e 個姐妹聯絡啦, 自己( 你朋 ...
朋友話就係未搵到實質既証據. 所以佢未去到離婚既地步. 而且佢C6所有節日啲野都做到好足. 佢更加唔想諗.

但就係呢3件事係佢一條刺. 佢都覺得好辛苦. 唔想再諗...


子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


61#
發表於 12-5-18 16:10 |只看該作者

回覆:我朋友有個問題~ 我唔識同佢分析

貓天生食魚,如果咁都唔疏遠呢個朋友,同放碟魚係隻貓旁邊又唔准佢食有咩唔同!



點評

20022009  係~一次唔心動.第二次唔心動. 第三次都黎料啦.男人忍得住?  發表於 12-5-18 16:15


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


60#
發表於 12-5-18 15:58 |只看該作者
20022009 發表於 12-5-18 15:52
最恐佈~ 最恐佈係. 我朋大講嗰個女人成日講感情既野無話邊個啱邊個錯~ 即佢覺得大家塔上就無問題 ...
咁你朋友 c6 仲未出事, 咁就叫你朋友做野啦, e 個姐妹真係做唔做都罷, 唔好同 e 個姐妹聯絡啦, 自己( 你朋友 ) 咁辛苦經濟頭家, 唔通想對手比左人咩....

e 個女人係隻狐狸精黎架啦, 被開佢啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo