烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 133


1#
發表於 12-5-18 10:54 |只看該作者
高肋麵粉.... 其實都幾貴...
十幾蚊每次都係bake 到兩,三個大包包...

1.請問那兒可以買到大包裝的高肋麵粉
2. 你們會怎樣儲存麵粉 (因夏天比較熱,我怕變壞.)

thanks!!


大宅

積分: 4723


14#
發表於 12-5-19 10:26 |只看該作者
leebo 發表於 12-5-18 13:57
回覆 prmama 的帖子

請問價真係咪長期有泰粉賣 ?


好多時都有,如果冇,我會去附近的烘焙店買,15蚊1包,1包1KG。


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


13#
發表於 12-5-18 21:48 |只看該作者
男人老狗 發表於 12-5-18 16:51
我係麵粉舗買,7蚊一斤裝
係咪九龍區呀?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 18113

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 12-5-18 21:37 |只看該作者
我今日先去了南順買了一袋


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


11#
發表於 12-5-18 21:36 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 12-5-18 16:47
啱啱先買咗一包1KG日本粉,唔知點整好,我未整過麵包架
圖書館好多整野食既書, 睇岩借返屋企
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 4460


10#
發表於 12-5-18 21:01 |只看該作者

回覆:c4cheese 的帖子

Hot weather may not make the flour bad, but humid weather may cause flour damage.

In 梁九記,there are some Italian flour, $14/kg.

For big pack, e.g. 50lb or 25kg, may consider order from 代理商,e.g. 兆和行訂日本昭和Neon粉,或大埔南順廠訂金像。



熙熙&樂樂媽咪


男爵府

積分: 7542


9#
發表於 12-5-18 20:50 |只看該作者
回覆 c4cheese 的帖子

南順係香港公司, 廠房係大陸, d小麥好似唔係大陸出產.


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 12-5-18 17:14 |只看該作者
leebo 發表於 12-5-18 13:57
回覆 prmama 的帖子

請問價真係咪長期有泰粉賣 ?

尼排多咗,早兩日先買咗4包泰粉。


大宅

積分: 1806


7#
發表於 12-5-18 16:51 |只看該作者
我係麵粉舗買,7蚊一斤裝


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-5-18 16:47 |只看該作者
啱啱先買咗一包1KG日本粉,唔知點整好,我未整過麵包架
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


複式洋房

積分: 133


5#
發表於 12-5-18 14:46 |只看該作者
回覆 clarerm 的帖子

thank you so much !!


大埔南順的麵粉是 thailand, china, korea, or ... ??


男爵府

積分: 7542


4#
發表於 12-5-18 14:17 |只看該作者
回覆 c4cheese 的帖子

如果成日整包, 不如考慮買50lb裝. 去大埔南順買$16x.
入密實袋放係陰涼地方可以keep 4-6個月.


男爵府

積分: 5261

環保接龍勳章


3#
發表於 12-5-18 13:57 |只看該作者
回覆 prmama 的帖子

請問價真係咪長期有泰粉賣 ?
如供應係穩定就唔想一次過買咁多, 屋企無位放


大宅

積分: 4723


2#
發表於 12-5-18 13:51 |只看該作者
我多數去檟真棧買泰國粉,12蚊1包,1包有1KG。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo